זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 10/4/2019 13:40 ● מה נשמע 595
תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה- 11-17/4/19
זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

 

טלה


אתם עובדים בחריצות סביב השעון. מחזקים ותומכים ללא הרף בקרובים. משקיעים ומשפרים את סביבת מגוריכם. אתם מצפים מבני הזוג לאנרגיה דומה- תשכחו מזה. ההמלצה הטובה יותר עבורכם זה  תכנון חופשה משפחתית מפנקת. שינוי. מכירה או קניה של רכב יעלה על הפרק אך מוטב לדחות זאת לחודשיים לפחות.

 

שור


לשוורים נכון בזמן הזה להקפיד על נהיגה זהירה ונכונה. לאחרונה קיימת תחושת תקיעות וחוסר סבלנות, בהילות לזוז מאפיינת אתכם בימים אלה, למרות הפחד המשתק לבצע ניתוק. נכון לכם ללכת. להרפות מהישן ולצאת לדרך חדשה בתחום המקצועי וגם בתחום האישי. חיבור להנאות הקטנות יטה לטובתכם את המערכת בכללותה.

 

תאומים


התרוצצות מטורפת. שוב אתם נופלים מהרגלים וחלשים מרוב עשייה. צפו לשבוע מצוין. פגישות עם אנשים מהעבר, אנרגיה נוסטלגית ואווירה חמימה. נסיעה מתוכננת תתבטל או תדחה. כסף יגיע השבוע בנדיבות ממקור בלתי צפוי בעליל.

 

סרטן


עברתם הרבה לאחרונה. הדאגות והמחשבות הדירו שינה מעינכם. אתם משוועים לשקט, לשמוע את עצמכם חושבים. למזלכם בני הזוג מכירים אתכם היטב ודואגים לביטחונכם הפיסי. מנוחה ומעט התבודדות חיונית עבורכם. אנרגיה ירודה ונטייה לחולשה. שבוע טוב לזכייה מפנקת מכל הימור שתבצעו.

 

אריה


התלהבות לקראת החג מהלכת עליכם קסם, אנרגיה מלהיבה, תקשורת נפלאה. כל אלו מרהיבים בנוכחותכם. אתם נראים טוב, יצריים במיוחד, מנהלים את הכל כראוי, נהנים מפינוקים מבני הבית. שבוע טוב ומבורך בכל התחומים.

 

בתולה


לבתולה בחג הזה צפויים געגועים למשפחתיות קרובה. אחרי זמן מה בו התלבטתם, נראה שאתם מוכנים ובשלים למסד את הקשר עם אדם שהתרחקתם ממנו. הפרספקטיבה שלקחתם, מלמדת שאלה הם החיים הנכונים ביותר עבורכם. רק שם אתם מרגישים ראויים. 

 

מאזניים


התקופה הקרובה צפויה להביא שיפור והקלה שיתחילו להיות מורגשים  כבר בעוד מספר שבועות וזאת על אף חוסר היציבות המתקשר בעיקר למקום העבודה. ספקות וסמני שאלה מכרסמים את שלוותכם, גם במערכת יחסים שנתקעה לאחרונה בחוסר בהירות. 

 

עקרב


גם אם יש לכם תוכניות מוגדרות, דברים יכולים להשתנות בפתאומיות. יש סיכוי חדש להתייצב ולהשיג יותר שקט כלכלי, אך עדיין עליכם לנהוג בזהירות. במשפחה חשוב להקפיד ולהימנע מלהיגרר לכעס ומרירות.

 

קשת


תקופה זו אמורה לסמל התחלה חדשה. עיסוקים חדשים. הכל בא ומגיע מאליו וללא מאמץ. לעצמאים יכנסו פרויקטים טובים. גם פרסום מחוץ לעיר אפשרי השבוע, אבל התמודדות מול בירוקרטיה עלולה להתיש את כוחכם הרב. 

 

גדי


השבוע בא לכם שהכל יוגש לכם על מגש. אתם לא רוצים להתאמץ. הערכות מחודשת גם בתחום הכלכלי, מעין ספירת מלאי כללית בכל התחומים תחזק את הרוח והנפש. מומלץ לכל המזלות ללמוד מספירת מלאי כזו. שקט לפני הפריצה הגדולה. בשבוע הבא יתכן בהחלט פרץ אנרגטי אדיר. אתם הרי אלופי האירוח.

 

דלי


תקלות, איחורים, פיזור נפש מאפיינים את השבוע. הצפויים לנסיעה מחוץ לארצנו- הקפידו לבדוק שהדרכון וכרטיס הטיסה בידכם. נסו למזער נזקים. שינויים בתחום העבודה יקרו מהר יותר ממה שנדמה.

 

דגים


אתם נוטים לטעות בהערכת מצבכם הכלכלי. שקלו היטב לפני שאתם רוכשים נכס או נכנסים לשותפות עסקית אתם לוקחים על עצמכם יותר מדי ומסרבים לקבל עזרה, לכן חשוב שעכשיו תתחילו לחשוף את יתרונותיכם, לשבח את עצמכם ובכך לקדם את מעמדכם. אל תצפו מאחרים שיעשו זאת. ביחסים, חשוב להתאמץ קצת יותר על מנת ליצור קשר רציני ייתכנו משברים, אבל קשר שבסיסו יציב וחיובי יוכל לעמוד בהם.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש