נגריית השניים - נגרייה איכותית עם הרבה סטייל

מאת: אביבה דקל ● 22/5/2019 09:37 ● ערב ערב 2916
אם אתם מתכננים שינויים ושיפורים בבית או בעסק וזקוקים לעבודות נגרות, אבל רוצים שהעבודה תהיה מקצועית, שתבוצע על ידי בעל מקצוע שיודע כל מה שצריך לדעת על נגרות, ושגם יעמוד בלוח הזמנים – המקום הנכון להגיע אליו הוא 'נגריית השניים' של דויד עגיב
נגריית השניים - נגרייה איכותית עם הרבה סטייל

צילום: דויד עגיב

בנגרייה של דויד עגיב לא תמצאו רהיטים מוכנים. כל רהיט שתרצו לבית או לעסק מייצרים במקום בדיוק לפי מה שאתם רוצים. קחו זמן, שבו עם דויד, התייעצו, תכננו ותקבלו תוצאה מושלמת בין אם מדובר ב: מטבח, מזנון מיוחד, ארונות קיר, חדרי ילדים, שולחנות לחדר האוכל או כל רהיט אחר. כל מה שראיתם בדמיונכם ורציתם תקבלו והכל מהחומרים הטובים ביותר תוך הקפדה על כל פרט, וגם עבודת הצבע תהיה מושלמת עם כל סוג של צבע שתבחרו.
דויד עגיב ייעץ לכם ויבצע בשבילכם כל עבודה - הכל  לפי מידה בהתאם לצרכים שלכם ולטעמכם. על האווירה הטובה בנגרייה אחראית לא מעט  מירי עגיב, אשתו של דויד, שהצטרפה לצוות הנגרייה ב- 2005 כמנהלת חשבונות וחשבת שכר. האווירה בנגריה היא תמיד טובה, והלקוחות המגיעים למקום הופכים מהר מאד לחברים, מה גם שהם תמיד יוצאם מרוצים מרמת הביצוע של ההזמנה שלהם.
חוג הלקוחות הרחב מורכב בעיקר מלקוחות עסקיים ופרטיים. הנגריה עובדת גם עם גופים מוסדיים ביניהם רשות שדות התעופה, קצא"א, ביה"ח 'יוספטל' ועוד.

 


לקוחות ועסקים פרטיים רבים מגיעים לדויד להתייעצות ומקבלים שירות אישי וייעוץ מקצועי מכל הלב, והסבלנות וההקפדה לבצע את העבודה לשביעות רצונו של כל לקוח נותנות תוצאות וגורמות לכל פרט להיות בדיוק בהתאם לטעמו ולצרכיו של הלקוח.
"העבודה שאנו מבצעים היא עבודה ממדרגה ראשונה, מדויקת ומוקפדת ביותר ועשויה בדיוק לפי רצון הלקוח", אומר דויד. "אמנם המחיר שאנו גובים הוא "יקר" במרכאות כפולות, אבל בהחלט נמוך יחסית למה שתקבלו כאן בתמורה. בעיר שבה עסקים, כולל נגריות, נפתחים ונסגרים כל הזמן, הנגרייה שלנו פועלת בהצלחה באילת כבר 23 שנה  - לקוחות ותיקים לא עוזבים ולקוחות חדשים כל הזמן נוספים -  וזה לא דבר של מה בכך. מסתבר שעבודה טובה מחומרים מעולים שווה כסף, ושירות ואחריות על כל מוצר בונים מוניטין ושם טוב לאורך זמן".


נגריית השניים, כתובת: האורגים 86/1, א.ת. חדש אילת ליד מחסני השוק. פתוח: א-ה 07:00-17:00, טלפונים:08-6318282, 053-7918880.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש