ברב קט הסתיימו השיפוצים ואתם מוזמנים ליהנות מהמבצעים

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 3/5/2019 09:02 ● ערב ערב 2913
בימים אלה, כדאי מאד להגיע לחנות המשופצת והמשודרגת של 'רב קט' וליהנות ממגוון גדול של מבצעים בכל המחלקות ● הרי כל מי שיש לו ילדים יודע שתמיד צריך לשנות ולהחליף ולעיתים מאד קרובות קשה לעמוד בלחץ ובנטל הכלכלי ● לכן הם כאן בשבילכם עם מגוון גדול של מוצרים לכל גיל במחירי מבצע ● הגיעו ל'רב קט' וודאי תמצאו משהו שאתם צריכים והוא אולי כעת במבצע
ברב קט הסתיימו השיפוצים ואתם מוזמנים ליהנות מהמבצעים

את 'רב קט' אין צורך להציג - כולם יודעים שרב קט' היא חנות הנותנת לכם תמיד מענה מיידי ושירות מקצועי כשעליכם לרהט ולאבזר חדר, לרכוש בגדים, מצעים וכל מה שצריך לילדיכם, בין אם הם תינוקות, ילדים בגיל שונה או בני נוער. משך שנות קיומה של 'רב קט', מגיעים לחנות לקוחות שבאו אליה לראשונה כתינוקות וילדים עם הוריהם, והיום הם מגיעים כדי לרכוש כל מה שהם זקוקים לו למען ילדיהם. החנות הוותיקה מתחדשת כל הזמן וממשיכה להיות עם יד על הדופק, ערה לשינויים ולחידושים שבשוק, ואילו הצוות נשאר אותו צוות אמין ומקצועי הקשוב לרצון הלקוחות ועומד לרשותם בכל עת על מנת לתת מענה לכל שאלה ולייעץ בכל בעיה.

בחנות מגוון מוצרים רחב ביותר, החל מבגדי תינוקות, דרך בקבוקים, מוצצים ומיטות, עריסות לתינוקות, כסאות בטיחות ועגלות ועד חדרי נוער קומפלט בהדמיה ממוחשבת. הספקים איתם עובדים ב'רב קט' הם מהמובילים בשוק בארץ ובעולם, וכל המוצרים נבחרים ונבדקים באופן קפדני ומלווים במידת הצורך באישור מכון התקנים, וכעת בכל המחלקות אפשר למצוא מבצעים מיוחדים.

 

 

מה בחנות?


מיטות תינוק ברמה הגבוהה ביותר המיובאות מאיטליה ושידות החתלה המיוצרות במפעל מתקדם וחדש. על כל הרהיטים מקבלים ב'רב קט' אחריות ארוכת טווח.
במחלקת הטקסטיל - מוצרים של היצרנים המובילים בארץ בתחום: 'מיננה' 'לורה' ו'סויסרה'.
במחלקת מוצרי הבטיחות לתינוק -  מוצרים של החברות המובילות בארץ ובעולם: סלקל לרכב וכסא בטיחות מבית  SAFETY החברה הצרפתית המעולה. כמו כן - מבחר גדול של מוצרים של החברות 'צ'יקו', הידועה באיכות מוצריה, 'סייבקס', החברה הגרמנית המובילה בעולם בתחום מוצרי הבטיחות לתינוקות, BRITAX, 'גרקו' וכסאות בטיחות של החברה האמריקאית EVENFLOW בעלת תו התקן המחמיר ביותר.
במחלקת העגלות - עגלות מהמובילות בעולם: 'בוגבו', 'מימה', 'פג פרגו', 'סייבקס', 'סטוקי' ו'מאמאס אנד פאפאס', ABC DESIGN ו-SILVER CROSS .
במחלקת עזרי טיפול והאכלה - מגוון ענק של מוצרים ממיטב החברות: 'פיליפס אוונט', החברה הבריטית, המשתמשת בכל מוצריה בטכנולוגיה חדישה בייצור מוצרי פלסטיק ללא ביספינול A - החומר הרעיל בפלסטיק, כמו בקבוקים, פטמות לבקבוק, מייבשי בקבוקים, סטרילייזר, שומר חום/קור, משאבת חלב, מחלק מנות ועוד וחברות 'טומי טיפי', 'סוביניקס' ו'מאם'.
במחלקת מוצרי הטיפול והטיפוח - מוצרים של החברות המובילות: 'ד"ר פישר' ומוצרים של 'מיננה', 'לנסינו' ועוד, ומשאבות הנקה של החברות המובילות בשוק 'מדלה', 'לנסינו' ועוד.
במחלקת הצעצועים - צעצועים לתינוקות ולילדים עד גיל חמש מתוצרת 'פישר פרייס', 'טומי', 'רוס', 'דיסני', 'פלייגרו', 'אצבעוני', 'טף טויס' ועוד.

ליולדת  -  פתרונות לימים שלאחר הלידה ולתקופת ההנקה. לדוגמה: תחתוני רשת, פדים להנקה, משחה ומגנים לפטמה, חזיות הנקה ועוד.

שירות נוסף של 'רב קט' – "הזמנת סל מוצרים לפני הלידה, שיגיע לבית הלקוח בזמן הרצוי על חשבון 'רב קט'. סל המוצרים הרחב והמגוון נבחר ונבדק באופן קפדני, יועצי המכירות המנוסים של 'רב קט' יבחרו לכל יולדת ויולדת באופן מקצועי את סל המוצרים המתאים לצרכיה ולתקציבה, ואפשר לשלם בתנאי תשלום נוחים עם התחייבות למחיר האטרקטיבי ביותר".

מיקום: מרכז חופית.
טלפון: 08-6326011.
פתוח: ימים א'-ה' 09:00-20:30, שישי וערבי חג 09:00-14:00.
חניה בשפע – יש.
גישה לנכים יש.


  חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש