''אהבה'' – מטפלים בעורכם מכל הלב

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 23/4/2019 10:26 ● ערב ערב 2912
במרץ 2018 פתח הזכיין פיטי את החנות החדשה שלו למוצרי אהבה בבית הגשר, ונכון להיום זו החנות היחידה באילת שיש בה את כל מוצרי "אהבה" ● החנות החדשה היא יפה ונעימה מאד ויש בה את כל הסוגים של מוצרי אהבה לפנים ולעור.
''אהבה'' – מטפלים בעורכם מכל הלב

את מוצרי "אהבה" אין צורך להציג משום שכולם בארץ וגם בחו"ל מכירים אותם ומי שהתחיל להשתמש בהם לא יחליף אותם במוצרים של חברות אחרות. המוצרים כולם עשויי מחומרים טבעיים מים המלח – וכמו שודאי ראיתם בתכנית  הטלוויזיה ששודרה לא  מכבר , "אהבה" היא החברה היחידה  שמוכרת את מה שהיא מבטיחה. – כל המוצרים עשויים מחומרים טבעיים שעושים למשתמש בהם רק טוב ובנוסף לאמינות אהבה היא גם החברה היחידה שיש לה זכויות על חומרי הגלם הטבעיים מים המלח.

 

 

מה בחנות:

 

  • מספר סוגים של מוצרים לגוף לידיים ולרגלים –  מוצרים על בסיס מינרלי, צמחים, מלח  ובוץ. בקרמים על בסיס מינרלי וצמחים יש גם חלוקה לריחות שונים שגם הם עשויים ממרכיבים טבעיים כמו גוג'י ברי, צ'יאה, לימון, סחלב, לוטוס ועוד.
  • קרמים לפנים  וקרם עינים המחולקים לקטגוריות לפי גילאים – לעור מבוגר, לעור צעיר, ואנטי אג'ינג קרם לחות המחולק לקטגוריות לפי סוגי העור – קרמים לעור יבש, קרמים לעור משולב וקרמים לעור שמן. סדרה חדשה – הסדרה הירוקה שמתאימה במיוחד לשימוש במקומות בהם יש זיהום אויר, ויש גם סרומים לפנים ולעינים.
  • חמישה סוגי מסכות בוץ לפנים  של אהבה שהיא החברה הראשונה שייצרה מסכות מבוץ של ים המלח והיא גם סדרת המסכות הנמכרת ביותר בעולם . גם במסכות יש סוגים שונים המתאימים לכל סוגי העור.
  • מי פנים, טוניק, מסיר איפור, פילינג לפנים וגם פילינג לגוף
  • שמפו, מסכות וקונדישנרים לשיער
  • סדרת תכשירים רפואיים המיוצרת בשיתוף עם חברת טבע לאנשים הסובלים מפסוריאזיס, דרמטיטיס, סבוראה,  אגזמה, מוצרים לסוכרתיים ומוצרים לעור רגיש
  • סדרה מיוחדת המיועדת לגבר ובה קרם פנים, קרם לאחר גילוח, קרם גילוח ללא קצף, קרם ידיים, ג'ל רחצה, פילינג לפנים וקרם עיניים

 

 

המחירים בחנות אהבה בבית הגשר הם ללא מ.ע.מ  ופיטי, בעל העסק, מתחייב לך שבחנות שלו המחירים הם זולים וכדאיים ולרוב גם יש הנחות ומבצעים נוספים.   

 

חדש בחנות מבחר גדול של תכשיטים  מיוצרים על ידי אמנים ישראלים.  

 

מיקום: בית הגשר
טלפון: 08-6695610
שעות פתיחה: 7 ימים בשבוע 09:00-23:00


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש