כיצד פותחים חלונות ודלתות במבנה קיים?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 12/4/2019 07:43 ● ערב ערב 2909
אם אתם רוצים לשפץ מבנה קיים, לבנות מחדש בית או דירה, כמו גם לבצע תוספות בנייה למען השכרה או מגורים נוחים יותר - חשוב שתדעו כיצד מבצעים ניסור בטון בקירות ומבנים קיימים.
כיצד פותחים חלונות ודלתות במבנה קיים?

אם חשבתם שלצורך הפעולה אפשר להשתמש בכלים שאינם מקצועיים: הרי שטעות בידכם! וזאת בשל הסיכון הכרוך בעבודה לא מקצועיות, כמו גם בהפסד של כסף וזמן שיתרחש בעבודה שכזאת.

 

אז מה עושים?

 

אחת הדרכים באמצעותן ניתן לפעול היא קידוח בטון, בעוד שכיום חברות מקצועיות מבצעות את הניסור על ידי מכשירים ייעודים ומכונות מסיביות.

בטון כידוע הינו חומר נפוץ מאד ואחד החשובים בבנייה, תוך שצמנט (הלוא הוא בטון) נחשב חומר חזק במיוחד עמיד נגד מפגעים, פגעי מזג האוויר, רעידות אדמה ושאר סכנות. בטון משמש בעצם להקמת כל מעטפת המבנה תוך שההקמה נעשית תמיד בידי המקצוענים.

 

מה זה ניסור בטון?

 

פעולת הניסור נועדה לפתוח חלונות ודלתות במבנה, נעשית כפי שהזכרנו, על יד חברות מקצועיות הפעולות על פי תכנית הנדסיות והוראות של קונסטרקטור המקנה את הדרך לבצע את הקידוח.

ניסור בטון היא פעולה זאת נעשית על ידי מקדחים מיוחדים כמו מקדח יהלום, או מקדח 4 צול, תוך ניסור בכלים מיוחדים שאינם ממוטטים את המבנה: אלא מקנים קידוח בצורות שונות המתאימות לצרכים שונים.

 

מתי צריך ניסור בטון?

 

מלבד הקידוחים הדרושים כדי להכניס אור ואוויר למבנה וזאת על ידי פתיחת חלונות דלתות ופתחי אוורור, פעולת הניסור נעשית גם במקרים בהם רוצים להניח תשתיות או לבצע החלפת תשתיות וזאת תוך פתיחת צוהר להנחת תשתיות על ידי מקדחי 4 צול.

באמצעות פעולת הקידוח, יכולים רבים לבצע שינויים במבנה תוך שחשוב תמיד לבחור במקצוענים בתחום.

 

כיצד בוחרים חברות טובות לקידוח בטון?

 

על מנת לבחור את הטובים ביותר, יש לשים לב כי אתם בוחרים חברה מקצועית, כזאת שיכולה לספק לכם שירות מהיר אך גם בטוח, תוך בחירת חברה מנוסה ואיכותית.

 כאשר אתם בוחרים את המקצוענים בתחום, חפשו חברות בנייה מומלצות, חברות ניסור בטון מקצועיות, תוך בחירת חברה שיכולה להעניק לכם קשת שירותים רחבה במקום אחד.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש