קדם עתידים מציגים - המכונה המופלאה

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 27/2/2019 08:58 ● מה נשמע 589
שלוש נבחרות של תלמידי "קדם עתידים" מכיתות ט' בבתי הספר התיכוניים בעיר: 'בגין', 'גולדווטר' ו'רבין' יצגו את אילת באירוע הגמר של "המכונה המופלאה", תחרות בינלאומית המתבססת על חוקי המדע בדגש על פיזיקה ● נבחרת תיכון 'בגין' זכתה במקום השלישי, זו השנה השנייה ברציפות
קדם עתידים מציגים - המכונה המופלאה
בפעם השנייה ברציפות- נבחרת 'בגין'

השנה נרשם מספר שיא בתחרות עם השתתפותן של 14 נבחרות מכל אזור הדרום. גם איכות המכונות שנבנו, המעברים הפיזיקליים והתוצר הסופי היו ברמה גבוהה מאוד. השנה נדרשו הנבחרות להשחיל מטבע לתוך קופסא על ידי 25 מעברים פיזיקליים. נציגי הנבחרות האילתיות, שעמדו מול צוות השיפוט, ענו בביטחון מלא והפגינו ידע מדהים. לצד ההתרגשות מההשתתפות בתחרות, הפגינו תלמידי אילת מתיכון 'רבין' ו'גולדווטר' בגרות, אחריות ותעצומות נפש, כאשר נדרשו לבנות כמעט מההתחלה את המכונות בשל אירוע גשם גדול ששטף את המכונות. 
בסופה של התחרות זכתה נבחרת 'בגין' במקום השלישי זו השנה השנייה ברציפות. נבחרת 'גולדווטר' שחבריה בנו מכונה שסיפרה סיפור מדהים של סופר מרקט כולו מחומרים ממוחזרים ומעברים מיוחדים, קיבלה צל"ש מצוות השיפוט על הסיפור. "התחרות הפכה לציון דרך בחוויית הלמידה של תלמידי כיתות ט' בקדם עתידים, שבנו גם השנה מכונה מושקעת על פי כללי התחרות עם מעברי אנרגיה מרשימים", אמרה טליה ז'אן – מנהלת בית ספר התיכון 'בגין', וברכה את התלמידים הזוכים ואת המורים המלווים ירון מייזלס וריקי קריאף. את שלוש הנבחרות ליוו רכזי התוכנית בבתי הספר, המורים נתנאל כהן מתיכון 'רבין', ריקי קריאף, ירון מייזלס ומאיה מתיכון 'בגין', יובל ארם ומאיה מתיכון 'גולדווטר'. 


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש