הטריפוליטאית של זהבה ושמיל - מטעמים מהמטבח של אמא

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 9/1/2019 10:21 ● ערב ערב 2897
לפני כשנה, עברה 'הטריפוליאטית' למיקומה החדש, למקום בו שכנה עד לא מזמן מסעדת ה'אנטרקוט' ● הטעמים והריחות לא השתנו, אבל המקום מרווח יותר, האווירה ביתית וחמה וריחות המטעמים שמכינה זהבה ממלאים את המקום ● אם אתם רעבים או סתם מתגעגעים למאכלים מבית אמא – זה המקום להגיע אליו ולהתחיל ליהנות
הטריפוליטאית של זהבה ושמיל - מטעמים מהמטבח של אמא

מוקדם בבוקר, נכנסת זהבה למטבח, ועד שהמקום נפתח בעשר בבוקר, האוכל בסירים כבר מוכן, הסלטים הטריים חתוכים ומחכים לסועדים, ועד מהרה מתחיל הטלפון לצלצל, ההזמנות מגיעות, והשליחים נחפזים לכל חלקי העיר עם אוכל טרי וטעים. לקראת הצהריים, מתחיל המקום להתמלא בסועדים המגיעים כדי ליהנות מהמנות המשובחות סביב השולחנות המכוסים מפות משובצות אדום-לבן.

מה מכינה לכם זהבה? מגוון גדול מאד של מנות משובחות:
מנת הדגל של המקום היא הקוסקוס-מפרום. בצלחת אחת תקבלו מנה עשירה של קוסקוס – ירקות, מרק וגם מפרום – ללקק את האצבעות.
ויש גם בשר ראש, צלי בקר, חריימה, קציצות בקר, קציצות דגים, טבחה בכמון, טבחה בסלק, קוקלה, מוח, עוף בגריל, דגים מרוקאים עם חומוס ופול, עוף ביזילי ועוד ועוד – כל המנות מחכות לכם בסירי ענק מדיפים ריח ניחוח ומעוררים תיאבון. 

 

 

מדי ערב הופך המקום לבר מסעדה, בו שוררת אווירה מיוחדת ואותנטית, עם כיבוד כיד המלך, משקאות חריפים ואמן אורח המנעים את זמנם של האורחים. 
  
בימי שישי - קבלת שבת עליה מעידה זהבה שזו קבלת השבת הכי שמחה בעיר.

בשבת בצהריים – חמין. בשתיים בצהרים של שבת, מגיע זמן החמין המוגש לסועדים עד שמתרוקנים הסירים – אוכלים ונהנים והכל בליווי קלידן וזמר. 
ובמוצאי שבת ארוחות ערב כולל בשר על האש, "כיד המלך" או בעצם צריך לומר: "כידה של זהבה".

מתכננים אירוע? ב'טריפוליטאית' חוגגים אירועים לקבוצות ולמשפחות של עד 90 חוגגים– חינה, בת/בר מצווה, ימי הולדת, ערבי גיבוש לעובדים, מסיבות רווקים/רווקות ועוד. לכבוד האירועים מתקשט האולם, השולחנות מתכסים במפות ובכלים חגיגיים, והאורחים והמארחים נהנים מחגיגה מיוחדת במינה שלא ישכחו זמן רב.  

 


קייטרינג לאירועים, ומדי יום שישי קייטרינג לשבת שמוכרים במקום עד חצי שעה לפני כניסת שבת.

אז למה אתם מחכים – בואו ל'טרפוליטאית' להתמוגג מהריחות ומהטעמים.

 077-5080024
מיקום: אגמונים 68
פתוח: שבעה ימים בשבוע מעשר בבוקר 
ועד אחרון הסועדים


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש