הובלות גבריאל

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 9/1/2019 10:23 ● ערב ערב 2897
אם אתם זקוקים להובלות גדולות ככקטנות מאילת לכל חלקי הארץ – אז כדאי לכם לפנות ל 'הובלות גבריאל' ● כי עם וותק וניסיון לא מתווכחים!
הובלות גבריאל


נדמה שאין אילתי שלא מכיר את גבריאל פדידה, איש ההובלות בהא הידיעה כבר שנים רבות. גבריאל, אילתי בדם, מצוי ברזי ההובלות, כאמור, במשך זמן רב: הוא עבד כ- 12.5 שנים ב'קוקה קולה', ב – 'א.אילת' וכמו כן בחברות הובלה שונות וצבר ניסיון של כמעט 30 שנה בהובלות מהובלות שונות – מהקטנה ועד הגדולה. לפני כשמונה שנים, פתח את 'הובלות גבריאל' ומאז הוא משרת לקוחות רבים ומרוצים. 

אצל 'הובלות גבריאל' תוכלו לבצע הובלות עבור ווילות, בתים פרטיים, דירות, יחידות דיור ואפילו עסקים ומשרדים, ובאופן כללי – "את כל ההובלות היבשות", מציין גבריאל. כשאני שואלת אותו על הובלת כלי נגינה, חפצי אמנות נדירים או ציוד מיוחד, הוא אומר שבמהלך שנות עבודתו בהובלות, הוביל הרבה פריטים מיוחדים בבטחה ולשביעות רצון הלקוחות. כך שיש על מי לסמוך. מה גם שלמטען יש ביטוח. בנוסף, תוכלו לקבל אצל 'הובלות גבריאל' שירות חבילות + משטחים וגם אפשרות לחילוץ אופנועים.

בחברת 'הובלות גבריאל' תמצאו צוות מקצועי שעושה עבודתו נאמנה עם הפנים ללקוח. 

חברת 'הובלות גבריאל' מבצעת הובלות באילת ובכל חלקי הארץ.

"אנחנו נותנים שירות אינדיבידואלי ללקוח, מתמקדים בכל הרצונות שלו, מלווים אותו מתחילת ההובלה ועד אחריה, כי הכי חשוב שהכל יגיע שלם ולשביעות רצון הלקוח. הובלה מצריכה המון יחס אישי, שכן אתה מוביל דברים פרטיים. אני מתייחס לציוד כאילו הוא פרטי שלי ועושה הכל כדי שהוא יועבר באופן הבטוח ביותר, כמו שהייתי רוצה שיובילו לי את הציוד. במסגרת זו, כמובן שיש ביטוח לציוד המועבר", אומר גבריאל.

ולמי שמעוניין, חברת 'הובלות גבריאל' - עושה גם אריזות של הציוד בתשלום.

’הובלות גבריאל' חרטו על דגלם-מקצועיות, זמינות, שירות אדיב ואינדיבידואלי, אמינות ונאמנות, עמידה בלוח זמנים.

לסיום, מציין גבריאל: "כאילתי, בעל מקצוע שמקבל את פרנסתו מהאילתים, אני רוצה לתרום ולתת לקהילה. עד היום עשיתי זאת בעזרה בהובלות, ואני רוצה להמשיך בקו הזה. כתרומה לקהילה, אני אשמח לעזור ככל שאצטרך. אל תהססו לפנות אלי".

ליצירת קשר: 052-7981510. לא בשבת.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש