יתרונות ברכישת משאית חדשה ישירות מהיבואן

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 20/3/2019 18:05 ● ערב ערב 2906
אם אתם זקוקים לכלי רכב גדול, חזק ובטיחותי שיבצע עבודה של שינוע סחורה ממקום למקום בעבור העסק שאותו אתם מנהלים, משאית חדשה תבצע מן הסתם את המשימה בצורה הטובה ביותר. משאיות חדשות מבטיחות תקינות לאורך זמן וסביר להניח שהן יחזיקו מעמד גם ב"עבודה קשה" ובנסיעות מאתגרות, זאת לעומת משאיות שיש להן וותק של שנים. ייתכן שתבחרו לשכור את כלי הרכב הנהדר הזה וייתכן שתחליטו דווקא לרכוש אותו עבור צי הרכבים הקבוע של החברה. כך או כך, ישנה חשיבות רבה לקבלת השירות ישירות מן היבואן מכמה סיבות שנפרט כאן.
יתרונות ברכישת משאית חדשה ישירות מהיבואן

 

ראשית כל – למה בכלל כדאי לרכוש משאית חדשה ולא משומשת?

 

מצד אחד ברור כי משאית משומשת תצריך מכם השקעה נמוכה יותר מבחינה כלכלית וכאשר מדובר ברכישה מחברה מוכרת, אתם לא אמורים לדאוג יותר מדי. ניתן לבחור משאית חדשה אך מיד שניה כיוון שבמידה והחברה מתחייבת לכך שבוצעו בה כל הבדיקות הנדרשות, אתם יכולים להיות רגועים.

עם זאת אין ספק כי משאיות חדשות לחלוטין מעניקות רוגע מסוים ובמיוחד כאשר אתם קונים אותם ישירות מהיבואן הרשמי. כאשר אתם בוחרים בחברה ידועה המייבאת את המשאיות לארץ, מה שאתם מקבלים זה את המעטפת כולה, משמע את האחריות המלאה על כך שהנסיעה שלכם תהיה בתנאים הטובים ביותר כי המשאית תטופל אך ורק במוסך המותאם ספציפית אליה.

 

כיצד תוכלו לדעת איזו משאית תתאים עבורכם?

 

ישנם מספר גורמים שעשויים להשפיע על ההחלטה שלכם באשר לדגם המשאית החדשה הספציפית אותה תבחרו לקנות. הגורם המרכזי הוא סוג העסק שאליו אתם מייעדים את המשאית והוא זה שקובע את שאר הדברים:

  1. אם זה עסק יצרני הדורש העמסה של משאות ממקום למקום, תצטרכו משאית חדשה שיכולה לשאת משקלים כבדים במיוחד.
  2. אם סוג הסחורה המשונעת יכולה לעמוד בתוך ארגז נשיאה פתוח, או שאתם צריכים ארגז סגור או אפילו כזה שמהווה גם מקרר.
  3. איזה כוח אדם יש לכם בקרב עובדי החברה, אשר יהיה זה שינהג במשאית? האם כל הנהגים שלכם מוכשרים לנהיגה במשאיות מגוונות ובעלי רישיונות מתאימים? משאית כבדה בעלת גיר רובוטי למשל, ייתכן ולא תתאים לנהג שאתם מייעדים שינהג בה. אולי משתלם יהיה להעביר אותו את הקורסים המתאימים? זהו נושא נוסף שיש לשקול.
  4. התקציב העומד לרשותכם – ייתכן וזהו הגורם הראשון בחשיבותו. אולי עדיף לרכוש כמה משאיות קלות משקל ולא רק שתיים כבדות?

כמנהלים של עסק גדול, עליכם לקחת את כל הנושאים הללו בחשבון בבואכם לצרף משאית חדשה לצי הרכבים. לפעמים אפילו הצריכה של הדלק תהווה שיקול ותעדיפו לא לבזבז על הדלק כסף רב, להשקיע דווקא במשאיות חדשות שעלותן גבוהה מאוד אך שתהווה חיסכון כלכלי בעתיד. בחינת השיקולים אל מול האפשרויות הפיננסיות שעומדות לרשותכם בעסק, תוך הקפדה על יבואן אמין, תסייע לכם לבצע השקעה נבונה.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש