כל הטיפולים של קוסמטיקאית כפר סבא

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 20/2/2019 12:50 ● ערב ערב 2902
למראה החיצוני שלנו השפעה משמעותית על הדימוי העצמי, הביטחון העצמי, התחושות ושביעות הרצון מהחיים. בהתאם קוסמטיקאית בכפר סבא היא אשת מקצוע מבוקשת שמסייעת לנו להיראות כמו שאנחנו רוצים – באמצעות מגוון רחב של טיפולים.
כל הטיפולים של קוסמטיקאית כפר סבא

 

טיפול בצלוליט

 

צלוליט – שבמקרים רבים נקרא צלוליטיס, למרות שהשם הנכון הוא צלוליט – הוא תופעה רווחת למדי שמייצרת לא מעט עוגמת נפש, בעיקר בקרב נשים.

הצלוליט נוצר למעשה עקב לכידת תאי שמן בגלל התקשחות רקמות קולגן. הגורמים להיווצרות העור הגבשושי והלא מחמיא הם גנטיקה, רעלים וזרימת דם לא תקינה.

טיפול בצלוליט אצל קוסמטיקאית כפר סבא מבוסס על מכשירים מתקדמים שמנצלים את טכנולוגיית ה-RF (גלי רדיו) כדי לשפר את מרקם העור ולהצעיר אותו.

 

מזון על לפנים

 

טיפול אחר שמציעה קוסמטיקאית כפר סבא נועד להצעיר את עור הפנים ולהשיב להם חיוניות שאבדה. טיפול זה מבוסס על הסגולות המופלאות של מזונות העל המוכרים לנו כגון ספירולינה, גוג'י ברי, חמוציות, שיבולת שועל ועוד, וכן מרכיבים רבי תועלת לעור כמו שמן פטל, ליקופן, קלנדולה ועוד.

הזנת עור הפנים בכל החומרים הנ"ל מרככת אותו, ממריצה את זרימת הדם ובכך משפרת את חילוף החומרים ומסלקת רעלים, מוסיפה חיוניות ומסלקת תאי עור מתים. כמו כן פילינג שמבוסס על מזונות על מחזק את עמידותו של העור בפני הנזקים הסביבתיים. מומלץ בנוסף לביקורים אצל קוסמטיקאית בכפר סבא גם להקפיד על תזונה טובה.

 

פדיקור רפואי

 

הסרת העור היבש מכפות הרגליים שלנו הוא לא רק פינוק לגוף ולנפש אלא גם פעולה בעלת תועלת רפואית, ובפרט כשהיא מבוצעת על-ידי קוסמטיקאית מקצועית בכפר סבא.

בפרט ממומלץ טיפול זה לספורטאים ולאנשים אחרים שעומדים על הרגליים במשך שעות רבות מדי יום, לבעלי ובעלות עור יבש/סדוק ולמי שסובלים מפטרת הציפורניים. הסרת רקמות העור שהתקשו מבוצעת על-ידי קוסמטיקאית כפר סבא באמצעות פילינג ארומטי.

 

טיפול בפיגמנטציה

 

עם השנים נוצרים אצלנו בפנים כתמים שונים כתוצאה מהפרשת עודף מלנין. קוסמטיקאית בכפ"ס מבהירה את האזורים המוכתמים באמצעות חומרים ייחודיים שכמובן לא פוגעים בעור, ובנוסף נעשה שימוש במדכאי מלנין על-מנת שהכתמים לא יחזרו.

על-מנת שהחומרים יהיו אפקטיביים הטיפול כולל שימוש בטכנולוגיית ה-IPL (הבזקי אור).

 

בוטוקס אצל קוסמטיקאית כפר סבא

 

טיפול נוסף שמציעה קוסמטיקאית כפר סבא הוא הזרקות בוטוקס.

זהו טיפול פופולרי מאוד בימינו וגם קל ופשוט יחסית. הבוטוקס, או בשמו המדעי טוקסין הבוטולינום, הוא חומר רב עוצמה שחוסם את החיבור בין תאי העצב לבין השרירים באזור שאליו הוא מוזרק (על-ידי נטרול שחרור מוליך עצבי בשם אצטילכולין).

בהתאם הזרקת בוטוקס אל בין הגבות, לצידי העיניים וברחבי המצח מפחיתה פעילות יתר של שרירים בחלק העליון של הפנים ומחליקה קמטי הבעה שהם תוצר של הפעילות הנ"ל של השרירים. חשוב להדגיש כי השפעת הבוטוקס מתפוגגת תוך 4-5 חודשים ועל כן יש לחדש את הטיפול בתדירות של פעמיים או שלוש בשנה.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש