ישראל פריד – עבודות עץ

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 27/2/2019 10:36 ● ערב ערב 2904
כל עבודות העץ לחצר ולבית תחת ידיו של אמן עץ ● עבודות שיקשטו את חצרכם וביתכם וגם יהיו מאוד פונקציונליים וחזקים ● כי ככה זה כשאדם אוהב את העבודה שלו ואת העץ המלא ומשקיע בה את כל כולו
ישראל פריד – עבודות עץ

הכירו את ישראל פריד, אילתי במקור - בין 100 הילדים הראשונים שנולדו באילת ואוהב אותה בכל נימי נפשו, ועליה הוא אומר שהיא העיר הכי קהילתית שיש, עם האנשים הכי חמים ומקבלים שיש, שתמיד יעזרו זה לזה. ואם באילתי ותיק עסקינן, אז ראוי לציין כי הוריו של ישראל, מוותיקי העיר, גרו ב'בית הדייגים' המיתולוגי, וגם היו שותפים בקואופרטיב של 'דגי ים סוף', הקימו את בית חרושת 'מן' של הדגים, וכשהועתק המפעל לאזור הצפון, עברה המשפחה צפונה, אך אהבתו של ישראל לעיר הולדתו גברה על הכל, ולפני 15 שנה חזר לעיר יחד עם אשתו וילדיו. 

בעיר השמש הנצחית, עבד במשך 12 שנה כסאונד-מן של מלון 'הילטון מלכת שבא' (כיום מלון 'מלכת שבא'), עבודה שבאה בהמשך לעבודתו בצפון (סאונד מן ותקליטן במשך 30 שנה סה"כ), אין קרייתי שלא מכיר את השם ישראל פריד. אך לא לשם כך התכנסנו פה היום. ישראל פריד הוא אדם מקסים, חכם, מלא כרימון, איש שיחה מרתק ובעיקר הנדימן ראוי בהרבה תחומים, ובמשך כל חייו, לצד עבודתו, אהב והתעסק בתחום העץ המלא, הגס, הכפרי, כתחביב ובנה המון בעץ, עדי כדי התמקצעות, כך שאנשים שראו את עבודותיו שעשה לביתו, החלו להתעניין, וכך יצר חוג לקוחות ראוי, ומשם הדרך לפתיחת עסק עצמאי היתה קצרה, שהרי אין כמו לקום כל בוקר ולעשות את מה שאתה הכי אוהב ובו בזמן גם להתפרנס מזה ולשמח אחרים. וכך, בסימן טוב ומזל טוב, פתח ישראל את העסק שלו לפני כמעט חודשיים. כל זאת לצד עבודתו השניה אותה הוא אוהב - עבודה כפרילנסר כסאונדמן.

 

 

אז אילו עבודות בונה ישראל פריד? כל סוגי עבודות העץ המלא, עץ אורן מעובד שצבוע בצבע שעמיד במזג האוויר הקיצוני, נגד תולעים ועוד, לחצר ולבית, ובין היתר - רהיטים, שולחנות, כיסאות, ספסלים, נדנדות, ארונות ואפילו מלונות ובעצם מה לא, הכל בנוי עץ מלא ובשכבה כפולה והכי חשוב, בכל פיסה של עץ מכניס ישראל את אהבתו, עד כדי כך, שכשהוא קונה את מוטות העץ, הוא מבקש לנסר בגודל גדול יותר, כדי שבבית הוא יחתוך בעצמו באהבה ובעדינות לגודל הרצוי.

ישראל פריד חרט על דגלו, קודם כל יושר והגינות, עד כדי כך - שכשהוא מקבל עבודה, הוא לא ינוח ולא יישן עד שהמוצר המוגמר יהיה לשביעות רצון הלקוח ולא רק במאת האחוזים, אלא אף יותר. כמו כן, חרט על דגלו - עמידה בלוח זמנים, מקצועיות, עבודה עם עץ באיכות הגבוהה ביותר, עבודה מאסיבית עם עץ כפול, אהבה גדולה למקצוע: "כל בורג שאני קודח, אני עושה זאת באהבה, לא משתמש באקדח סיכות. צובע כל עץ עם רולר, לא משתמש בפיסטולטה, הכל עבודת יד עם המון כבוד לחומר הגלם - העץ", הבנת רצון וצורך הלקוח, ייעוץ, מחירים נוחים מאוד ועוד ועוד.

ועדיף לא להכביר במילים, כי תמונה שווה אלף מילים.

ליצירת קשר: ישראל פריד: 050-5271837.
 חפשו אותו בפייסבוק - ישראל פריד עבודות עץ.


חדשות אילת - ערב ערב באילת