חוגגים 70 עם המייסדים והוותיקים

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 8/3/2019 14:05 ● מה נשמע 590
לרגל חגיגות ה - 70 לשחרורה של אילת וכמידי שנה, נפתחו חגיגות אילת באירוע הצדעה למייסדי וותיקי העיר אילת שבכוח והתמדה, בחומר ובלבנים בנו את אילת ● כ - 300 מוותיקי העיר נהנו מאירוע צהריים שנערך במיוחד עבורם ● ברוח התקופה, עשו ראש העירייה, מאיר יצחק הלוי וילדי אילת, הם דור העתיד, תמונת סלפי עם הדור הוותיק
חוגגים 70 עם המייסדים והוותיקים
דור העתיד עם הדור הוותיק

חלק מאירועי ה- 70 לאילת התקיים בתחילת השבוע במלון 'רויאל ביץ'', אירוע ההצדעה המסורתי למייסדי וותיקי העיר אילת. באירוע נהנו הוותיקים והמייסדים מארוחת צהריים, ממופע של מקהלת תלמידי בית הספר 'גלים' בניצוחה של אינסה פוליקובסקי ובניהולה של אורלית זיקרי, ממופע אוריינטלי של הצמד גל ורבורג ואבישג אפרתי ומשי צנוע, ברכה כתובה מילדי אילת. בפתח דבריו ציין ראש העירייה מאיר יצחק הלוי, כי שנת ה-70 של אילת תעמוד בסימן הטיפול בגיל השלישי ובמשפחות המתמודדות עם פרט בעל צרכים מיוחדים. הוא ברך את המייסדים וותיקי העיר והודה להם על כך שבזכותם אנו זוכים היום לקיים עיר איכותית ומתפתחת. "חובה עלינו לזכור תמיד את הראשונים שהגיעו למקום, בלי מים, בלי דרכים, מרוחקים מלב המדינה, אלה הם משחררי אילת במבצע 'עובדה', החלוצים של שנות החמישים והשישים שייסדו את העיר.
 ביחד איתם, העולים שהגיעו אלינו מכל קצוות תבל, ותיקי העיר שהמשיכו בפיתוח העיר והצעירים של ימינו שסוללים את הדרך קדימה", אמר ראש העירייה והוסיף: "בזכות אלה, מתחדשת אילת ומרגשת כל פעם מחדש". 
אירוע ההצדעה למייסדים פתח את אירועי ה- 70 לאילת אשר החלו עם מרוץ הלילה של אילת ופסטיבל תיאטרון רחוב שהתקיים בסוף השבוע האחרון, וימשיכו במועצת עיר חגיגית, קבלת פנים לרגל חגה של אילת, הצדעה לאנשי החינוך, הטקס ממלכתי לשחרור אילת ועוד, שיוטים, תערוכות, אירועים לנוער ולילדים, מופעי אמנים וחגיגות פורים. 
גם השנה רוכזו מיטב האירועים לחודש אדר תחת הכותרת, משנכנס אדר באילת, מרבין בשמחה. 


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש