הדברה בבניין משותף

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 26/2/2019 10:51 ● ערב ערב 2903
חלק מאחריות מרכזית וחשובה של ועד בית היא לדאוג באופן תדיר להדברה מקצועית לבניין המשותף.
הדברה בבניין משותף

בין אם מדובר בוועד בית או חברת ניהול חיצונית, כל בניין חייב לעבור הדברה לפחות אחת לכמה חודשים. מזיקים, תיקנים, מכרסמים ועוד אוהבים את הסביבה של בניינים רבי קומות ונמוכי קומות כאחד.


הדברת מזיקים לוועדי בתים

 

ב-20 השנים האחרונות מאז נוסדה סיירת הדברה סיפקנו שירות הדברה בבניין משותף לאלפי וועדי בתים. חשוב לציין כי הדברת בניין אינה דומה לשום הדברה אחרת בשיטה שלה מאחר וליסודיות ההדברה יש חשיבות מכרעת בתוצאות שלה. בניין משותף כולל שטחים כמו גינה, מקלט ועוד שהם מגנט למזיקים, תיקנים, מכרסמים ואף נחשים ובוודאי שכל דיירי הבניין המשותף היו שמחים להימנע מזה באמצעות מדביר איכותי ומקצועי.


הדברת מזיקים למגדלים

 

בשנים האחרונות צצים באזור המרכז מגדלי מגורים רבים בני 20 קומות ואף יותר מכך, צוות סיירת הדברה עומד בצמוד לחברות האחזקה והניהול המובילות ומספק שירותי הדברה למגדלי מגורים באמצעות צוות מקצועי המגיע לשטח – סורק היטב את כל השטחים הנדרשים, מגיש הצעת מחיר משתלמת ומספק תיק הדברה מקצועי ויסודי עם כל האישורים הנדרשים לרבות שיטת העבודה באמצעותה נבצע הדברה בבניין משותף רב קומות.

 

למה לבחור בצוות של סיירת הדברה?

 

  • מקצועיות – עושים סוף לחאפרים, מזמינים חברה מקצועית.
  • וותק – מעל 20 שניות ניסיון. אין בניין שלא ראינו, אין מיקום ושטח שאנו לא מכירים.
  • יסודיות – מגיעים לכל שטח מת ומאויש כאחד, הדברה יסודית ללא עיגול פינות.
  • מחיר – מחירים הוגנים ומשתלמים, התמורה הכי טובה שניתן לקבל.
  • שירות עם חיוך – אדיבות לאורך כל הדרך.

 

אין סיבה להתפשר על האיכות, מרחיקים את המזיקים מפתח ביתכם עם הדברה מקצועית לבניין מבית סיירת הדברה.

וועד בית / חברת ניהול – פנו אלינו עכשיו וקבלו הצעת מחיר משתלמת עם איכות ביצוע ללא דופי, נשמח לספק לכם המלצות מלקוחות מרוצים ודומים.

 

בין אם אתם בניין קטן של כמה קומות או מגדל של 40 קומות המנוהל על ידי חברת ניהול, סיירת הדברה היא הכתובת הנכונה עבורך. עושים סוף למזיקים, מרחיקים את התיקנים ומתקדמים לתקופה ארוכה ללא ביקורים לא רצויים. סיירת הדברה – מעל 20 שנות ניסיון של ראש שקט ללקוחות שלנו. פשוט מחייגים: 077-6021111.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש