זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 22/5/2019 08:42 ● מה נשמע 601
תחזית אסטרולוגית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה- 23-29/5/2019
זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

טלה
הפופולאריות שממנה אתם נהנים לאחרונה קשורה בעיקר לתחום העבודה מגיע לכם! עמלתם רבות כדי להשיג זאת. כעת  נדרשים אתם לגלות בגרות אחריות והרבה יותר סמכות בתחום. הקלפים מתריעים כי תנודות רבות יאפיינו את התקופה הקרובה. זוהי תקופה מצוינת ליח"צן את פועלכם בעצמכם וכמה שיותר,כך תוכלו להבטיח זריזות בתוכניות הממונים בנוגע לעתידכם.

שור
עליכם כעת לזרוע זרעים לעתיד – ובכלל, ברמה הרוחנית מיסטית מה שאתם שותלים השנה מוליד השפעה ארוכת טווח .בנושא  הקריירה והעבודה אשר נמצאות במרכז הכובד, צפויים הטבות ושינוי גישה.. דברים שנראו מעורפלים בתקופה האחרונה יתבהרו ויהיה לכם קל יותר להתמודד איתם.

תאומים
 יש לשלוט ברגשות ולא להיסחף , כי בדרך זו אתם עלולים לגרום לאנשים המקבילים אליכם במטרות המשותפות להשתתק נוכח גישתכם. צפויה התמודדות סביב דמויות הורים ודמויות מבוגרות אחרות. הישמרו ממצב של אולטימטום שתציבו כצורך שלכם להתחדשות רגשית ופיזית. אתם נסחפים בשל  רגשנות, שימו לב לא לחרוג מגבולות ההיגיון.

סרטן
הגשת סיוע ועזרה לאחרים, אתם לא נרתעים מליישם יכולת זאת בכל הזדמנות, לעיתים זה מוליד בכם  התעוררות של כוחות מחודשים. נושא כספי שעלה לאחרונה,  יהפוך חשוב יותר ודחוף במהלך הימים הקרובים. כספים יתבזבזו וייעלמו, וחשוב לעקוב ולהיות מעורבים במתרחש.

אריה
השפע יימצא בבית המשפחה. הזדמנות לפתור בעיות, חיכוכים ומשקעים ישנים. השקיעו במקביל ביחסי ציבור ובדרך זו תוכלו לשדרג את עצמכם בסולם החברתי וגם להגיע אל האנשים המתאימים. אתם נקלעים למרכז ההתרחשויות. צפויות הפתעות מהממות .

בתולה
יש כמה גורמים שמפריעים לכם להתקדם בקצב הרצוי לכם. אין צורך לעורר מהומה על כל דבר שלא נראה לכם, עשו זאת בשקט ובתקיפות. השקיעו קצת בבריאות שלכם, מה שאומר לאכול נכון, לצאת למינון מספק של פעילות פיזית וספורטיבית, ולחזור לעצמכם. הקשיים רק מחשלים אתכם. הסיפוק שלכם גדול וחשוב רק שלא תשכחו את האנשים הקרובים אליכם במיוחד בגלל פעילות חברתית חיצונית.

מאזניים
התדר המילולי משמעותי במיוחד.  הדגש על היכולת שלכם לבטא את עצמכם, לשתף במה שעובר עליכם, ולנהל שיחות עומק עד השעות הקטנות. זמן להשקעה ביתית, לאירוח ידידים לשעות יפות של ביחד, ולבילוי משפחתי.

עקרב
אתם צריכים להיות זמינים יותר ופתוחים יותר. סמכו על תחושות הבטן שלכם. מפגש מקרי שאינו מקרה,  מלמד שיהיה קל יותר עבורכם לתקן את המצריך שינוי ותיקון. תקופה משמעותית בנושאים זוגיים. אלו מכם שיש להם ילדים, תהיו חייבים להשקיע בהם יותר זמן איכות.  

קשת
המעורבות הרגשית מתחזקת לה בהדרגה ואיתה גם חוזרים הרגשות העדינים שבכם. ייתכן ובשלב הראשון תרגישו בהתנגדות, אך במידה ותהיו עקביים תצליחו ליישם את תוכניותיכם. הנסיבות יהיו כאלו שייתכן ותחליפו מישהו בעבודה, דבר המאפשר לראות אתכם כמתחרים ראויים  מבחינה מקצועית .

גדי
אתם מעכלים ומעריכים מאוד את מה שעושים למענכם. אתם גם מתחילים להבין את הערך המוסף של פעילות ייחודית של האנשים שאוהבים אתכם מאוד. חלק מכם הנמצאים בבדידות יוכלו להיאנח לרווחה, כיוון שאתם עומדים להכיר את האנשים שישנו את חייכם הרגשיים לטובה. 

דלי
מרגיש שדי נמאס מהכל ומכולם. ייקח קצת זמן להתאושש ושיחת נפש תעזור לכם לבצע את המעבר לקראת מצב רוח הרבה יותר טוב. יש כמה סודות שאינכם רוצים לפתור, הדבר גורם לכם לעייפות נפשית. מומלץ השבוע לטפח ולהדק  קשרים אישיים.

דגים
רומנטיקה עדינה. נושא הזוגיות מתחזק לו- חיזוק והידוק הקשר, דיאלוג רומנטי או  היכרות חדשה. הקטע היצרי יעורר בכם תחושת פינוק ותשאפו להביע רעיונות אומנותיים, התוצאה תפתיע אפילו אתכם. האווירה סביבכם תשתפר, אנשים יגיבו אליכם בצורה חיובית יותר, וגם אתם תרגישו שאתם שבים לעצמכם.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש