בפעם השלישית - גביע המדינה

מאת: מירב לוי דיאמנט ● צילום: או-מד מדיקל ● 22/5/2019 17:41 ● מה נשמע 601
אחרי שדורגו העונה במקום ה-5 מתוך 122 מועדונים באירופה, קטפו בסוף השבוע חברי נבחרת ההחלקה אמנותית על הקרח של קניון 'אייס מול' את המקום הראשון בסבב גביע ישראל ושמרו על הגביע זו השנה השלישית ברציפות ● שבעה מתוך 12 הנציגים האילתים שהעפילו לתחרות הגמר סיימו במקום הראשון
בפעם השלישית - גביע המדינה
מחזיקי הגביע בפעם השלישית ברציפות

עוד הישג יפה לנבחרת ההחלקה האמנותית על הקרח של קניון 'אייס מול' אילת. לאחר שלושה סבבי תחרות במסגרת גביע ישראל, העפילו לתחרות הרביעית והאחרונה שהתקיימה בסוף השבוע בחולון, הספורטאים שדורגו לאחר שלושת התחרויות במקומות 1-3. אלו התחרו ביניהם על המקומות הראשונים בכל קטגורייה, כשבסיומה של התחרות, הקבוצה שקטפה את מירב המקומות הראשונים זוכה בגביע ישראל. גם השנה זו השנה השלישית ברציפות, הצליחה נבחרת ההחלקה אמנותית של קניון ה'אייס מול' אילת לשמור על הגביע בבית לאחר ששבעה מתוך 12 הספורטאים האילתים שהעפילו לתחרות הגמר, סיימו בה במקומות הראשונים. בכך סיימה נבחרת ההחלקה את עונת התחרויות שלה עם הרבה גאווה על שורה של הישגים שרשמו ספורטאיה במהלך העונה הן הישגים בתחרויות בארץ ובעולם בכלל.
"זו הייתה עונה לא פשוטה בכלל", סיכמה השבוע את העונה מנהלת בית הספר להחלקה על הקרח יוליה שייקו, "הרמה עולה משנה לשנה, הספורטאים גדלים וגם הדרישות עולות. במהלך העונה היו לצערי כמה ספורטאים בנבחרת שפרשו לאחר שלא עמדו בלחצים, התאמנו קשה, יצאנו לתחרויות ואירחנו עם הרבה שבחים תחרות בינלאומית גדולה ורבת מתחרים, אין ספק שאחרי שש שנות פעילות אנחנו חזקים על המפה", אמרה שייקו בשביעות רצון.

 

ותודה שתרמתם


ואלו הישגי המחליקים האילתים בגמר גביע המדינה:


מקום ראשון:
איווטה ברקוביץ, רמה א' בנות גילאי 10-15.
קיריל שייקו, רמה א' בנים עד גיל 8.
ניקיטה שייקו, רמה א', בנים עד גיל 13.
אוראל בוהדנה, רמה א' בנים 10-15.
שחר זיו, רמה א' 13-15.
שחר צוקר, רמה ב' 8-10.
איתי קירשנבאום, רמה ב' עד גיל 8.

מקום 2- 
בן אגליק, בנים רמה א' 13-15.
מיקה כהן, רמה ב' 15-19.

מקום 3- 
אניטה אודסקי, רמה א' בנות 10-15.
קשת סלע, רמה ב' בנות 6-8.
נועה דואני, רמה ב' בנות 10-12.


לצד הישג זה, בשבוע שעבר סיימו חמשת משתתפי הנבחרת את הפרויקט העירוני- אימון מנטלי לספורטאים מצטיינים. בסיום הפרויקט עשו כל המשתתפים יום תרומה לקהילה בסיומו קיבלו תעודת הוקרה על השתתפותם זו. בתמונה: שחר זיו, אוראל בוהדנה, אניטה אודסקי, שני בידר ואיווטה ברקוביץ.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש