משה שניידר - מכונות תפירה מכל הסוגים

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 22/5/2019 09:39 ● ערב ערב 2916
אם נמאס לכן לקנות בגדים מוכנים ולפגוש בכל מקום מישהי שלובשת בדיוק את אותו הדבר והחלטתם ליצור לפחות חלק מהבגדים לעצמכן בבית, או אם נמאס לכן לרוץ על כל תיקון לתופרת ורוצות שיהיה בגד מתוקן בזמן שנוח לכן או אם הילדים צריכים משהו ● ''עכשיו הרגע'' - בין אם זה תיקון או בגד חדש, זה הזמן לרכוש מכונת תפירה ולהפשיל שרוולים ולהתחיל לתפור ועל הדרך גם ליהנות
משה שניידר - מכונות תפירה מכל הסוגים
התמונה להמחשה בלבד

תפירה היא סוג של יצירה, גם מאד פרקטית וגם אמנותית, ואם זה מה שבא לכן לעשות, בין אם אתן תופרות ותיקות, ובין אם זה עתה התחלתן לתפור – המקום לרכוש מכונת תפירה מכל סוג שהוא, במחיר הכי נמוך במדינה ועם אחריות של חמש שנים, הוא אצל משה שניידר.
משה שניידר, תושב אילת מזה 31 שנה, נמצא בתחום של מכונות התפירה מזה 50 שנה ויודע כל מה שצריך לדעת על מכונות תפירה מכל הסוגים. כך שאם אתן מחפשים מומחה לנושא מכונות תפירה, כדאי מאד שתגיעו אליו ותרגישו מיד שאתן במקום הנכון ובידיים טובות. בין אם מדובר בקנייה, בטרייד אין או בתיקונים – משה שניידר הוא האיש הנכון ובמקום הנכון. הוא אדם ישר מאד, נעים הליכות ועושה את עבודתו מכל הלב.
אם אתן תופרות ותיקות, יכול מאד להיות שכבר פגשתם את משה שניידר, שכן בשנות השמונים היתה לו חנות קטנה ומטריפה ב'מרכז סולל בונה' למכונות, לבדים ולסדקית בשם 'פלסטלינה', וכל מי שעסקה בתפירה הכירה אותו. אבל גם אם זה עתה התחלתן להתעניין בתפירה, כדאי מאד להגיע למשה שניידר ולקנות מכונת תפירה רק אחרי שתתיעצו אתו, שכן הוא איש שבנוסף לבקיאותו בתחום, נותן ללקוחותיו שירות מצוין מכל הלב, בין אם מדובר במכונת תפירה תעשייתית ובין אם מדובר במכונת תפירה ביתית. ועל לקוחותיו נמנים – לקוחות פרטיים, מוסדות, תעשייה ועסקים, מרפדיות, בתי מלון ותופרות. 

 

צילום ארכיון: סימונה סולומון שאואט


ולא רק כדי לקנות מכונת תפירה. אם יש לכם כבר מכונת תפירה והיא זקוקה לתיקון, משה שניידר הוא גם מומחה לתיקונים והוא מתקן את כל סוגי מכונות התפירה -  'אוברלוק', ביתיות ותעשייתיות, ידניות וחשמליות, ומשתמש תמיד לצורך התיקון בחלקי חילוף  מקוריים. 
כמו כן, אפשר למצוא בחנות של משה שניידר מחטים מכל הסוגים ושמן למכונת התפירה, והוא גם נותן הדרכות לשימוש בכל סוגי מכונות התפירה של מיטב החברות בעולם.
"אני מקושר עם כל היבואנים בארץ ומביא את המכונות שהלקוח מזמין לאילת ללא דמי הובלה וללא מע"מ וגם נותן הדרכה", אומר משה, "בחנות שלי יש אפשרות לטרייד אין על כל סוגי מכונות התפירה, וגם אפשרות לרכישת מכונות יד שנייה. הדבר החשוב ביותר בעיני הוא שהלקוח יקבל שירות מקצועי ואמין ויהיה תמיד מרוצה".
בימים אלו -  ישנו מבצע מיוחד אצל משה שניידר - מכונות תפירה ביתיות במחיר של החל מ- 899 ש"ח. 
הכתבה כתובה בלשון נקבה, אך פונה לשני המינים.


משה שניידר, רח' הספורטאים 2, טל' 053-8272022, טלפקס 08-6331545, מייל: sneider@walla.com.
 


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש