עולם הקולנוע - לא רק מערכות קולנוע ביתי

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 10/4/2019 14:17 ● מה נשמע 595
’עולם הקולנוע’ היא רשת שלה 17 סניפים בפריסה ארצית ● מאז נפתח הסניף האילתי לפני כ- 13 שנה, כבר לא צריכים עוד תושבי אילת לנסוע למרכז הארץ כדי ליהנות מהמחירים הזולים של המוצרים, שכן כמו בכל הסניפים, גם בסניף אילת, המוצרים המוצעים למכירה הם מהאיכות הטובה ביותר ובמחירים הזולים ביותר ● באילת נהנים הלקוחות גם מהטבת המע"מ, כך שהמחירים באילת זולים עוד יותר מהמחירים בסניפים שבמרכז ובצפון, וכמו שאומר מנהל הסניף האילתי רוני פורנזון: "אפשר בביטחון מלא לומר שבאילת המחירים הם הזולים ביותר בארץ"
עולם הקולנוע - לא רק מערכות קולנוע ביתי

 לפני כשנתיים עבר הסניף האילתי למיקומו החדש ברחוב המלאכה 2 וכתוצאה מכך שודרג בהרבה. אולם התצוגה היום כפול מגודלו מזה שהיה במקום הקודם, ובונוס נוסף הוא מגרש חנייה הצמוד לחנות. היצע המוצרים מגוון מאוד ואפשר למצוא ביניהם בנוסף למערכות קולנוע, טלוויזיות ומערכות שמע את כל מוצרי החשמל הלבן לבית – מכונות כביסה, תנורים משולבים במחיר החל מ- 699 ₪, שואבי אבק, גרילים מסוגים שונים, כולל גריל נירוסטה על גז עם ארבע להבות במחיר של 999 ₪ , מיקסרים, בלנדרים, מכונות אספרסו, מקררים ועוד. לא את הכל אפשר לראות באולם התצוגה, אבל כל מה שצריך אפשר לבחור מהקטלוג ויגיע אליכם עד הבית  וכמו שאומר מנהל הסניף: "במחירים הזולים בארץ". במחלקת הטלוויזיות תמצאו טלוויזיות  מכל הסוגים ובכל הגדלים של כל החברות, ולצידן גם כל סוגי המתלים המיוחדים לטלוויזיות.
 
בנוסף למכשירי החשמל יש ב'עולם' הקולנוע מחלקה גדולה של טלפונים ניידים ומחשבים ולגיימרים שביניכם כסאות מיוחדים ונוחים במיוחד שיכולים ליהנות מהם לא רק גיימרים כי אם כל אלו המבלים שעות ארוכות לפני המחשב.

 

 


כמו כן קיימת בחנות מחלקה גדולה של אופניים חשמליים.
'עולם הקולנוע'  עובדים  עם  מיטב  החברות בתחום  מוצרי החשמל לבית, הטלוויזיות, המחשבים, והטלפונים כמו  LG:     ,SAMSUNG ,   BOSHקריסטל  ואמקור  ומקררים  של SHARP, HAIER  ועוד. 

אם יש לכם יחידת דיור, ב'עולם הקולנוע' תמצאו מוצרי חשמל זולים במיוחד המיועדים ליחידות דיור: מקררים, תנורים, מכונות כביסה בגדלים מתאימים ליחידת דיור, והכל באיכות ראשונה במעלה ובמחירים זולים במיוחד. לדוגמא: מכונות כביסה במחיר של החל מ- 620 ₪,  מקררים במחיר של החל מ- 620 ₪ ותנורים משולבים במחיר של החל מ- 699₪. 

זקוקים לעזרה או ייעוץ מקצועי? תמיד תוכלו למצוא כאן את מנהל הסניף רוני פורנזון ואת הצוות המסור שלו שידאגו שתקבלו את השירות המקצועי הטוב ביותר שאפשר.
מדיניות התשלומים גם היא נוחה ביותר - עד עשרה תשלומים ללא ריבית בכרטיס אשראי או בצ'קים כפוף לאישור.

מיקום: רח' המלאכה 2  
ימים ושעות פתיחה: א-ה 09:00-20:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00. טלפון: 08-6325355


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש