מדוע לפנות אל חברות השמה הייטק?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 23/1/2019 13:08 ● ערב ערב 2898
זה לא סוד כי מועמדים רבים לעבודה מחפשים משרות בענף ההייטק. ענף זה קולט עובדים בכל הרמות, מהדרג הפקידותי והאדמיניסטרטיבי ועד לדרג המבצע בדמות בודקי תוכנה ומתכנתים. הענף מעסיק גם דרגי ביניים כמו משפטנים המשמשים כמאפיינים ומתווכים בין הלקוחות החיצוניים לבין הדרג המבצע בחיבור מסמך דרישות לפרויקטים
מדוע לפנות אל חברות השמה הייטק?

שדרת הניהול בהייטק כמעט זהה לשדרת הפיקוד בצבא, ומכילה סוללות מנהלים רבות. הן אחראיות על חיבור מסמך אופרטיבי לעבודה על פרויקט (GANTT בלעז) והוצאתו לדרך בהתאם לכתוב בו. בנוסף, יש צורך גם במנהלים בדרג זוטר להנעת עובדים מבצעים כמו מתכנתים ובודקי תוכנה. המשרות הללו ודאי מוכרות ל- 80% מהישראלים לפחות. רוצים להשיג אותן? מעוניינים שהן יתאימו בדיוק למה שאתם מחפשים? מומלץ לפנות אל חברות השמה הייטק בשביל לממשן.

 

יתרון מס' 1: הבטחת מקום עבודה

 

כשאתם יודעים מהו ייעוד העבודה שלכם (בודק תוכנה, מתכנת, מנהל או מאפיין, למשל) אתם יכולים לפנות אל חברות השמה הייטק ספציפיות המתמחה בתחום ההייטק, חברה אשר תוכל לבצע עבורכם את ההתאמה למקום העבודה בהתבסס על הידע שלה בתחום, הניסיון וההיכרות העמוקה שלה עם תחום ההייטק ועם הדרישות של החברות השונות בתחום. שנית, וודאו כי חברת ההשמה אליה אתם פונים נמצאת בקשר מחייב עם חברות הייטק אמיתיות. שיתופי הפעולה בין חברות ההייטק לחברת ההשמה מובילים להשמה מוצלחת וטובה יותר.

 

יתרון מס' 2: קבלת כלים שיסייעו לכם בעבודה

 

כפי שנכתב במרומז לעיל, אם אתם מתכנתים, מאפיינים משפטיים, בודקי תוכנה, ועוד בהכשרתכם או בידע הנדרש לביצוע המשימות הללו, זו עדיין לא מהות העבודה כולה. ידיעת הכלים הטכניים או האסטרטגיים למימוש העבודה היא רק שלב ראשון בידיעתה. חברת השמה מקצועית יכולה להעניק לכם טיפים וכלים חשובים, ידע שכדאי להפגין בראיון העבודה והוא מהותי עבור חברת ההייטק ועוד. כל אלו יכולים להעניק לכם יתרון משמעותי מול חברות ההייטק השונות ולהגדיל משמעותית את הסיכוי שלכם להתקבל לעבודה ולתפקידים נבחרים.

 

יתרון מס' 3: הגברת הסיכוי למצוא משרה חלופית במידה והנוכחית לא תתאים

 

בהייטק, תחלופת כוח האדם מאד מהירה. פירוש הדבר הוא שאתם עשויים למצוא את עצמכם או מפוטרים, או מתפטרים מרצון ומחפשים עבודה אחרת. במצב כזה,  חברות השמה הייטק תסייע לכם מאד למצוא עבודה אחרת משום ששם לא רק קיבלתם ראיון ראשוני אלא החברה כבר מכירה אתכם באופן אישי ויכולה לסייע לכם למצוא עבודה חדשה ולהתברג בתפקידים המתאימים ביותר עבורכם. אתם לא רק "תלמידים לשעבר" בתחום אלא עובדים על ידע ואישיות, וזה יסייע לכם להתברג במקומות אחרים בקלות.

 

יתרון מס' 4: ההייטק הוא תחום מתפתח אך פרקטיקת העבודה נשארת זהה: השתלבות בכל מצב

 

כשאתם עובדים של חברת הייטק בשנת 2019, זה בוודאי לא יראה אותו דבר אחד לאחד כמו בשנת 2009, אבל הפרקטיקה נשארת זהה: מערך הניהול בחברה, תסריטי העבודה הכלליים (מתכנתים מוצר ובודקים אותו על פי מחלקות תכנות ובדיקה ייעודיות), ועוד. לכן חשוב להכיר היטב את המערכים הללו בכדי להחליט על התפקיד הנכון ביותר עבורכם בתחום.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש