איך בוחרים נעלי ספורט לנשים? כל מה שחשוב לדעת

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 28/12/2018 17:51 ● ערב ערב 2894
בחירה של נעלי ספורט לנשים הייתה בעבר משימה בלתי אפשרית. העובדה שהמותגים הגדולים ייצרו את הנעליים שלהם על פי כף הרגל הגברית ולא התחשבו בצרכים של פלח שוק זה, יצר מצב בעייתי בלשון המעטה. אבל בשנים האחרונות כל זה משתנה ולכן אסור להישאר מאחור. אז איך בוחרים נעלי ספורט לנשים? הכל בכתבה הבאה.
איך בוחרים נעלי ספורט לנשים? כל מה שחשוב לדעת

 

בוחרים סוליה ברוחב הנכון

 

אחד האספקטים החשובים בחירה של נעלי ספורט לנשים הוא רוחב הסוליה של הנעל. מעבר לאספקטים העיצוביים (שעליהם נרחיב בהמשך), לגזרה של הסוליה יש משמעות אמיתית בקביעת נוחות ההליכה ובמניעה של בעיות אורתופדיות רבות. לכן, נשאף לבחור נעליים אשר מספקות תמיכה אמיתית לכף הרגל הצרה יותר של מרבית הנשים. כי בניגוד למה שחושבים, מידות זה ממש לא רק לאורך אלא גם לרוחב.

 

שמים לב לגזרה של כל נעל

 

כפי שרמזנו בסעיף הקודם, לגזרה של הנעל יש משמעות עיצובית לכל דבר ועניין. ברוב המקרים, שווה לבחור בנעליים אשר מחמיאות לפרופורציות השונות של כף הרגל הנשית ואשר נראות נהדר גם כאשר לובשים טייץ וגם כאשר לובשים טרנינג לצורך האימון. מומלץ להעיף מבט בדגמים האחרונים של נעלי אדידס נשים, בכדי להבין כמה פוטנציאל עיצובי יש בכל זוג נעליים שמיוצרות בעבור נשים אמיתיות.

 

מעדיפים בולמי זעזועים איכותיים באזור העקב

 

נשים רבות נוטות לנעול נעלי סטיליטו במהלך היום ולהעמיד את העקב הרגיש באתגרים של ממש. לכן, ברכישה של נעלי ספורט, כדאי לבחור בנעליים עם בולמי זעזועים באזור העקב ותחתית כף הרגל. למותגים הגדולים יש מגוון של אופציות אשר לוקחות זאת בחשבון ואילו הדגמים האחרונים של נעלי אדידס נשים, מתגאים בטכנולוגיה ייחודית להפחתת הפגיעה בעקב.

 

מבררים אודות התמיכה באזור הקרסוליים

 

מכיוון שנשים רבות נוטות לסבול מפגיעות באזור הקרסול, חשוב לבחור בנעליים בעלות תמיכה מתאימה. ברוב המקרים, נעליים אשר אינן נמוכות מדי, יאפשרו לקרסול ליהנות מהגנה ממשית ויבלמו שינויי כיוון פתאומיים. עניין, אשר עשוי לצמצם את הדלקות באזור זה, להפחית מקרים של נקע בקרסול ולדאוג אף לשרירי התאומים שנמצאים מעט מעל לאזור זה.

 

מתאימים את הנעל לסוג הפעילות

 

ממש כמו בבחירה של נעלי ספורט לגברים, גם כאן שווה לשים לב לסוג הפעילות הגופנית שכל אישה מבצעת ולרכוש נעליים ייעודיות. נעליים אשר יתאימו לטניס לא יספקו את התמיכה הראויה בריצה ולהיפך. מסיבה זו, כדאי להקדיש מחשבה אודות השימושים העתידיים של הנעל ולבחור את הנעל שתעניק את המעטפת המושלמת לכל פעילות. רק כך, ניתן יהיה לבחור נעליים בצורה חכמה.

לסיכום, ניתן לראות שרכישה של נעלי ספורט לנשים מחייבת היכרות עם כף הרגל הנשית וביצוע התאמות נקודתיות. בחירה בדגמים אשר מיועדים לנשים והעדפת המותגים המובילים בענף, מהווים את הצעדים הראשונים בדרך לרכישה מוצלחת.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש