מסדר כנפיים ולא רק בחיל האוויר

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 8/3/2019 14:12 ● מה נשמע 590
השבוע חגגו עשרות פעילי סניף אילת בתנועת הנוער 'כנפיים של קרמבו' תנועת הנוער לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים, את טקס 'מסדר הכנפיים' השלישי מאז הקמת הסניף ● כנהוג בתנועה, במהלך הטקס מוצמד לחולצות כל הפעילים, סמל החזון של התנועה! (ע"ש כפיר קובי, החניך הראשון בתנועה) ● הטקס החגיגי מציין סוף תקופה בה עברו החניכים והחונכים את מערך 'מורשת' בנושא הערכים שמובילים את התנועה
 מסדר כנפיים ולא רק בחיל האוויר

הכנפיים שעל סמלי החזון שחולקו לכולם, מייצגים את מטרת פעילי התנועה לפרוש כנפיים ולהוביל את בשורת השינוי החברתי. במהלך הטקס עלה ראש העירייה מאיר יצחק הלוי לבמה וברך את הפעילות של התנועה בעיר. מעל גבי הבמה הוא פנה למנהלות בתי הספר הנוכחות בכדי לעודד את הפעילות של בני הנוער בתנועה.
 לאחר דברי ראש העיר הוזמנו פעילי התנועה להתחיל את ההצגה שממחישה את ששת ערכי התנועה.
רגע מרגש היה כאשר קטי בן שמואל, אמא של נועה בן שמואל ז''ל חונכת לשעבר, עלתה לבמה ואמרה: "אין זה סוד שנועה מצאה כאן בית חם, תומך ומקבל, אוהב אדם, כל אדם, באשר הוא אדם". הוסיפה רז בן שמואל, אחותה הגדולה של נועה ז''ל: "נועה חינכה באהבה רבה, ההתלהבות וההתרגשות שלה סחפו גם אותנו. שמחתי שנועה מצאה את מקומה עם חברים חדשים בעלי ערכים כמוה. היא אהבה אתכם ואתם החזרתם לה אהבה". בנוסף ל'אות כפיר', שמציין את ששת ערכי התנועה, קיבלו הפעילים את אות 'בדרכי נועה'. נועה בן שמואל ז''ל הייתה חונכת בסניף שנפטרה לפני כשנה, ההורים והפעילים חשבו על דרך להנציח אותה ולבסוף הגיעה ההחלטה להוציא פאץ' לזכרה שנקראת ''אות בדרכי נועה'', שמשמעותו להמשיך את דרכה של נועה: להתנדב, לשמוח, לעשות טוב. 
 בסוף הטקס הגיע הרגע שכולם חיכו לו -חלוקת "אות כפיר". אלו היו רגעים מרגשים שמילאו את ההורים בגאווה ושמחה שהובילה את כולם למעגל מוראלים גדול ושמח שסיים את הטקס.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש