מתנדב מיוחד

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 22/5/2019 08:59 ● מה נשמע 601
העיר אילת שזכתה באות "קהילה מתנדבת" הארצי בזכות כ-3,000 מתנדבים הפועלים בכ-60 ארגוני התנדבות, פועלת להאיר את המתנדבים המצטיינים בהענקת אותות ובטקסים ● לצד אלה, מזמן ראש העירייה - מאיר יצחק הלוי ללשכתו כל אחת ואחד מהמצטיינים כדי להאיר אותם בזרקור מקומי. בשבוע שעבר, אירח ראש העירייה מתנדב מיוחד, אוראל כהן בן ה-16.5, תלמיד כיתה י"א בבית ספר התיכון 'רבין', מתנדב אגף קהילה ומשמר אזרחי המאובחן על הרצף האוטיסטי ואשר נבחר ביום העצמאות ה-71 למדינת ישראל כמתנדב מצטיין ארצי של משטרת ישראל ● ראש העירייה שבא להעצים את אוראל יצא בעצמו מועצם
מתנדב מיוחד
מתנדב מיוחד- אוראל כהן

בטקס שנערך בירושלים במעמד השר לביטחון פנים - גלעד ארדן, הוצגה הצטיינותו של אוראל המאובחן על הרצף האוטיסטי בתפקוד גבוה, דבר שלא מונע ממנו להתנדב למשמר האזרחי במשטרת ישראל, לעזור ולסייע בשמירה על הסדר הציבורי. עוד צוין, כי אוראל ניחן בכישרון יצירה מיוחד והוא יצר שני סמלי יחידה ליחידות חדשות של משטרת ישראל - לנקודת המשטרה בנמל התעופה "רמון" ולתחנת המשטרה בערוער בנגב. הסמלים נבחרו להיות הסמלים הרשמיים של יחידות אלו. 

בפגישה עם ראש העירייה, הציג אוראל בפניו את ציוריו הרבים כמו גם את סמלי המשטרה שעיצב ואת הסקיצות לסלוגן "אילתים אוהבים לארח" עליהן הוא שוקד בעת הזו. אביו של אוראל - משה כהן סיפר בסיפוק לראש העירייה, כי בימים אלה הצליח אוראל גם לאשר את גיוסו לצה"ל לאחר שסרב לפטור. ראש העירייה שנפעם מכישוריו ומתפיסת עולמו המיוחדת של אוראל, הציע לו להציג את תוצריו בתערוכה מיוחדת שתוצג במסגרת יום אילת. ראש העירייה אמר לאוראל בהתרגשות: "אתה גורם לעיר שלנו להיות טובה יותר. אתה נותן לנו ולמשטרה כוח". בסיום הפגישה העניק ראש העירייה לאוראל תשורה על הצטיינותו. אוראל העניק לראש העירייה צמיד עם המסר "אוטיסט זה לא קללה", מסר אותו הוא מוכיח לעצמו ולסביבה, יום יום שעה שעה.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש