מותק - מדור החברה של אילת

מאת: ● צילום: ● 22/5/2019 10:06 ● ערב ערב 2916
מדור החברה של אילת ● פרסום תמונות במדור אינו כרוך בתשלום ● חפשו אותנו בפייסבוק: ערב ערב באילת ותוכלו לתייג עצמכם בכיף ● צלמים : רוני מויאל, חיים דוד , אייל רבינוביץ'
מותק - מדור החברה של אילת

 

המון בורגרים בהמון טעמים

 

כמה אפשר לפנק עם פרח, שוקולד או יין. הגיע הזמן לפינוק אמיתי, ופינוק כזה הוא רק בשר, כזה שמציעה מסעדת 'בורגרים' בשדרות התמרים בדמות מארז מפנק שיכינו לכם העובדים זאב ומשה. אין אחד או אחת שלא ישמחו לתת ביס.

 

קיבוץ אילות נבחר לאחד מתוך 41 יעדים בישראל בהם צולמו גלויות נציגי המדינות לאירוויזיון

 

קיבוץ אילות נבחר לאחד מתוך 41 יעדים בישראל בהם צולמו גלויות נציגי המדינות לאירוויזיון. הגלויה של שרה מקטרנן נציגת אירלנד שצולמה בקיבוץ שודרה בחצי הגמר השני רגע לפני ביצוע השיר '22'. שרה מקטרנן הגיעה לפני כחודשיים ליום צילומים בקיבוץ אילות בליווי נציגי 'גוסטבו הפקות' ותאגיד 'כאן'. הצילומים נערכו בשני לוקיישנים שונים בקיבוץ - מטע התמרים, אחד המטעים הגדולים בישראל, המונה כ- 14,000 עצי פרי ובנחל רודד - שם רכבה נציגת אירלנד במקצועיות רבה על הסוס האילותי 'אלביס'. בקיבוץ התרגשו מהביקור של הנציגה האירית שחגגה בדיוק יום הולדת 25 והחליטו להפתיע אותה בעוגה מעוצבת של אמנית העוגות האילתית הדר גריזים. את העוגה העניקו לה ילדי גן 'שיטים', ואבישג מאירי מנהלת התיירות בקיבוץ העניקה לה מתנה שכללה תוצרת מקומית וחקלאית. זאת לאחר שנהנתה מפלאפל מוטחינה ב'כפות תמרים'. צילום: גדי פישרמן

 

חברת דיפלומט כובשת את אילת

 

בשלישי האחרון השיקה חברת 'דיפלומט', אחת מחברות ההפצה והייבוא הגדולות בישראל, את ליין המוצרים לשנת 2019 'דיפלומט קולינרי' המיועד לשוק המוסדי והמקצועי, במסעדת Les Sardines באילת. באירוע החגיגי נכחו דמויות מפתח בשוק המוסדי והמקצועי של אילת, ביניהן ניתן היה למצוא את אדם יוספה - מנהל העמותה לקידום המסעדות והברים באילת, רונן מור - הבעלים של מסעדות 'ג'ינג'ר' ו'פאגו פאגו', אייל פרנקו - מנהל השיווק והפיתוח העסקי בחטיבת 'דיפלומט קולינרי', דודי אפריאט - מנהל מכירות וקולינריה בחטיבת 'דיפלומט קולינרי' ועוד. על החוויה הקולינרית באירוע ניצח השף יהונתן שרביט שהציג לאורחים הרבים מגוון מנות ייחודיות המייצגות את ליין המוצרים והמותגים השונים שמציעה החברה.

בתמונה אחת (שלושה אנשים אנשים): אייל פרנקו - מנהל השיווק והפיתוח העסקי בחטיבת 'דיפלומט קולינרי', סהר והבן ואיציק מרציאנו - הבעלים של מסעדת Les Sardines. בתמונה אחרת (קבוצה): אדם יוספה - מנהל העמותה לקידום המסעדות והברים באילת, רונן מור - הבעלים של מסעדות 'ג'ינג'ר' ו'פאגו פאגו', אייל פרנקו - מנהל שיווק ופיתוח עסקי בחטיבת 'דיפלומט קולינרי', קובי רווח - שף מסעדת 'פאגו פאגו', נמרוד שקד - מנהל מכירות וקולינריה בחטיבת 'דיפלומט קולינרי'.

 

אירוח בסגנון אילתי

 

פיני גניסלב ואשתו יפה מעיריית אילת אירחו במהלך החג חברים ובני משפחה שהגיעו לבקר והכירו להם מקרוב את המסעדה האהובה עליהם – 'קפה אופטימי' שבמרכז 'פנינת אילת'.

 

כל הסלבס נוחתים לביקור בכפר

 

תראו מי נחת במרכז 'ביג' לאחרונה?! השחקן הישאם סלימאן ('פאודה', 'האח הגדול' והסדרה 'אילת'). וב'כפר' כמו תמיד כוכי אזרזר, מנהלת החנות וחביבת הסלבס, הצטלמה בתמונה למזכרת.

 

הפתרון כבר כאן

 

שוש התחילה להרגיש כאבי ברכיים לאחרונה בריצות הבוקר, כשהיא דיברה על זה עם בעלה, הוא ביקש ממנה לא להזניח את המצב ולנסות מדרסים. אחרי שניסתה את הפשוטים והלא יעילים אותם בחרה מאחד המדפים של אחת הרשתות והבינה שמכאן לא תגיע הישועה, היא הגיעה כמו רבים אחרים אל ערן מזרחי הבעלים של 'פיט סטפ פרו' שב'מרכז חופית', שם זכתה לפגישת ייעוץ אישית, מדידות כף הרגל, התאמת מדרסים אישיים וכאב אחד שפשוט נעלם.

 

רעבים ובא לכם להתפנק?!

 

אנחנו בטוחים שההמבורגרים המונחים על הפלטה כל כך טעימים שבטוח קשה לליאור בן זקן זכיין סניף 'בורגרס בר' ולצוות הפס שלצידו אדיר וג'לאל למסור אותם ללקוחות. אבל הם עושים זאת באהבה כי הם יודעים שהפלטה אחר כך כולה שלהם.

 

"מדברים בריאות במתנ"ס יעלים"

 

במהלך חודש מאי, מתקיימות הרצאות בנושא בריאות בשעות הבוקר במתנ"ס 'יעלים' – הכניסה חופשית. את החודש פתח ד"ר ברקוביץ' – מנהל בית החולים 'יוספטל', שהרצה על הבריאות בפריפריה. הייתה הרצאה מרתקת ומתובלת בחוש הומור. 'שירותי בריאות כללית' ערכו בדיקות סוכר ולחץ דם במתנ"ס. שרק נהיה בריאים.

 

פינוק גורמה

 

לצד המוסיקה האיכותית שהתנגנה בסופ"ש המוזיקלי שהתקיים במלון דן פנורמה, הוצעו לאורחים  גם פינוקים קולינריים של אוכל ישראלי בניצוחו של שף המלון אסף בוזגלו וצוותו. צוות המטבח בראשותו של השף שקד על ארוחות בוקר מפנקות במיוחד וקינוחים מכל טוב במגוון צבעים שעשו שמח גם בעין.

 

גולני שלי

 

בשבוע שעבר, הסתיים באילת מירוץ גולני המסורתי בפעם ה- 30. המירוץ, שהתחיל בגולן ונגמר באילת, הביא לכאן קרוב ל-170 חיילים ומפקדים מאחת החטיבות האהובות בישראל. בין מקבלי הפנים בעיר היו גם כל חברי מועצת 'צעירי אילת', שחיכו להם ברחבת אום רשרש עם חיוך גדול ועם ארטיקים לקרר להם את האווירה ולתת להם מעט אהבה. נרתם לעזרתם משה אזולאי מהאגודה למען החייל, שאיתם בתמונה.

 

רוכבות אופנועי השטח הגיעו לאילת

 

שמונה רוכבות אופנועי השטח המשתייכות ל'מועדון האופנועיות' בארץ החל מגיל 20 ועד 60 הגיעו בשבוע שעבר לעיר אילת והצטרפו לשתי הרוכבות האילתיות שקיבלו את פניהן. הבנות נהנו ממסלולים רבים בהרי אילת והסביבה והבטיחו לחזור וליהנות שוב מיופיים של הרי אילת.

 

בחירה של ווינרים

 

קבוצת הנוער 'הפועל טום אילת' בכדורסל הגיעה למסעדת 'טורטה' שבשדרות התמרים כדי לחגוג את סיום העונה. יניב אדרי הבעלים פינק אותם באהבה גדולה עם ארוחה של אלופים שנתנה להם כוחות להצליח גם בעונה הבאה.

 

צהוב עולה

 

כמו בכל שנה, קניון ה'אייסמול' גאה לארח את חטיבת גולני שמגיעה לסיים כאן בעיר את המירוץ המסורתי. הקניון אירח אותם והעניק להם פעילות בחינם בשלל אטרקציות הפועלות בו. בתמונה: עם מנכ"ל הקניון - בן חור שטיינברג.

 

השואבים

 

במלחמה האינסופית שלנו באבק, חשוב להצטייד בנשק החכם ביותר. דגמי שואבי האבק רק הולכים ומשתכללים מעת לעת, ואת הדגמים המובילים בשוק תוכלו למצוא ב-א.ל.מ שבמרכז 'ביג' אצל אלי וקנין, אדי דובינסקי ואופיר משה שיעשו לכם סדר בתחום של שואבי האבק ויעזרו לכם לבחור את הדגם הנכון.

 

קיץ טעים לפנינו

 

יש טעם חדש לקיץ והוא הולך לשרוף לכם את כל החושים. רוצים לדעת על מה מדובר? אתם מוזמנים להגיע אל שחר ושירה מסניף מסעדת 'סומבררו' שבשדרות התמרים. אתם הולכים להיות מופתעים מטורטיה כמו שלא הכרתם עד עכשיו.

 

פי.סי בראש שקט

 

מחשב צריך לדעת לתחזק, לנקות בזמן ולשדרג שצריך. ב'אי.סי מחשבים' שבדרות התמרים תמצאו את אנשי הצוות מביני העניין, ברק ודניאל, שישמחו לטפל בכל בעיית מיחשוב ויעזרו לכם לעבור את התקלה בראש שקט.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש