הכל תחת קורת גג אחת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 5/3/2019 12:25 ● ערב ערב 2905
אין אחד שלא זקוק לשירותי קירור, חימום מים, אינסטלציה וביוב וזאת מבלי להתרוצץ בין בעל מקצוע אחד לשני ● 'הכל תחת קורת גג אחת' הוא עסק הנותן את הפתרון עבורכם תושבי אילת והערבה ● כי עם ותק של 34 שנה של שלמה זנזורי הבעלים - אתם בידיים הטובות והמקצועיות ביותר שיש
הכל תחת קורת גג אחת

מזה 34 שנה שהעסק 'הכל תחת קורת גג אחת' קיים בנוף האילתי בפרט ובערבה בכלל. וזה אומר הכל - ללקוחות המקומיים והאזוריים יש אמון בו. שלמה זנזורי, מצויד בניסיון שרכש במהלך עשרות שנים, למד שכאשר משפצים, מתקנים, בונים או משנים, אנשים מתרוצצים, מחפשים ומבזבזים זמן רב, ובסופו של דבר, לא מקבלים את המוצר הטוב ביותר או המתאים ביותר עבורם. שלמה זנזורי בנה את העסק במחשבה להקל על תושבי אילת והערבה כך שיוכלו לפתור את כל הבעיות במקום אחד.

ב 'הכל תחת קורת גג אחת' יכוונו אתכם אל המוצר המתאים לכם ביותר, ואחרי שתחליטו מה אתם צריכים ורוצים, יתקינו לכם אותו בבית, בעסק או במשרד בצורה הטובה והמקצועית ביותר.
העסק הינו חנות המפעל של חברת 'אמקור אנרגיות סולאריות בע"מ'. על הדוודים וקולטי השמש הם היחידים שנותנים 10 שנות אחריות. הם מצופים אמייל, וקולטי השמש בעלי יכולת ספיגת אנרגיה גבוהה במיוחד, וכל זאת הודות לטכנולוגיה מתקדמת ביותר. כמו כן, מערכות האנרגיות הסולריות של 'אמקור' הן בעלות תווי תקן מהמחמירים ביותר. 'אמקור' היא בין היחידות אשר מתחייבת לחלפים חדשים באחריות לרבות דוודים וקולטים. כמו כן, תמצאו ב'הכל תחת קורת גג אחת' את הדוודים של חברת 'קרן אור', חברה בעלת ותק ומוניטין.

 

 

ב'הכל תחת קורת גג אחת' תמצאו חנות מסודרת ונוחה הנותנת מענה לכל אביזרי האינסטלציה והסניטציה. תוכלו למצוא בה בנוסף לדוודי חימום - גם ברזים, ניאגרות, כיורים וכן את כל החלקים המקוריים למצנן: קש, משאבות מים, תופים, מנועים, קונזולות מיוחדות לפי בקשת הלקוח ובנוסף - אביזרים לגינה וכל חלקי האינסטלציה לבית ולחוץ.

'הכל תחת קורת גג אחת' מנוהל על ידי שלמה זנזורי ומשפחתו. הדגש בעסק הוא על אמינות ועמידה בלוחות זמנים, כל המשפחה נרתמת לטובת הלקוחות ודואגת שיקבלו את השירות הטוב, האמין והמקצועי ביותר.

הכל תחת קורת גג אחת, כתובת: אזור התעשייה רח' המוצר 13, מול ה'ביג' החדש. שעות פעילות של העסק בימים א - ה בין השעות 7:00-18:00 , בימי ו' וערבי חג בין השעות 7:00-15:00. כמובן שבמקרים דחופים ניתן לקבל שירות של 24 שעות ביממה. שלמה: 050-5350926, 053-7350926, משרד: 08-6379283. אתר האינטרנט של החברה amcoreilat.com.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש