שי הרכבות - פירוק, הרכבה והובלת ריהוט ומטבחים

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 1/5/2019 09:14 ● ערב ערב 2913
זקוקים לבעל מקצוע שירכיב לכם בבית מטבח חדש, חדר ילדים, חדר שינה או כל רהיט אחר בבית ויפרק כמובן את הישנים?● רצוי מאד שתפנו למישהו שיודע בדיוק מה הוא עושה – ל'שי הרכבות' כמובן
שי הרכבות - פירוק, הרכבה והובלת ריהוט ומטבחים

הבעלים של 'שי הרכבות', שי כמובן, מרכיב רהיטים מאז מלאו לו 13, והוא עושה זאת הכי טוב שאפשר. כשהריהוט בידיים של שי, ההרכבה מבוצעת בדיוק מרבי, עם גימורים מושלמים ויציבות איתנה.
רהיטים הם כאן לשרת אתכם הרבה זמן, כך שבחירתם של רהיטים מכל סוג שהוא חשובה מאד, אבל הרכבתם של הרהיטים החדשים בבית היא דבר חשוב ולא פחות חשובה ממלאכת ההרכבה היא גם מלאכת הפירוק של הרהיטים הישנים שחשוב שתיעשה בצורה מסודרת. גם הפירוק וגם ההרכבה הן עבודה ש'שי הרכבות' מתמחה בהן מזה שנים רבות, ואם הוא זה שיעשה זאת, היו בטוחים שתקבלו עבודה לא פחות ממושלמת. ברזומה של שי 27 שנה כמרכיב ומפרק, 15 שנה עבד שי כמרכיב ב'נגריית חזן' הגדולה, המוכרת והוותיקה בעיר, וגם היום, יותר מעשור לאחר שפתח את עסק ההרכבות הפרטי שלו 'שי הרכבות', 'נגריית חזן' ממשיכה להעסיק אותו כקבלן משנה (להרכבות רהיטים בלבד), כי מי כמו הנגר שיצר את הרהיט יודע באיזה מרכיב לבחור כדי לקבל עבודה מושלמת. 

 

צילום להמחשה בלבד


עבור שי, שום דבר לא מורכב מדי. משך שנות עבודתו הרבות בתחום, צבר ידע וניסיון רב, ויעידו על טיב עבודתו לקוחות מרוצים רבים מספור, כולם יגידו לכם כי שי הוא המרכיב שהם רוצים שיהיה זה שירכיב להם את הרהיט הבא.
אצל 'שי הרכבות' תקבלו את העבודות הבאות: פירוק, הרכבה והובלה של מטבחים, ריהוט אמבטיה, חדרי שינה, חדרי ארונות, ארונות קיר, מדפים, חדרי ילדים, מסכי טלוויזיה לתוך קירות עץ וגבס, קולטי אדים, ריהוט גן מעוצב, דלפקים מעוצבים ועוד ועוד. 
הלקוחות ממשיכים לבחור בשי במשך שנים רבות. הוא מעניק שירות הרכבות עבור חברות גדולות, עסקים, חנויות רהיטים, בתי כנסת ופרטיים כמובן. הוא עושה את כל העבודה מתחילתה ועד סופה באופן מושלם ומשתמש בציוד הכי חדיש וטוב שיש – ממברגים, דרך פטישונים ועד מקדחות ועוד.
שי חרט על דגלו: עמידה בלוח זמנים וזמינות ולא עוזב את הלקוח עד שהוא מסיים את העבודה בשלמות ולשביעות רצון מלאה של הלקוח וגם לאחר מכן, והכל במחירים סבירים ביותר. ואם אתם מבקשים ייעוץ – 'שי הרכבות' מעניקים ייעוץ והצעות מחיר חינם.


ליצירת קשר: 053-5610096.


  חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש