קיסוסקי - ספורט ימי, חוף קסום ואוכל טוב זה קיסוסקי

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 5/5/2019 15:44 ● ערב ערב 2915
'חוף קיסוסקי' הוא בהחלט חוויה מיוחדת במינה. מאז נפתח ב- 1987, המקום הולך ומשתדרג ומתחדש ללא הרף וכיום, תוכלו למצוא בו ספורט ימי מכל הסוגים ולכל הגילאים, אבל לא רק ● בעקבות העובדה שאנשים אחרי ספורט ימי רוצים גם לאכול טוב, החליטו ב'חוף קיסוסקי' לשדרג את האוכל אותו מגישים לאורחים במסעדת החוף שלהם ● לא שלא היה מה לאכול קודם, אבל כעת המבחר הוא גדול יותר והטעמים מצוינים
קיסוסקי - ספורט ימי, חוף קסום ואוכל טוב זה קיסוסקי

החוף משלב פעילות ימית לילדים ולמבוגרים - החל מסירות מנוע לנהיגה עצמית, פונטונים, קיאקים, בננה, אבובים, קרייזי-שארק (אבוב ישיבה) ומצנחי ים ועד אופנוע ים לחובבי האקסטרים.

בנוסף לספורט, מציע חוף 'קיסוסקי' לאורחיו דק עץ, משטחי דשא סינטטי, ספות ראטן, כורסאות, כסאות בר ומיטות שיזוף, משטחי הצללה גדולים וכן גשרים לירידה נוחה לרחצה בים, ובין טבילה לטבילה במים המרעננים, אפשר להתפרקד על כסא נוח וליהנות מבירה צוננת או כל משקה קל אחר וליהנות מהנוף הקסום של הים הכחול והרי אדום.

בערבים הופך המקום לפינה שקטה ורומנטית בה אפשר להתרווח על כורסה עד חצות וליהנות מאווירה קסומה עם כוס בירה כשמנגד נוצצים אורותיה של עקבה.

צילומים: חניתה

 

מתכננים אירוע? ב'חוף קיסוסקי' ניתן לערוך אירועים שונים כגון ימי הולדת, ערבי גיבוש לחברות, אירועי יום וספורט ימי ואירועי ערב ומסיבות חוף ועוד. ואם אתם מתכננים יום הולדת לילדכם ורוצים שיהיה משהו מיוחד ושונה ומהנה – חוף 'קיסוסקי' הוא מקום מצוין לעשות זאת. 

יעקב ושי קיסוס הם הבעלים של החוף, כשיעקב הוא מי שדואג לצד המנהלי מול הרשויות, שי אחראי על שיווק, קבוצות ואירועים, ואחיהם איציק נבחר על ידם לנהל את המקום, והוא אחראי בפועל על התפעול של כל הספורט הימי.

 יחד הם עושים הכל כדי שכל מי שמבקר בחוף ימצא בו את מה שהוא אוהב וייהנה מהאפשרויות הרבות שיש לחוף להציע. ואם תרצו להנציח את עצמכם מבלים בספורט ימי אצל 'קיסוסקי', תמיד תוכלו למצוא בחוף את חניתה - צלמת החוף, שתצלם אתכם בכל פעילות ספורט ימי שתרצו.

מיקום: בין מלון ARIA לקניון 'מול הים'.
פתוח: שבעה ימים בשבוע.
טלפון ליצירת קשר: 08-6372088.
הפעילות הספורטיבית נערכת החל מהשעה 9:00 בבוקר ועד השקיעה. 
לפרטים נוספים, מחירון ותמונות מהמתרחש בחוף, ניתן להיכנס לאתר WWW.KISUSKI.CO.IL 
ובפייסבוק – קיסוסקי ספורט ימי.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש