אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: או-מד מדיקל ● 6/2/2019 08:37 ● ערב ערב 2902
טיפ לילידי השבוע - הכוכב מרקורי נמצא במזל שלכם וגורם לכם למחשבות עמוקות אודות החיים, כך שאתם מקבלים תובנות כיצד אתם רוצים לתכנן את עתידכם ועתיד אותם אנשים הקרובים לכם.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

 

דלי

 

בשבוע הקרוב, מומלץ לכם להיות מרוכזים ומפוקסים בתחומי עניין מאוד משמעותיים הקשורים בהתנהלות שלכם עם האנשים הקרובים לכם בבית. מומלץ לכם להסתיר את תוכניתיכם המקוריות כיוון שייתכן ולא יתאימו לאחרים במידה וישמעו אותן. חישבו כמה וכמה פעמים לפני שאתם מחליטים לקבל החלטה הנוגעת לקרובים לכם. חשוב מאוד שבכל נושא תחליטו יחד ולא תחליטו עבור אחרים.

 

דגים

 

אתם נמצאים בתקופה ייחודית ומעניינת עבורכם, כיוון שמרבית הנושאים שאתם מנסים ליישם אכן מסתדרים עבורכם וזאת בגלל ביקור כוכב השפע יופיטר במזל שלכם, ואולם בגלל העובדה שאתם נמצאים כבר כחודש לפני יום ההולדת שלכם, ייתכן ואתם מרגישים ירידה אנרגטית כלשהי הקשורה במהלך זה. מומלץ לכם בשלב הזה להרבות במנוחה ולא להכריח את עצמכם לעשות פעילות פיזית אינטנסיבית.

 

טלה

 

במהלך החודש הקרוב, יהיה נכון עבורכם לנסות ולתהות על קנקנם של האחרים ולבדוק מהן המטרות שלהם ביחס אליכם וביחוד במישור המקצועי ובקריירה האישית שלכם. יש לכם הזדמנות להיעזר בחברים שיסייעו לכם ביחסי ציבור שיעשו עבורכם אצל האנשים המתאימים. לא מומלץ לכם בשלב הזה להגיד את כל העולה על לבכם. מומלץ לכם לנסות ולהוריד הילוך כדי לעזור לעצמכם על ידי הקשבה לקול הפנימי שלכם.

 

שור

 

נראה שזוהי תקופה פחות טובה לקדם את עצמכם מבחינה מקצועית כיוון שאתם מרגישים שכמעט כל דבר שאתם עושים אתם לא שלמים איתו, והדבר יוצר אצלכם התנגדות פנימית. אתם פועלים הרבה מתחת לרדאר של המקורבים לכם ובודקים את האפשרויות הקיימות על מנת שתדעו איך להכין עצמכם לבאות. מומלץ לא להראות שאתם מתרגזים או מאבדים שליטה, כיוון שאתם נמצאים בתקופה מאוד עדינה.

 

תאומים

 

השבוע הוא חלק מתקופה סוערת למדי בה כוכבים כמו מארס שמביא איתו עשייה אינטנסיבית נמצא בבית המקושר עם כל המבנה החברתי של חייכם וייתכן שבגלל ציפיות יתר שיש לכם מעצמכם, אתם מועדים ללחצים גדולים מהרגיל שגורמים לכם להיות חסרי סבלנות במידה כזו שאתם נוחים לכעוס ואף להתפרץ. כדי לא לאבד את נקודות הזכות שכבר צברתם, מומלץ לכם לנסות ולפעול ביישוב הדעת ובסבלנות.

 

סרטן

 

בשבוע הקרוב יש לכם סיכוי לתכנן נסיעות קרובות אל אנשים אהובים שחשוב לכם להיות בחברתם, בעיקר בגלל היכולת שלהם להבין ולהכיל אתכם. בשלב זה מומלץ לכם להסתיר במקצת את מחשבותיכם ורגשותיכם, הסתפקו בכך שאתם מאוד מקובלים והחברים במעגל הראשון שלכם מחפשים את קרבתכם, על מנת שתוכלו לסייע להם בקשיי היום יום שלהם.

 

אריה

 

גם השבוע אתם נמצאים בעיצומה של סערה רגשית, ולמעשה היא תימשך כל עוד כוכב התקשורת מרקורי והשמש בשמיים יהיו במזל המולי לכם ובבית השותפויות שלכם. כל עוד לא תסדירו את ענייניכם האישיים שנוגעים לחיי השותפויות שלכם, הרי שלא תצליחו להיות רגועים ביישום תוכניותכם, ולכן מומלץ לכם לנסות ולפתור בדרכים נעימות את המחלוקות שיש לכם עם האנשים הקרובים והסובבים אתכם בחייכם.

 

בתולה

 

בשבוע הקרוב, תהיו עסוקים בנושאים פנימיים הקשורים לבית ולמשפחה, לילדים במידה ויש לכם ובהחלט גם בנושאי עבודה. זה לא הזמן לתכנן מהלכים גדולים ומשמעותיים בחייכם, אלא לפעול למען הסביבה האישית שלכם ולשפר לעצמכם ולהם את החיים. זהו שלב הכרחי בתקופה שבה בגלל חוסר סבלנות, התגובות שלכם יכולות להיות חדות ולא תמיד יתקבלו בברכה על ידי האנשים הקרובים לכם. 

 

מאזניים

 

השבוע יתאים לכם להשקיע זמן, מרץ ואנרגיה בכל מה שקשור לבילויים עם אנשים קרובים. אין לכם צורך ורצון לעבוד על מנת להוכיח את עצמכם, אלא אתם מעדיפים יותר לבלות וליהנות על מנת לפצות את עצמכם על ימים שבהם לא יכולתם לעשות זאת. נראה שאתם מקובלים על ידי האנשים הקשורים איתכם בקשרי עבודה, ולכן יש לכם אפשרות להיעזר בהם בכל פעם שאתם שואפים להתקדם.

 

עקרב

 

הכוכב מרקורי שאחראי על תקשורת ונסיעות נמצא בבית המשפחה שלכם, ולכן כל אירוע עשוי להיות סביב המעגל המשפחתי הראשון של חייכם. בשל כך, ייתכן שאתם צפויים לחילוקי דיעות על רקע העובדה שכל אחד רואה את הדברים בצורה שונה, אך עדיין יש צורך להתפשר בגלל הקרבה המשפחתית והרגשית. בנוסף, גם השמש בשמיים שתימצא בחודש הקרוב בבית זה, תגרום להם לחוש את חוסר שביעות הרצון מהנעשה.

 

קשת

 

כוכבים רבים של עשייה נמצאים אצלכם הפעם בבית המקושר עם המעגל הקרוב אליכם בסביבת מגוריכם וגם עם חברים שאתם מגדירים אותם כמשפחה. נראה שבשל אי הבנות אתם פועלים מתוך תחושת תסכול שעלולה לגרום לכם להתפרצויות לא רצוניות שאחר כך תתחרטו עליהן. למרות שישנם גם רגעים נעימים ומרגשים, אתם זוכרים ומתמקדים בקושי ומרגישים נסערים ביותר בכל פעם שאינכם בשליטה.

 

גדי

 

אתם עדיין נמצאים תחת השפעתו של כוכב התקשורת מרקורי שמבקר בבית הכספים שלכם, ולכן תקופה זו מאוד רגישה עבורכם ולא נראה שכדאי לכם לקחת על עצמכם אחריות חדשה. זה הזמן לבדוק את ההתנהלות הכלכלית שלכם מחדש מבלי להתפתות לכיווני השקעה חדשים שכרוכים בהוצאה כספית. אל תדאגו שמא אתם מזניחים את התוכניות שלכם, כיוון שכרגע אתם עושים את הדבר הנכון.

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש