קניתם קלנועית? עכשיו תורם של האביזרים!

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 31/3/2019 09:12 ● ערב ערב 2908
לא משנה כלל אם רכשתם קלנועית זוגית או יחיד – הרי שישנם אבזירים שהם MUST בתוך הקלנועית שלכם. מעבר לכך שהאביזרים יכולים לשפר מאד את חווית הנסיעה שלכם, הרי שהם גם מעלים את ערך הקלנועית שלכם.
קניתם קלנועית? עכשיו תורם של האביזרים!

 

1.סוכך הגשם

 

כל עוד לא תרכשו סוכך גשם המיועד לקלנועית, היא תהפוך לכלי עונתי שתוכלו להשמיש רק בעונות שאינן גשומות. גם אם אתם רוכשים את הקלנועית החדשה שלכם באביב, כדאי לרכוש את סוכך הגשם ולא להמתין לחורף. הסוכך לא רק מאפשר לכם ליהנות מניידות איכותית מבלי להיות חשופים למי הגשמים, אלא שהוא בעיקר מאפשר לכם לשמור את הקלנועית מחוץ לבית כשהיא מכוסה.

 

2.ארגז מתכת לחפצים שלכם

 

כל עוד הייתם נוהגים ברכב פרטי, הרי שלא היה לכם כל צורך בארגז מתכת לאחסון החפצים שלכם. עם זאת, הקלנועית היא כלי חשוף, כך שלא תוכלו לאחסן את החפצים שלכם בתוכה. ארגז המתכת הוא האביזר הבסיסי ובמידה רבה זה המומלץ ביותר. באמצעותו, תוכלו לצאת למסע קניות, לאחסן את החפצים האישיים שלכם וכל דבר אחר העולה על דעתכם.

 

3.שרשרת נעילה

 

בעולם אוטופי כנראה שלא הייתם צריכים לחשוש כלל מהאפשרות שאולי יגנבו לכם את הקלנועית. עם זאת, ידוע לכולם כי לא ניתן לשלוט על אנשים ללא מוסר הגונבים את כל מה שהם יכולים. מאחר ואתם יוצאים עם הקלנועית לסידורים כמו קופת חולים ולסופר מרקט השכונתי, חשוב שתצטיידו גם בשרשרת הנעילה לקלנועית. ישנן שרשראות המתאימות לכל סוגי קלנועיות! אמנם לא ניתן להתחייב כי כך לא יגנבו את הקלנועית שלכם, אך בהחלט שהסיכויים לגניבתה יורדים משמעותית.

 

4.מטען למכשיר הסלולארי

 

עד לפני 20 שנה, הייתם יכולים לצאת ליום העבודה או הסידורים שלכם, ולא להיות בקשר עם היקרים לכם לאורך כל שעות היום. כיום לעומת זאת, חשוב לכם לשמור על קשר ישיר ורציף עם הילדים, הנכדים והחברים הקרובים. מאחר ורבים משתמשים כיום במכשירים חכמים, הרי שהסוללה נוטה להיגמר מוקדם מדי. כשאתם יוצאים לדרך, כדאי שגם אתם תצטיידו במטען שיאפשר לכם להיות זמינים לאורך כל שעות היום.

 

5.צופר

 

מבלי שתתקינו צופר בקלנועית, לא תהיה לכם דרך להתריע בפני העוברים והשבים בדרך. הנסיעה בקלנועית אמנם מותרת רק בדרך עירונית, אך לא ניתן לצפות אירועים בלתי צפויים שיצריכו מכם להתריע. הודות לצופר, תוכלו למנוע תאונות מיותרות ולהבטיח נסיעה טובה ובטוחה יותר לכם.


חדשות אילת - ערב ערב באילת