זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 18/4/2019 21:18 ● מה נשמע 596
תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה- 18-24/4/19
זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

 

טלה


האביב מביא אתו בדיוק רב את האנרגיה לה התגעגעתם. קיים בכם צד כה אופטימי, סקרן וילדותי שיבוא לידי ביטוי בחוסר סבלנות וחוסר דחיית סיפוקים. תרצו הכל כאן ועכשיו. הרבה מאוד הבטחות ברקע הן ביחסים הקרובים והן בכל יחסי עובד מעביד. זכרו: המתנה היא מתנה.

 

שור


בפסח הזה תחוו חוויה נפלא שמסכמת חיפושים רבים. הקלפים מספרים שהתחושה הינה של הגעה ליעד. השקט הנפשי שכה ייחלתם לו נמצא כבר בהישג יד. למרות עבודה קשה ותובענית מסתמן סיפוק שמקורו ממאמץ והשגה.

 

תאומים


אתם ניצבים השבוע במצב בו אתם חוששים לקחת סיכון ולנסות דבר חדש. נוח לכם כרגע עם המוכר והבטוח. משהו בגישתכם חייב להשתנות בקרוב וזה יאפשר לכם לגלות ולחיות בתדרים משוחררים יותר לפחות עם עצמכם. שחררו בחג הזה פחדים מיותרים והפכו כל פחד לדחף. אתם מלאים עוצמות וכולם, פרט לכם, רואים זאת.

 

סרטן


הקלפים שלכם מתריעים מפני שיבושים פיננסיים וחריגות בבנק. הרבה הוצאות לא צפויות ועיכוב בקבלת כספים שמגיעים לכם, הפרו את האיזון . הנטייה להפריז בנדיבות כלפי הסובבים אתכם עלולה ליצור בועה אשלייתית מיותרת. נסו לדייק בהערכת המצב. בחג הזה צפויות לא מעט הפתעות משעשעות.

 

אריה


השבוע אתם עסוקים באחרים וחשים אחריות חזקה כלפי אדם קרוב, מה שגורם לכם לוויתורים רבים. גם כשמדובר בהקרבה מצדכם משהו באינטואיציה מספר שכרגע זהו הדבר הנכון ביותר לעשותו, למרות שתבינו שזה הרבה יותר גדול ממה שחשבתם בהתחלה. תדרי החג אצלכם מאופיינים בנינוחות, שלווה וכיופים.

 

בתולה


לאחר תקופה לחוצה ועמוסה מהרגיל, תוכלו סוף כל סוף להירגע קצת ולנשום. האחריות שהכבידה עליכם לאחרונה כבר אינה מוטלת רק עליכם. הנטל שלקחתם על עצמכם לקראת פסח אינו קל וזה יתברר לכם בהמשך. אתם עסוקים מהרגיל וכבולים ללוח זמנים צפוף ומחייב, אבל ההנאה שתקצרו בערב החג תגבור על כל לאות.

 

מאזניים


פריחה ולבלוב מבטיחים הקלפים בחג אביב זה. המאזניים צפויים לטייל ולהתארח גם במחוזות קסומים ובלתי שגרתיים. חיזור, רומנטיקה וגילויי רגש מאפיינים את ימי הפסח. אתם גם הפעם ממגנטים את כולם לדרך החיננית בה אתם מתנהלים.

 

עקרב


אנרגיה רבת עוצמה מלווה בחוסר שקט וחוסר סבלנות  מבעבעת כגייזר ומפרה את שלוותכם. כיוון שיש תחושה שהנה אתם לוקחים הימור בכל האמור לצדדים רגשיים, האי וודאות יכולה לשגע אתכם.  קשר בעייתי ראוי שיסתיים. צאו מעבדות לחירות. שחררו הישן וצעדו בבטחה קדימה. השאר כבר יסתדר בפתאומיות.

 

קשת


מסתמנת התייצבות כללית שכה חשובה לכם. התחושה  שהכל מסתדר בקרוב מבוססת על עובדות ומאמצים שטרחתם להשיג. האווירה החגיגית מוסיפה לאופטימיות, כך שאת החג הזה אתם מעבירים בשיא ההנאה. דעה אמתית מול חבר קרוב או משפחה רחוקה עדיף להביע כך שתהיה כנה וניטרלית.

 

גדי


כפיית האירוח בחג עלול לעלות בעייפות רבה. ייתכן שאולי אינכם מרגישים בנוח ואולי לא כל מה שיש לכם לומר יתקבל בחיוב, אבל כדאי שעמדתכם תהיה מוגדרת וברורה. הקלפים מתריעים מפני קפדנות יתרה. שחררו את המיותר ותנו לחופש להשתחל.

 

דלי


נושא שמטריד אתכם במקום העבודה עדיין עומד על הפרק. אתם חוששים לדון בו בגלוי. עד שלא תעשו זאת, דברים עלולים להישאר במצב זה. אתם לא יודעים אם אתם מוכנים לכנות וגילוי לב ואם אלה יובילו לפתרון הרצוי. תעשו צעד ותראו מה קורה. ביעור חמץ בחיים הרגשיים מיועד לסלק כל תחושת החמצה. קשר שכמעט איבדתם תקווה לגביו עשוי להתפתח בכל זאת.

 

דגים


התעוררות חווייתית מבטיחים הקלפים. מתעורר בכם דחף למימוש חלומות. דוגמא אישית שתיחשפו אליה בחג הזה תלמד אתכם שיעור חזק לחיים. את התוצאה לכך אתם עשויים לחוות כשיעור מכונן לחיים. שינוי דרסטי במראה עבור בנות. 


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש