היכונו לחגיגת שבועות

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 22/5/2019 08:57 ● מה נשמע 601
יצירות אמנות ענקיות בשיתוף הקהל, תערוכת "די לפלסטיק בים האדום" בשיתוף מיטב האמנים הישראליים והופעות חיות של דני בסן ואסף אמדורסקי ● הביאנלה לאמנות באילת חוזרת ● תרשמו לפניכם - חופשת שבועות, ימים שבת וראשון (8-9 ביוני), רחבת הגלריה לאמנות ומוזיאון אילת עירי ● הכניסה חופשית!
היכונו לחגיגת שבועות
ציורי גוף ● צילום: דובי פריגר

עיריית אילת ותאגיד התיירות העירוני מזמינים את הנופשים בעיר ואת תושביה לחגיגת שבועות אמנותית לכל המשפחה ובה שלל אירועים בכניסה חופשית - מופעים אקוסטיים של דני בסן ואסף אמדורסקי. הבינאלה לאמנות מתקיימת זו השנה השמינית ובה, לראשונה, הקהל יהיה שותף ליצירת האומנות יחד עם האמנים: אמן הסביבה דורון פולק, דובי פריגר מאפר אמנותי ומומחה בציורי גוף, ובן רוטנברג, המתמחה בציורי קיר ענקיים. בנוסף לכל אלה תתקיים במקום תערוכה סביבתית- "די לפלסטיק בים האדום", רעיון שנרקם בין כמה גופים ישראליים ואמריקאים וכל מטרתה היא לעורר מודעות לנושא שמירה על הים האדום מפני פלסטיק וניילון. זו תערוכה ייחודית של למעלה מ-40 אמנים, מטובי האמנים בישראל, כולל הבולטים באמני אילת, מתחומי הציור, הפיסול, הקדרות והצילום שיציגו את יצירותיהם ביומיים של אמנות ויצירה. כל עבודות אלה יוצגו לראשונה בפתיחת הבינאלה לאמנות באילת בחג השבועות ולאחר מכן יועברו להצגה בארצות הברית. 
יוסי חן, מנכ"ל התאגיד העירוני לתיירות אילת: "המסורת הנפלאה של חגיגת אומנות ויין בחג השבועות נמשכת גם השנה באילת. נזכה להיות הראשונים לארח את תערוכת 'די לפלסטיק בים האדום' ששמה זרקור על אחד הנושאים החשובים לנו ביותר, שמירה על הים. אני מזמין אתכם תושבי אילת ואורחיה, להגיע וליהנות מערבי תרבות של מוזיקה ואומנות".


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש