סיפורי הצלחה שיווקיים באינטרנט – חברת בר ניקוי

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 24/5/2019 15:17 ● ערב ערב 2915
כשנכנסים לאתר של חברת בר ניקוי באינטרנט קשה לדמיין שהגעתם לאתר של חברה שהצליחה למנף את האינטרנט כל כך טוב בכדי לקדם את העסק ולהגדיל את ההכנסות, אלא שזו בדיוק הסיבה שעומדת מאחורי הצלחתה, ורבים מבעלי העסקים עדיין אינם מבינים זאת. מרבית בעלי העסקים פונים אל משימת הקמת האתר כאל משימה של בניית האתר היפה ביותר, המרשים ביותר והיוקרתי ביותר, מבלי שהם מבינים כלל איך זה משפיע על הלקוחות שלהם. בכדי לומר זאת בצורה פשוטה אך כזאת שאינה משתמשת לשני פנים – אתר של אינסטלטור לא אמור להיראות כמו אתר של מעצב פנים, ואתר של עסק שמתחרה על מחיר, לא אמור להיראות כמו אתר של עסק שמתחרה על איכות וסגנון.
סיפורי הצלחה שיווקיים באינטרנט – חברת בר ניקוי

 

התאמת האתר לשירות של חברת בר ניקוי


חברת בר ניקוי מציעה מגוון רחב של שירותי ניקוי לספות, כורסאות, מזרנים ושטיחים. אם חושבים על זה לרגע, לקוח המגיע לאתר של חברה כזאת, אינו מחפש יוקרה ואינו מחפש סגנון. למעשה, שני מרכיבים אלה יכולים דווקא לפגוע ברמת האמון שלו בחברה העומדת מאחורי האתר אותו הוא מבקר. לקוח כזה רוצה לדעת שהחברה אליה הגיע היא חברה מקצועית וזולה, חברה אמינה שעושה את העבודה ולא מנסה לצייר את עצמה כמותג על כשאין שום בסיס לתדמית הזאת.

 

מידע מקצועי מגביר בטחון ואמון


ההתאמה של אתר האינטרנט לציפיות של הלקוח היא אחד מהמפתחות להצלחה בתחום השיווק באינטרנט. לעולם אל תנסו ליצור תדמית שאינו תומכת במי שאתם באמת ושאינה רלוונטית לשוק בו אתם פעילים. מן הצד השני, חברת בר ניקוי היא גם חברה שנמדדת על פי רמת המקצועיות שלה. הלקוח המגיע לאתר החברה מעוניין לדעת שהשטיח שלו יעבור ניקוי יסודי באמת. הוא רוצה להבין לאיזו תוצאה הוא יכול לצפות, במה כרוך תהליך הניקוי וכל שאלה אחרת שמטרידה אותו בנושא. בהתאם לכך, משקיעה חברת בר ניקוי בתוכן מקצועי המיועד לספק כמה שיותר מידע ללקוחותיה, כדי שאלו ירגישו כי הם צועדים בבטחה לעבר כל החלטה שהם מתכוונים לעשות לגביה.
מידע והתאמת סגנון הם כנראה שני מרכיבי מפתח בהצלחה באינטרנט, אלא שהם לחלוטין לא מספיקים. בנוסף לכך חשוב לבצע פעילות שיטתית של קידום האתר ולתכנן כל פרט ופרט באתר על מנת להבטיח שהלקוחות המגיעים אליו לא מגיעים רק כדי לקרוא ולברר, אלא גם כדי לקנות ולשלם.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש