ורד אדלר-מצטיינת ארצית של החינוך הטכנולוגי

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 8/3/2019 14:02 ● ערב ערב 2905
ורד אדלר, רכזת מגמת התיירות וסגנית מנהלת תיכון 'גולדווטר' זכתה לתעודת הוקרה כמצטיינת ארצית מטעם מינהל תקשוב טכנולוגיה ומערכות מידע במשרד החינוך על היותה מורה מובילה בפיתוח תוכניות לימודים והוראה משמעותית במגמת תיירות ופנאי בחינוך הטכנולוגי
ורד אדלר-מצטיינת ארצית של החינוך הטכנולוגי
יש תמורה בעד ההשקעה. ורד אדלר, אפרת זקס ומיכאל מור

המקצוע נלמד בבית הספר בשלוש רמות: כמקצוע 5 יח"ל בגרות וכמקצוע טכנולוגי הכולל גם 3 יח"ל בתכנון תיירות, וגם מלונאות טבחות. "רצונה של ורד לקדם את המגמה ולהגדילה, הביא לכך שהיא מכשירה מורים בבית הספר ובעיר בהתנדבות מלאה, והשקעתה הביאה להגדלת המגמה באופן משמעותי בכל העיר", סיפרה מנהלת 'גולדווטר' אפרת זקס והוסיפה, כי ורד מחנכת ומלמדת דורות רבים של תלמידים בהצלחה יתרה, מעניקה יחס חם ואוהד לתלמידיה, אינה מוותרת לאף תלמיד ואלו רואים בה אוזן קשבת, נהנים מדרכי ההוראה והלמידה שלה ומהתקדמותם במקצוע. 
בהמלצה לפרס נכתב, כי דרך ההוראה של ורד מגוונת, משלבת תקשוב באופן רציף על מנת לחבר את הלמידה לעולם החוויות של התלמידים, וכוללת יציאה לסיורים באילת ומחוצה לה. כמורה בעיר התיירות המובילה בארץ, קושרת ורד קשרי קהילה עם בתי מלון ובעלי תפקידים בעיר ובארץ מתוך מטרה להנגיש לתלמידיה את המקצוע על כל היבטיו במקצועיות ובמקצוענות, ללמדם להיות שירותיים ולפתוח בפניהם צוהר לממש את המקצוע כעיסוק לעתיד. ורד רואה בהוראת מקצוע התיירות חזון ממנו היא גוזרת את היעדים לאופי הוראתו ולהפיכתו למקצוע עתידי ראוי לתלמידיה.
את התעודה קיבלה ורד מד"ר עופר רימון, ראש מינהל מדע וטכנולוגיה במשרד החינוך, בטקס ארצי שהתקיים בשבוע שעבר בחולון. את ורד ליוו בטקס מנהלת בית הספר וסגנה – מיכאל מור. 


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש