זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מאת: רחל ארז ● צילום: רחל ארז ● 5/3/2019 09:11 ● מה נשמע 590
תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה- 07/3-14/3/19
זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

 

טלה


תתכן תחושת מחנק ואולי התמודדות בריאותית שתלווה את הטלאים בימים אלו. אתם צריכים פינוק וליטוף. האנרגיה הנמוכה מתרחקת לקראת שני בערב.געגוע לקרוב שנמצא רחוק יוצר רגישות ורגשנות. הקלפים ממליצים לצאת לטבע ולפרוק הכול באמצעות פעילות ספורטיבית.הבדידות אינה מוטיב שמאפיין אתכם.צאו משם.

 

שור


הקלפים שלכם מלמדים על פעולה אמביוולנטית חוסר יושר ומשמעות כפולה בדברכם. נסו להציג את כוונתכם בדיוק מרבי כך תחסכו כאב מיותר מהאנשים סביבכם. הבלבול בו אתם שרויים משפיע על החלטתכם. לכן מוטב להרפות ולשמור על הגב ללא תנועה אז גם המוח נירגע וניתן להגיע לתובנות.כן מומלץ לכם להושיט יד ולאפשר למי שמוכן לסייע לכם ולפעול לטובתכם.   

 

תאומים


ישנה אזהרה מפורשת מפני חוסר תשומת לב בתחום העבודה. השתדלו להקפיד ולהתרכז.התחום הרגשי מטעה והקלפים מספרים על תחושת קורבן שעלולה ללוות את התאומים בכל הקשור לבני הזוג. מוטב לקבל את ההווה כפי שהוא ולא להדוף את התנאים לשלב הבא. אין זה אפשרי כעת.

 

סרטן


העיקשות המתפנקת והרמת הכתף הילדותית משרתת הפעם את כול המטרות הנעלות בחייכם. נראה כי לקחתם מן פסק זמן לחשוב והנה התמונה התבהרה לפניכם. כעת, שוב אתם בשליטה. הקלפים שלכם מתריעים מפני עניין משפטי שעלול להגיח דווקא מהסביבה הקרובה.אירוח מהנה יהווה קהילה תומכת יספק וימלא אתכם בתחושה הדרושה והראויה. 

 

אריה


ישנה התקהלות והתאספות רבה סביבכם בכל הקשור לעבודה. שימו לב לכך שבדרמטיות האופיינית,משבר זה ישא אתכם למקום בו אתם ראויים להימצא. התחום הזוגי במגמת צניחה וישנו צורך עז להתבודד. עשו זאת.  בימים אלו הקלפים ממליצים להישמר מתאונות קטנות הנובעות מחוסר תשומת לב בכל התחומים.

 

בתולה


התחלות חדשות או התעוררותם של יחסים ישנים מאפיינים את הקלפים שלכם. יתכן ואתם מתגעגעים ורוצים לשוב ליחסים שנטשתם זה מכבר או למקום עבודה שבחרתם לעזוב. בכל מקרה ריקוד טנגו בתולי, "צעד אחורה".והאנרגיה טובה ומיטיבה עימכם. אתם מתרפקים על העבר ותרים אחר השקט לדעת שאכן פעלתם נכון.

 

מאזניים


פעולה חדה חותכת ונמרצת דרושה לבני המאזניים בעיקר בתחום הזוגי. אין אתם בנויים לחוסר ודאות . נראה כי אתם מקבלים את הכוח הפנימי לפעול והפעם בעיקר לטובתכם. הקלפים מלמדים על ציר כוח ותדר מעצים שהיה רדום בתוככם וכעת המנוע הפנימי בשיאו. זה מה שיוביל ויכוון למקומות ששאפתם להגיע אליהם. 

 

עקרב


תתפלאו, אזהרה מפני שתיית יתר. פינוקים והוללות. מתנות יקרות ובעיקר פינוקי מטבח ואוכל. מסתמנת נסיעה פתאומית נעימה. הקלפים מלמדים שלהורים העקרבים  כזה פינוק וגאווה שהילדים מרעיפים עליכם. מה עוד ניתן לבקש. מן חלון ורוד.

 

קשת


הקלפים הכי מפנקים נמצאים אצל הקשתים השבוע. זכייה כספית אפשרית. חיזור גורלי והנאות לרוב. ישנם קשתים שמסיימים כעת פרק וצועדים בבטחה לקראת פרק חדש ויפה. זה הזמן עבורכם להחליף רכב ולמצוא בדיוק רב את אשר אביתם לרכוש.מסתמנת הצלחה רבה לסטודנטים במבחנים.

 

גדי


הקלפים מגלים כי פתרתם בעיות בעבודה וכעת אתם פנויים לטפל בנושאי האהבה ובכלל זה גם השקעה ונתינה בענייני הבית והמשפחה המורחבת. ישנה הצעה בתחום התעסוקתי שתאפשר הכנסה נוספת. יש  לקבל הצעה זו בשתי ידיים, זה נראה מבטיח לתווך הרחוק ואולי יוביל למקום רם ביותר. כל השקעה תתברר כהשקעה מניבה.

 

דלי


הצד הקשה והנוקשה של הדליים בולט בקלפכם בימים אלו.מוטב לנסות ולהתמקד בתחומים שעושים לכם טוב ולא לשקוע בעצבים פנימיים . התחום האלטרנטיבי יכול לסייע כעת ולהביא אתכם לתובנות חדשות ומיטיבות.חפשו קירבה לאנשים רוחניים שיש מה ללמוד משלוות נפשם.

 

דגים


הקלפים מורים על "קלפי ברכה" כל פעולה שתיבחרו לבצע הצלחה רבה תהא בצידה. ישנה אזהרה הקשורה לפעילות מינית ולכל הקשור לאברי הרבייה כמו: דלקות שתן או רחם ואצל הגברים פרוסטטה.  זהו זמן טוב עבורכם לפתור בעיה שנמשכה זמן רב ורבצה על לוח ליבכם וצו מצפונכם. לקראת יומהולדת זה מביא אתכם לפיוס והתפייסות.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש