כך תמצאו חברה לניקיון המשרד שלכם

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 20/3/2019 18:16 ● ערב ערב 2906
אף אחד אינו אוהב משרד מלוכלך, כולם אוהבים לעבוד במקום נקי ומסודר. אם מנהל המשרד אינו מעוניין למצוא את עצמו מנקה את המשרד אחרי יום עבודה, יש למצוא חברת ניקיון טובה ניקיון משרדים או ניהול ואחזקת מבנים שתנקה עבורך היטב את המשרד
כך תמצאו חברה לניקיון המשרד שלכם

כדי שבוקר יום המחרת תוכל להגיע אל משרד נקי ומצוחצח כדאי לך להעדיף חברה לניקיון על פני עובד פרטי, משום שאינך תלוי בבריאותו או ביכולתו של עובד אחד. כאשר עובד אינו יכול להגיע אל העבודה חברת ניקיון גדולה תוכל למצוא בעבורך מחליף מין העובדים הרבים שלרשותה, בנוסף לכך לחברת ניקיון יש מכשור חדיש ועובדים מקצועיים המתמחים בניקיון משרדים כמו כן חברה לניקיון משתמשת בחומרי ניקוי מקצועיים השומרים על איכות הסביבה,  אז איך תמצאו חברה לניקיון המשרד שלכם.

 

חיפוש באינטרנט או מפה לאוזן

 

בשלב הראשון יש לחפש חברת ניקיון מתאימה ניתן לחפש אותה על ידי שיטוט ברחבי האינטרנט על ידי קריאת המלצות והתקשרות אל החברה על פי מספר הטלפון המופיע באתר שלה. לחילופין ניתן לשאול בעלי משרד אחרים מי מנקה להם את המשרד ולקבל המלצות מחברים או מקרובי משפחה על חברת ניקיון מתאימה.

 

אמינות

 

השלב השני, החשוב הוא לבחור חברת ניקיון אמינה . אזור משרדים המעדיפים שניקיון המשרד יבוצע בלילה, משום שביום העובדים נמצאים במשרד ועבודת עובדי הניקיון עלולה להפריע לעובדי המשרד בעבודתם, לכן המשרדים יעדיפו מנקה שיבוא לנקות את המשרד בלילה, לכן יש צורך למצוא חברה אמינה וישירה שתוכלו להשאיר בידיה את המפתח למשרד שלכם בלב שלם. חשוב לבדוק ולבחון היטב את האמינות של החברה, את העובדים אותם הם מעסיקים, ואת היושר שלהם. לוודא כי העובד שנשלח הוא אכן ישר ואמין, בנוסף בקשו מהחברה מספרים של לקוחות כדי לברר על היושר של החברה.

 

תיאום ציפיות

 

השלב השלישי והחשוב ביותר לאחר שבחרתם חברת ניקיון אמינה וישרה, יש לבצע עמה תיאום ציפיות בתיאום הציפיות יש לוודא היטב את גובה התשלום החודשי או התקופתי בהתאם לצרכים . לוודא את מה הניקיון הכולל:  מתי הפועלים מגיעים? באילו ימים בשבוע וכמה פעמים? מה הם ינקו מה כולל הניקוי שלהם ?  במידה ויש במשרד וילונות האם הפועלים אחראים על ניקיונם?. את כל התשובות לשאלות אלו יש לנסח בחוזה כתוב וחתום, אך יש לתת מקום ואפשרות לשינויים בחוזה במידת הדרישות של ניקיון המשרד שלכם.

 

החשיבות של עובד קבע

 

לעובד קבוע יש חשיבות רבה במשרד, עובד קבוע מכיר היטב את הצרכים של המשרד, ואת העדפות הניקיון של החברים בו, הוא הופך לחלק מנוף המשרד.

המאמר מטעם חברת טופ אחזקות – לפרטים נוספים topgroup.co.il


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש