זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 30/1/2019 08:49 ● מה נשמע 586
תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה- 31/1-6/2/19
זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

 

טלה


צפויות לכם הזדמנויות רבות להיחשף ולצבור מוניטין בבית הקריירה. אתם עשויים להתקדם, להגיע להישגים, לזכות בתפקיד מתאים וגם להערכה ולהכרה ביכולתכם. הקשרים שיתהוו השנה עשויים להיות רציניים, ומחשבות על מיסוד הקשר ועל הקמת משפחה אולי יעלו על הפרק. הקלפים מבטיחים שתחליטו להשאיר מאחור קשר שמאכזב.

 

שור


קיימת הזדמנות להתפתח מבחינה אישית, להתמקד בתחומים המעניינים אתכם ולרכוש ידע. כל הנוגע ללימודים ימשוך אתכם ובזכות סקרנותכם תצליחו ותזכו בהערכה בכל תחום שתחליטו להשתלם בו. בכלל זה גם כל הקשור בחו"ל יהיה חשוב. יהיו לכם הזדמנויות לנסוע ובנסיעות תרחיבו את האופקים ותקבלו הזדמנויות אישיות ומקצועיות חדשות.

 

תאומים


על אף שמצבכם הכספי יציב ולא חל בו שינוי ניכר, תצטרכו להחליט בתוך זמן קצר החלטה משמעותית בנוגע להשקעה, להלוואה או התחייבות לטווח הרחוק. לפנויים שבכם יהיו הזדמנויות להכיר מועמדים ראויים, בעיקר דרך מקום העבודה. ייתכן אפילו שבכירים מכם יציעו לכם להכיר אדם בעל מעמד מקצועי רם.

 

סרטן


אתם עומדים בפרשת דרכים, ובתחושה של זמניות, כאילו אינכם עוסקים בעבודה שאתם שואפים אליה.  התקופה תתאפיין בחוסר יציבות. המפתח להתקדמות לקראתה הוא רכישת ידע, ואין דבר העומד בפני רצונכם. יהיו לכם הזדמנויות טובות לעשות זאת, אתם צמאים ליידע, אך אל נא תתפתו להירשם לכל קורס שנקרה בדרככם.

 

אריה


פריצת דרך בתחום הקריירה צפויה לכם. על הפרק אפשרות חדשה. מצבכם הכלכלי אינו יציב. דבר שמוביל לשיקול דעת מוטעה ולשיפוט לקוי, חשוב שתיזהרו בהשקעות גדולות או ברכישות יקרות. מאידך ייתכנו הפתעות, כמו למשל במקום העבודה, שם אולי תרוויחו סכומים גדולים בפרקי זמן קצרים.

 

בתולה


היכרויות חדשות קשורות  לחו"ל, לנסיעות ולאדם שהגיע מרחוק. התחלה חדשה בתחום הזוגי תתאפשר ויתעורר בכם רצון ביחסים קבועים ויציבים. קשר ממושך עשוי להתחיל לקבל משמעות או שקשר שאתם מעורבים בו יתקדם לשלב הבא - להחלטה על מגורים משותפים או על חתונה.  הנראה בבחינת המשך מחייב לכלל היחסים בחייכם.

 

מאזניים


תצטרכו להתנהל בצורה מעשית ככל האפשר. בית הקריירה שלכם בנסיקה. בקלות תוכלו לקדם רעיונות ופרויקטים גדולים. הזדמנות לרכוש דירה או נכס אחר עשויה לעלות על הפרק ולהשתלם בטווח הרחוק, וכך גם השקעות משותפות. תיתכן זכייה או כספים מביטוח, פיצויים או מירושה.  במסגרת הביתית, הבלבול וחוסר הוודאות שאפיינו קשרים רומנטיים לאחרונה מפנים מקומם לבהירות והרמוניה.

 

עקרב


ייפתחו לפניכם הזדמנויות בתחומים רבים ותתקלו בקלות בלתי נסבלת כמעט בפתרונות שיתברר שהיו ממש מתחת לאפכם. בבית הזוגיות  עשויים הפנויים שבכם להכיר בני זוג לקשר רציני, וביחסים קיימים תיתכן התקדמות לקראת מיסוד הקשר או בניית משפחה. הצלחה צפויה לכם גם בתחום המקצועי, ובמיוחד בשותפויות, ותוכלו ליצור רושם חיובי ולזכות באמון ובשיתוף פעולה בכל מקום.

 

קשת


צפו לביקורת והקפדה מצד בכירים מכם. ייתכן גם שמצבם של הורים או של קרובים יעכב את התקדמותכם, אולם תוכלו להצליח בעזרת כושר השכנוע שלכם והנכונות להתאמץ. דברים שהיו מעורפלים ייעשו ברורים יותר עכשיו ויכינו את הדרך לשינוי קיצוני. נסו לצאת לחופשה ולקבל נקודת רוחק בריאה על חייכם.

 

גדי


בקריירה עליכם להתמודד עם אתגרים רבים, אך גם ייפתחו לפניכם אפשרויות חדשות. בעבודה הדרישות מכם גבוהות מאוד, כך שתצטרכו השנה להשקיע ובו בזמן תתקדמו מאוד, הסביבה תהיה אוהדת ותומכת והודות לשיפור ביחסיכם עם גורמי סמכות הכל ייעשה קל יותר.

 

דלי


קשיים כספיים וחוסר ביטחון בנוגע לעתיד עלולים להטריד אתכם, אבל נראה שתצליחו להתמודד איתם. פרויקט משותף לכם ולאחרים עשוי לעלות יפה, וייתכן שתקבלו כספים או רכוש ממקורות משפחתיים, אך בגלל חוסר ההחלטיות שלכם אתם עלולים להחמיץ הזדמנות טובה.

 

דגים

 

אפשרות להתחיל מחדש, ליצור מערכת יחסים מוצלחת יותר או לבסס קשר קיים. מצב שמביא לשינויים קיצוניים בחיים, השקפת העולם שלכם והכיוון שאליו תיפנו עשויים להשתנות. תצטרכו להחליט החלטה הקשורה בהוצאה של סכום גדול, כגון לקיחת משכנתא.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש