למה לפרסם מודעות דרושים הייטק דרך חברת השמה?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 4/3/2019 13:07 ● ערב ערב 2904
מנהלים חברת הייטק? מגייסים עובדים חדשים? אם כן, חברת השמה מציעה לכם את הפתרון הטוב ביותר לגיוס עובדים לחברה שלכם. חברת השמה המתמחה בתחום ההייטק יכולה להעניק לכם יתרונות רבים בגיוס עובדים דרכה, ואם אתם רוצים לדעת יותר על היתרונות הללו, ורוצים להבין מדוע כדאי לכם לפרסם מודעות דרושים בתחום ההייטק דרך חברת השמה ולא בפלטפורמות האינטרנט והפלטפורמות הציבוריות המוכרות? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.
למה לפרסם מודעות דרושים הייטק דרך חברת השמה?

 

פילוח נכון על פי קהל היעד

 

אחד הדברים החשובים שיש לבצע כאשר מפרסמים מודעות דרושים הייטק הוא פילוח נכון על פי קהל היעד אליו אתם פונים, וכאשר אתם מפרסמים בפלטפורמות פרסום גדולות אתם מפספסים את הפילוח הזה. בפלטפורמות הללו כל אחד יכול לשלוח את קורות החיים בלחיצת כפתור בודד, מה שמוביל למצב בו המגייסים מקבלים מאות קבצי קורות חיים, שאחוז גדול מהם כלל לא מתאימים או עונים על הדרישות של המשרה.

בפרסום מודעות דרושים הייטק דרך חברת השמה המתמחה בהייטק, המידע על המשרה נמסר למחפשי עבודה אשר עובדים עם חברת ההשמה, שהיא מכירה אותם היטב ואת הנתונים האישיים שלהם וכך רק אנשים שבאמת יכולים להתאים לעבודה שאתם מציעים יעבירו את קורות החיים.

 

מיונים פשוטים יותר

 

במקום להתחיל לבצע מיונים למועמדים שלא באמת מתאימים למשרה, ותגלו את זה במוקדם או במאוחר, חברת ההשמה מבצעת את המיונים עבורכם. החברה יודעת בדיוק מה אתם מחפשים ולמה אתם זקוקים, ואילו נתונים אישיים מתאימים לכם, וכך היא מבצעת את המיונים בצורה הרבה יותר קלה ופשוטה ומאפשרת לכם ליהנות מגיוס מהיר יותר של עובדים לחברה.

רק מועמדים אשר מתאימים במאת האחוזים למה שאתם מחפשים, והמשרה שאתם מציעים מתאימה להם, רק הם יגיעו אליכם, וכך תוכלו לסנן בקלות רבה יותר ולמצוא בתוך זמן קצר את המועמדים הטובים ביותר והמתאימים ביותר לעבודה בחברה שלכם.

 

אל מי פונים?

 

אם אתם רוצים לפנות אל חברת השמה כדי להתחיל לבצע גיוסי עובדים דרכה, עליכם לבחור מספר דברים:

  1. התמחות בהייטק – לא כל חברת השמה יכולה לבצע גיוסים מוצלחים להייטק, אלא רק חברה אשר מתמחה באופן ספציפי בתחום הגיוס להייטק. לא משנה עד כמה החברה גדולה או ותיקה, כל עוד זו חברה שאין לה התמחות ספציפית בתחום ההייטק, יהיה לה קושי ממשי בגיוס להייטק.
  2. צוות מומחה – צוות חברת ההשמה צריך להיות כזה שמגיע מתוך עולם ההייטק. בין אם אלו אנשים אשר עסקו בעבר בגיוסים בתוך חברות ההייטק, מנהלי משאבי אנוש וכדומה. אנשים שמבינים איך עולם הגיוס בהייטק עובד ולכן יכולים לפעול בצורה נכונה לצורך השמת העובדים בחברות השונות.
  3. דיסקרטיות – פעמים רבות חברות הייטק נדרשות לבצע גיוסי עובדים באופן דיסקרטי, מכל מיני סיבות. ולכן חשוב לוודא כי החברה מציעה גם שירות כזה ומאפשרת במקרה הצורך לבצע גיוס דיסקרטי בהתאמה לצרכים של החברה.

חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש