נשיקות - מדור החברה של אילת

מאת: ● צילום: ● 22/5/2019 09:17 ● מה נשמע 601
מדור החברה של אילת ● פרסום תמונות במדור אינו כרוך בתשלום ● חפשו אותנו בפייסבוק: ערב ערב באילת ותוכלו לתייג עצמכם בכיף ● צלמים : רוני מויאל, חיים דוד , אייל רבינוביץ'
נשיקות - מדור החברה של אילת

 

מרימים למרימי!!

 

חברי צוות סיעת 'צעירי אילת', נסעו לכפר האירוויזיון בתל אביב באירוע הגמר של האירוויזיון, כדי ללמוד ולראות איך עיר שלמה מתארגנת לאירוע תרבות בינלאומי כזה שמרכז סביבו עשרות אלפי אנשים, צלמים ובעיקר בעיקר בליינים. הם הגיעו לכפר האירוויזיון שהוקם לכבוד האירוע,  בחנו, התתרשמו, למדו, ובעיקר עשו שיעורי בית לקראת אירועים שהם מתכננים להפיק באילת. בתמונה: מתן בארי, יו"ר הסיעה וסגן ראש העיר, חן בן אפריים, שגי אדרעי, ושמוליק שלם. הצטרף אליהם אליאב לוי, הבעלים של ה'פאדיס' וממקימי קבוצת הפסטיבלים של אילת.

 

כשבני הנוער השתלטו על הבנק

 

כבכל שנה, בנק אוצר החייל בעיר השתתף ביום הירוק באילת, במסגרתו החליפו בני הנוער בעיר, חברי תנועות הנוער השונות, בעלי עמדות ותפקידים בעיר. בני הנוער לקחו חלק פעיל במהלך היום בפעילות הסניף וקיבלו על הדרך טיפים לניהול חשבון מוצלח. בהזדמנות זו שמעו הצעירים על מבצע פתיחת חשבונות לצעירים שמתחיל בשבוע הזה ממש.

 

תוצרת אילת

 

בשבוע שעבר הגיעו מתנדבי פרויקט 'יער מאכל אילת' אותו הקים ויזם לפני כשנה וחצי לירן בלוך, לנטיעות עצים, ירקות, סידור הספרייה וחנות הבגדים יד שנייה הממוקמת ביער מאכל אילת בשטח העליון. הפרויקט המוצלח שסוחף אחריו מתנדבים רבים, זוכה להצלחה רבה. אולי בעקבות תמיכתה העתידית של קק"ל שהביעה כבר התעניינות בפרויקט, יזכו תושבי אילת בקרוב לקבל ירקות ופירות בחינם.

 

חזרה לעניינים

 

אחרי חצי שנה של חופשת לידה, חזרה שיר ספורט לסטודיו המהמם שלה הממוקם במלון 'לה פלאיה' עם אנרגיות חדשות ומתחדשות, כדי שאתם תוכלו להמשיך ליהנות מאימונים זוגיים, אימונים לנשים ולגברים.

 

עוד סיפור הצלחה

 

מיכאל פילוננקו, תלמיד כתה ד' בבית הספר 'גלים', הגיע למכללת יסודות מ.מ.א. כדי לקבל סיוע בלימודים. די לראות את הציון 97 שקיבל לאחרונה בלשון כדי לומר וואו אחד גדול ולהבין עד כמה הלימודים הכמעט פרטיים במכללה עזרו לו להתקדם. כל זה לא היה קורה אלמלא שיטת הלימוד המובילה במכללת מ.מ.א מזה 40 שנה והמורה האחד והיחיד מרסל שושן שעושה קסמים עם הילדים.

 

לצה"ל באהבה

 

בשבוע שעבר התקיים מירוץ גולני המסורתי שכידוע הסתיים באילת. רבים מתושבי העיר חיכו לחיילים ברחבת אום רש רש לטקס הסיום המרגש, אבל רגע לפני שהם הגיעו לשם, חיכו לחיילים שלנו צוות המנכל"יות, בראשותה של שירה גבריאל קשת וצוות מתנ"ס 'יעלים' עם ארוחה מפנקת במיוחד שהכינו עבורם. ארוחה שכללה קינוחים ברמה גבוהה מאוד, מסיבת ריקודים, מתנות שחולקו לחיילים – מחזיקי מפתחות עם תהילים ומטענים ניידים, מצרך מבוקש מאוד על ידם. צוות המנכ"ליות שוב מוכיחות עד כמה הן גאות להיות חלק מהקהילה. תורמות, עושות ועוזרות, והכל באהבה ובעזרתם שלא מעט נותני חסויות בעיר.

 

שאפו לאילתים

 

ועוד על חיילי גולני. החיילים ששטפו את העיר בשבוע שעבר במסגרת המירוץ שהסתיים בעיר, זכו לקבלת פנים חמה ואוהבת במיוחד. רבים מתושבי העיר עזרו ותרמו כפי יכולתם כדי לארח אותם בהמון אהבה. אנחנו נזכיר כאן שתיים שחברו לצוות המנכל"יות ותרמו ברוחב יד. הראשונה אלה שביט נוטס מ'כפר השעשועים' שבמרכז 'ביג', שהעניקה מתנות ברוחב לב לכל החיילים. והשנייה היא 'פלפלת', שהעיקה קינוחים בכמויות לכל המשתתפים, קינוחים מהם לא נשאר פירור.

 

אירוע השיא של השנה 

 

קונגרס הסלסה והבצ'אטה הבינלאומי התקיים זו הפעם ה-17 בסוף השבוע האחרון באילת.  במהלך הסופ"ש נהנו המשתתפים, וביניהם גם כוכבי הסלסה המקומיים שלנו משה סלסה ורוג'ר סלסה מסופ"ש של סדנאות, הופעות, ומסיבות ללא הפסקה. שמש ומסיבות בריכה, פינוקים רבים ואווירה לוהטת שניתן למצוא רק באילת. הקונגרס הוכתר ללא ספק כאחד מהאירועים ומהקרנבלים היותר מוצלחים שהתקיימו בעיר ומשך אליו אלפי חובבי סלסה שהגיעו לאילת מכל רחבי הארץ וגם מהעולם. כל אלו במשך שלושה ימים רצופים לא הפסיקו לרקוד.

 

פאן עם הרבה אהבה

 

טל ומשה אסייאג, המייסדים ומנהלי עמותת 'מחייכים אל החיים', הגיעו לכמה ימי נופש באילת. המשפחות והילדים בעלי הצרכים המיוחדים שהגיעו יחד איתם לא היו צריכים לבקש הרבה מהקהילה באילת כדי לעשות להם שמח, כי מיד הם פגשו ברותם קסטל מ'פאן שחבל על הזמן', שהתנדב להפעיל ולעשות שמח באירוע שהתקיים לכבודם במלון 'אסטרל נירוונה'.

 

כוכב בקאריבו

 

הדוגמן והשחקן, כוכב הסדרות תאג"ד, כפולה והשמייניה דין מירושניקוב, הגיע לאילת וניצל חלק מהשהות שלו כאן גם לפלז'ר. הוא הגיע למסעדת 'קאריבו' במלון 'מלכת שבא' שם התארח אצל השף ערן לנקרי שדאג לפינוקים וקינוחים שעשו לאורח טעם של עוד.

 

ככה חוגגים שנה

 

קובי חזיזה הבעלים של 'עידן 2000', יחד עם צוות החנות, הזמינו בשבוע שעבר את כל תושבי אילת ואורחיה לחגוג יום הולדת שנה לפתיחת הסניף. החגיגה כללה מבצעים והנחות רבות אותם ניצלו ההורים לטובת פינוקים לילדים. בין הפעילויות שחיכו לילדים הייתה סדנת סליים עם 'ספאפוש' ומפגש מעריצים מיוחד של קופיקו וקגומלו שהיו אטרקציה ענקית לכל הילדים, כולל לאביגייל הקטנה, הנסיכה של אביבית ממן.

 

למען הקהילה

 

בשבוע שעבר התקיים במרכז לצעירים, ביוזמת סטודנטים לעבודה סוציאלית הלומדים באוניברסיטת 'בן גוריון' קמפוס אילת יריד מיוחד – יריד מיצוי זכויות שבו לקחו חלק גם חברי עמותת אנוש מאילת ונציגי גופים שונים שישבו והעניקו הסברים לכל דורש. היריד התקיים בנוכחותו של ראש העיר מאיר יצחק הלוי כחלק מהכשרתם של הסטודנטים לעבודה סוציאלית. המטרה הייתה לסייע לכל מי שצריך במיצוי הזכויות של תושבי העיר הזקוקים להכוונה והדרכה כדי לסייע להם בהשתלבות בקהילה בתחומי הדיור, התעסוקה והחברה. גם נציגי מס הכנסה באילת היו שם כדי לייעץ ולהסביר.

 

מפגש אילתי

 

למירב גרין מבית החולים 'יוספטל', בעלה רודי מחברת RG פתרונות מים, שולי מנהלת קלט כח אדם ובעלה צ'יקו יחד עם הילדים זה היה ברור כבר מראש שכשהם נפגשים בפעם הבאה הם עושים זאת רק ב'קפה אופטימי' שבמרכז פנינת אילת.

 

מוקפץ אילתי

 

כבר מזמן לא צריך לחפש את הטעם המקורי כדי להרגיש במזרח. השף חמודי ממסעדת 'טוגראשי' שבמרכז ביג דואג להדגיש את האיכות והמבחר ולהעניק לסועדים טעם של עוד.

 

פיצה וגלידה – השילוב המושלם

 

אם גם אתם אוהבים פיצה אתם מוזמנים להגיע ולהתאהב באחת מהפיצות הטובות של אילת, פיצה 'ארליך' שבמרכז ביג. בסיומו של המשולש תרצו לקנח בוופל או גלידה מהטעמים הנבחרים שיש להם במקום. שי ממן ומיכל גורי, מעובדי המקום, לבטח יכווינו אתכם אל הטעם המומלץ.

 

ביס בטעם של עוד

 

אם בא לכם להכיר את הביס המושלם, אתם יכולים לחוות אותו במסעדת 'אנטריקוט אקספרס' שבקניון 'אייס מול'. צוות המסעדה וביניהם מרים, סנדי ואוראל יכינו לכם את המנה המושלמת. לכם לא נותר אלא לתת ביס ולבקש עוד!

 

קונספט מנצח

 

בקניון 'אייס מול' תפגשו את נבו, נתנאל ונור מ'שניצל קונספט', שם תוכלו ליהנות מהמבחר הרב שהם יכולים להכין לכם ברגע. לכם רק נותר לבחור בין: באגטים עם שניצל או חזה עוף במבחר סגנונות קולינריים לרבות: ישראלי, מקסיקני, איטלקי, אמריקאי או ללכת על פיש אנד צ’יפס, סלטים טריים תוצרת ביתית ועוד.

 

שווה כל ביס

 

בכל דוכן שווארמה תמצאו אמנם כמות נכבדת של ברזל ואפילו גם כמה סיבים תזונתיים בהירקות, אבל נדירות הפעמים שבהן פיתה עם שווארמה תצדיק 300 דקות בחדר כושר כדי להוריד אותה. כזו היא הפיתה של שווארמה 'פלפל' שכבר בביס האחרון בפיתה מעוררת געגוע עד הפעם הבאה. בתמונה ליאור ואדי המפנקים באהבה את כל אחד מהלקוחות.

 


חדשות אילת - ערב ערב באילת

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש