פרימה מיוזיק אירועים בלתי נשכחים

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 13/3/2019 10:47 ● ערב ערב 2906
מתכננים אירוע? נפלא! ● כי את האירוע הבא שלכם אתם חייבים לעשות במלון 'פרימה מיוזיק' אצל רונן בוחבוט באולם האקזוטי המדהים או על שפת הבריכה למול נוף עוצר נשימה של הים האדום ● ובמחירים מאוד נוחים לקהל האילתי ● 'פרימה מיוזיק' - מלון הבית של האילתים
פרימה מיוזיק אירועים בלתי נשכחים

מאז ומתמיד היה לי חיבור מדהים למלון 'פרימה מיוזיק' - המלון הדרומי של הרשת, בניהולה של הילה יושע גרוס כבר 3 שנים. האווירה המוסיקלית בו, הנוחות, השלווה, ובכלל. היום התוודעתי לצד נוסף שלו - והוא מחלקת האירועים הפעילה מזה כמה עשורים, ואשר בשנים האחרונות עברה שדרוג לאין ערוך.
על כל האירועים הללו חולש לא אחר מאשר מנהל מזון ומשקאות ואירועים רונן בוחבוט המוכר לכל אילתי מעשרות אם לא מאות אירועים שערך במהלך עבודתו במקומות שונים. ל'פרימה מיוזיק' הגיע רונן השנה עם רזומה עשיר בניהול מזון ומשקאות, אירועים וכנסים ב'נסיכה', בגני אירועים במרכז 'שמש אדומה', 'טרויה' ועוד. רונן מעורה היטב בקהילה האילתית, בעיקר באירועים פרטיים, ואיך לא - שהרי עם 25 שנות ניסיון בתחום, הוא שועל ותיק בתחום, ומי לא ירצה שמישהו מנוסה ירים עבורו את אירוע חייו שיהיה בלתי נשכח?
האירועים במלון מתקיימים בשני מקומות - בשטח הבריכה המשגעת הצופה לים האדום ובאולם היפהפה והאקזוטי. בשטח הבריכה ניתן לערוך אירועים של עד 500 איש, ובאולם הסגור ניתן לערוך אירועים של עד 150 איש. ניתן לערוך באולם אירועי בר/בת מצווה, ברית/בריתה, חתונות קטנות, חינות (האולם מתאים בול לאירוע חינה בעיצובו), ימי עיון וגיבוש לוועדי עובדים, הרצאות, אירועי ריקודים, שבת חתן ועוד. בבריכה המשקיפה לנוף עוצר נשימה של הים האדום ניתן לערוך - קוקטיילים על הדק או על רחבת הדשא למול הנוף, חתונה עם החופה משקיפה לים, בר/בת מצווה ועוד, ובעצם כל אירוע עליו אתם חושבים. כאן תוכלו לערוך אירועים בסגנונות שונים: ארוחה בהגשה, מזנון, תיאטרון או קוקטייל, עם צוות הפקה מקצועי, מערכת סאונד, מולטימדיה ותאורה חדשנית.

 


ניתן לערוך אירועים בכל שעות היום, בוקר, צהריים וערב - ערב שישי ושבת - סגור (למעט שבת חתן). המקום כשר בהשגחת רבנות אילת.
מה תקבלו באירוע? אם ניקח חתונה לדוגמה - אז האירוע יכלול קוקטייל אקסקלוסיבי - עם עמדות הכנה מול האורח, טקס חופה כמובן במתחם הבריכה מול הנוף המדהים בעולם, עם בר מעוצב במרכז הבריכה המגיש משקאות קלים, יינות הבית - אדום ולבן ושני סוגי בירות חופשי, תפריט כשר בכמה קטגוריות לפי בחירת הלקוח - אפשרות לבחירה בין תפריט חלבי לבשרי - כמו ברביקיו, ברביקיו בשילוב תבשילים, בראנץ'. במחלקת הקינוחים - תיהנו משילוב של קינוחי בית (כולל עוגות בית, קינוחים מזרחיים לחינות וגם לשאר האירועים) עם קינוחים חיצוניים (כשרים) ועוד. על תפריט המזון אמון השף הוותיק רוני עזיזי – בעל ניסיון של 26 שנה במלונות רשת הגדולים באילת ובכלל, ועם רזומה כזה - תהיו בטוחים שתלקקו את האצבעות. 
ואם באירועי חתונה עסקינן, החתן והכלה מקבלים חדר בהנחה משמעותית החל מ- 10:00 בבוקר (לעיתים עד מאה אחוזי הנחה - חינם) עם חבילת VIP מפנקת: מיני בר, פירות מיוחדים ועוד, והמשפחות שמגיעות לאירוע מקבלות חדרים במחירים אטרקטיביים.
מחלקת האירועים של מלון 'פרימה מיוזיק' חרטה על דגלה: מענה לאירועים ברמה גבוהה ובמחירים מאוד אטרקטיביים לאילתים. גמישות בתכנון אירוע מול הלקוח, יחס אישי וחם, ניסיון רב שנים, מקצועיות, עמידה בלוח זמנים וצוות המתפעל את האירוע שהוא בעל ניסיון של 36 שנה (!), והכל בניצוחו של האחד והיחיד - רונן בוחבוט.

 

מבצע מטורף לאילתים המתכננים אירוע בחודשים מאי-יוני: כל הסוגר אירוע עד סוף חודש מרץ, ייהנה מ- 10-15% הנחה. מהרו לתפוס מקום.

 

פרימה מיוזיק אירועים. ליצירת קשר: טלפונים - 08-6388555, 050-5770111. חוף 'אלמוג' אילת. במקום חניה בשפע, המלון בעל מודעות גדולה לנושא הנגישות.
 


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש