רק בגלל הרוח

מאת: איריס קדם ● צילום: או-מד מדיקל ● 10/4/2019 14:21 ● מה נשמע 595
בעקבות תאונה קשה היא התעוררה לחיים חדשים ● החלמה ארוכה מלווה בכוחות אחרים, הראו לה דרך חדשה רוחנית ומיוחדת ● לאחר שנים רבות של עשייה בתחום, ליאת יונאי (60) מאושרת להשיק קלפים פרי יצירתה בהם מסרים ייחודיים אותם קיבלה להעביר באהבה הלאה
רק בגלל הרוח

החיים הראו לליאת יונאי את הצד הקשה לאחר שנפצעה בצעירותה בתאונת ים, חודשים ארוכים של סבל בעת שיקום ארוך היו מלווים גם בניצוצות חיוביים אותם קיבלה דרך מסרים ברורים. המשפט הידוע "מעז יצא מתוק" הכי מתאים בסיפור שלה, והיא מחליטה להתפתח אל תוך העולם הרוחני שנגלה לה בזמן הזה. שלב אחר שלב היא קיבלה הדרכה מדויקת מה עליה לעשות עד להבנה ברורה כי הייעוד שלה הוא לא אחר מאשר לטפל באנשים דרך כוח הבורא האהבה והאור. בימים אלו היא משיקה קלפי מסרים ונרגשת על ההצלחה ליישם את מה שכל כך רצתה.

 

מעז יצא מתוק


בעת שירותה הצבאי נפצעה ליאת בתאונת קשה בשארם א- שייח על ידי סירת מנוע תוך שהיא שוחה בים. השיקום הארוך שהשתרך על פני כמה חודשים היה עבורה קשה מנשוא, והפציעה הותירה צלקות ונכות חלקית בגופה. תוך ניסיון להתרגל לחיים חדשים, הנפש שלה חוותה לדבריה תהליך עמוק, ומכאן החלו הבנות גבוהות על גילוי העולם הרוחני. היא הרשתה לעצמה להשתחרר ללא חשש תוך שהיא מקבלת מסרים ובעיקר מקשיבה בקשב רב לקול הפנימי המנחה אותה לעזור לאחרים. את ה'פוש' לקום ולעשות היא קיבלה בגיל 30 ומאז היא מטפלת דרך הבורא באהבה. "המילים - דרך הכתיבה תמיד היו חלק ממני", מספרת ליאת. "עוד בילדות הייתי כותבת שירים ואף שרה בכל הזדמנות. את הרוחניות שבאה לידי ביטוי דרך הכתיבה גיליתי בשלב מאוחר יותר כאשר עברתי את התאונה", משתפת ליאת ומוסיפה: "בימים הראשונים לפציעה החלו להופיע מסרים ממלאכים שביקשו להרגיע אותי- 'אנחנו שומרים עלייך אל תדאגי, את תצאי מזה', ככה הם אמרו לי והוסיפו שעליי לשנות את השם ומכאן תבוא הברכה. נולדתי בשם לילי ולאחר ששמעתי בעצתם החלפתי לליאת, ואכן המסר הועבר לי באופן מדויק, לא רק שיצאתי מהפציעה, גם הכרתי את בעלי המנוח, והמסרים רק הלכו והתגברו", היא מספרת בהתרגשות.

 

“לא ידעתי איך להתמודד עם זה בהתחלה”. ליאת 


כוחות אחרים


עם השנים המסרים רק הלכו והתגברו והפכו יותר ויותר ברורים. ליאת משתפת בכמה מקרים בהם שינתה גורלות: "בעבר הרחוק חיפשו בכל הארץ נערה שנעדרה מביתה, סיפור שהיה בכל התקשורת. בתוך קבוצה של קולגות, ביקשו ממני עזרה בעזרת מסרים, לא ידעתי איך להתמודד עם זה בתחילה, והסברתי שאני לא מגדת עתידות, אבל הבטחתי שאם אקבל מסר כלשהו, אבדוק את האפשרויות לעומק. לא עבר זמן רב והמסר הגיע-  הנערה באילת. הדלקתי נר והתחברתי לבורא בניסיון להבין היכן היא, ואז גיליתי אותה בחוף ציון. 
לא ידעתי איך להתמודד עם זה בתחילה, לא הייתי בשלה לקבל אחריות על המסרים שלי ועם ביטחון להעביר את המידע הקריטי שהיה לי. אחרי התייעצות עם קולגה העברתי את המסר למשפחתה. מהר מאוד המשטרה עלתה על עקבותיה והחזירה אותה לביתה. במקרה אחר", מספרת ליאת, "בעת שעליתי למטוס, קיבלתי מסר שיש תקלה במנועים ועליי להודיע על כך לדיילים ולטייס. האמת שהתקשו להאמין לי, אבל הספק שנוצר אצל הטייס גרם לו לעצור ולבדוק במה מדובר. תוך זמן קצר גילו שיש תקלה והטייס ניגש אליי באומרו- "תשמעי אני לא מאמין לדברים האלו ועכשיו התחלתי להאמין קצת"". 

 

כשליאת מדברת על הקלפים שלה היא קורנת ונרגשת בגלל העשייה, על שהצליחה להוציא לפועל את הרעיון ובעיקר בגלל שמבחינתה היא מצאה דרך נוספת לעזור לאנשים למצוא את השלווה שלהם, לתת להם כלים להצלחה וצמיחה אישית. 

 

נבראה לטפל


במרוצת השנים המשיכה ליאת יונאי לקבל מסרים, אך בגיל 30 הבינה סופית שהייעוד שלה הוא למעשה הטיפול באנשים באמצעות הכוחות שניתנו לה. "פתאום הבנתי דרך האמונה שיש מישהו למעלה ששומר עלינו ועוזר לנו. הדברים הקשים שאנחנו עוברים באים למעשה לאתגר אותנו ולגרום לנו להאמין ולאהוב את עצמינו ואת הזולת. אני מרגישה כשליחה של הבורא. כעת אני מסוגלת לעזור לאנשים והכל דרך אהבה". היא אומרת.
ככל שהיא נחשפה למסרים דרך האור והאהבה החליטה ליאת להעביר את חלקם על הכתב, ובחרה לעשות זאת בהכנת קלפים. "היו לי כ- 3000 מסרים אותם כתבתי בבלוג", מספרת ליאת, "באחת הסדנאות פגשתי אישה שהתבררה לי כשליחה. היא הראתה לי התלהבות בעקבות המסרים שהעברתי דרך הפייסבוק וציינה בפניי שהיא מרגישה שאני מדברת אליה. 
שמחתי לשמוע וציינתי בפניה שהמסרים הכתובים הם למעשה דרך אנשים שמגיעים אלי, חלקם על אפילו על עצמי, כותבת על כולנו ומעבירה הלאה כדי שהקורא יבין שיש תקווה, שיש אור, חמלה ועזרה. זה יכול להגיע בלשון זכר או נקבה ואני פשוט מעבירה את המסרים כמשמעם. מתוך המסרים הרבים, בחרתי לטובת ערכת הקלפים שלי 42 מסרים, כאשר שניים מתוכם נכתבו בהשראתו של דר' שי שגב עו"ד וסופר, לאחר שנחשפתי לשירים והסיפורים שלו. עם רכישת ערכת הקלפים אני מעניקה מתנה מגנט עם מסר, ובנוסף עושה ללקוח תקשור". היא מסבירה. כשליאת מדברת על הקלפים שלה היא קורנת ונרגשת בגלל העשייה, על שהצליחה להוציא לפועל את הרעיון ובעיקר בגלל שמבחינתה היא מצאה דרך נוספת לעזור לאנשים למצוא את השלווה שלהם, לתת להם כלים להצלחה וצמיחה אישית. ליאת מקיימת גם סדנאות ריפוי של בין חמישה לעשרה אנשים, להם היא מעבירה ריפוי, ניקיון ומסר אישי לכל אחד. "הכל במטרה לחבר את האנשים באור ובאהבה", היא מסבירה ומדגישה כי המשפט 'ואהבת לרעך כמוך' הוא שמנחה אותה והיא מרגישה שזה הייעוד שלה בחיים.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש