מתנה ליולדת - מה להביא לה במתנה?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 12/4/2019 07:40 ● ערב ערב 2909
חברה, אחות, גיסה או כל מישהי שנולד לה בייבי חדש עומדת לעבור תקופה מאתגרת ומרגשת. מי שרוצה לעזור לה בטח שואל את עצמו איפה משיגים מתנה שווה, אך האמת היא שהדרך למתנה מקורית מעולם לא הייתה קצרה יותר. כיום ניתן לבחור מבין מגוון המוצרים גם מתנה שתבטיח את הרושם הרצוי ולעשות זאת מבלי לחרוג מתוך מסגרת התקציב של השקלים. בנוסף, מתנה בערכה ייעודית ובאיכות גבוהה היא בדיוק התשובה לשאלה איפה מוצאים פתרון מושלם.
מתנה ליולדת - מה להביא לה במתנה?

מתנה ליולדת צריכה להיות משהו שהיא רוצה אבל לא תקנה לעצמה. בהשוואה בין מתנות ליולדת אפשר לדוגמא לראות שיש מתנות לתינוקות ומתנות לאם, כמו גם מארז מתנה שיכול להתאים לכל המשפחה המורחבת. אם קובעים מראש מחיר שאותו מוכנים לשלם, ניתן למצוא מבצע על משלוח מתנה ליולדת ולהזמין מארגז מתנה עד הבית הפרטי או מחלקת יולדות בבית החולים.

 

מה תעדיפו - מתנה לאמא או לתינוק?

 

 HAPPYMOMS הוא אתר אינטרנט שמשמש בתור חנות מתנות שוות במיוחד. באתר HAPPYMOMS יש חבילות מתנה בטווח רחב של גילאים, עם דגש על איכות גבוהה ויחס אישי. כמו כן, דרך האתר אפשר למצוא כרטיסי מתנה כדי לתת ליולדת לבחור מה שמתאים לה - או להעניק לה מתנהgift card בסכום המבוקש.  

מארז מתנה קלאסי של אתר HAPPYMOMS כולל מוצרים שימושיים ובטיחותיים לתינוק, שנבדקו ואושרו על ידי מכון התקנים הישראלי. בין היתר, יש במארז מוצרי טקסטיל שנבחרו בקפידה ואת זה אפשר לדעת לפי איכות הבד והמגע המלטף. המארז מכיל סל אחסון מבד עם ידיות, נחשוש פעילות מכותנה, חיתול טטרה ענק, סט סרוג כובע ונעלי בית וכמובן נשכן עץ במבוק ובד שיעזור לתינוק להתמודד עם כאבי הגדילה שלה שיניים.

מי שמעדיף להתמקד עם מתנה לאמא בלבד ולא באלו שמיועדות עבור prince או ה-princess ימצא אפשרויות לא פחות טובות של מתנות לידה. האופציות כוללות מארז פינוק לפנים, קרם לילה, קרם גוף ארמותרפי, מסכת הזנה לשיער וקרם לסימני מתיחה. הדגש הוא על מתנה שתעזור ליולדת להרגיש טוב יותר וגם תחזיר עבורה את תחושת החיוניות.

 

 

לא לשכוח את המשלוח

 

בבחירת מתנות מחיר הוא רק פקטור אחד מבין שורה ארוכה של שיקולים. השאיפה היא כמובן להביא מארז מתנה כמה שיותר מהר ולדאוג שאותה חבילת מתנה תגיע ליולדת בהקדם, אך את זה אפשר לעשות רק עם משלוח נוח.

משלוח מתנה יכול לכלול עוגות או את כל סוגי המתנות לאם, לבעל ולמשפחה. הכי חשוב שהמשלוח יגיע במהירות ושהוא יבוצע על ידי אנשי מקצוע. כך מביאים את המשלוח לחדר היולדות בבית החולים, או דואגים שהמתנה תחכה ליולדת בבית הפרטי ובחדר השינה. בשורה התחתונה, מתנה ליולדת היא מצווה ושווה להשקיע בשבילה.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש