מראים להם את הדרך

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 29/5/2019 10:09 ● מה נשמע 602
יום מיוחד למען אנשים עם לקות ראיה ועיוורון התקיים בעיר בשבוע שעבר ● כ- 30 מתושבי העיר הסובלים מלקות ראייה ועיוורון הגיעו להיבדק ולקבל הדרכה מקצועית ביום מיוחד שהתקיים במרכז "עוצמה" - מרכז שמפעיל האגף למיצוי זכויות ותעסוקה לאוכלוסיית האגף לשירותים חברתיים
 מראים להם את הדרך
יש מי שדואג להם. הצוותים עם אופני הטנדם

לקראת היום המיוחד, פעלה יחידת הטיפול באנשים עם נכויות הפועל באגף לשירותים חברתיים בעירייה, לאתר את בעלי לקות הראייה בעיר ואלה הסובלים מעיוורון על מנת שיוכלו להיבדק, לשמוע על אביזרים מסייעים ולשמוע על זכויותיהם השונות. עמותת "מגדל אור" הייתה הגוף המקצועי שהוזמן וערך את הבדיקות והתאמת האביזרים.
עו"ס רות אברהם שריכזה את הפעילות, דאגה לשלב ביום זה גם את עמותת "נגישות ישראל" אשר הציגה בין היתר את אופני הטנדם, עמם יכולים בעלי לקות ראייה להשתלב גם בפעילות ספורטיבית ייחודית. איגום משאבים בקהילה למען אנשים עם נכויות הכרחי לצורך העצמתה של אוכלוסייה זו. "יום מיוחד למען הסובלים מלקות ראייה ועיוורון משקף את מחויבות כולנו לראות את אשר זקוקים לעזרה ולפעול למען שיפור איכות חייהם. בכך נבחנת קהילה טובה" סיכם עו"ס מיכאל ריאחי. 
ראש העירייה - מאיר יצחק הלוי, שהגיע לברך את הצוותים ואת התושבים הנהנים מהשירותים, הדגיש את מחויבותה של העיר לפעול למען שיפור איכות חייהם של אזרחים ותיקים וגם של אנשים עם מוגבלויות. 
הפעילות הייחודית לאנשים הסובלים מלקות ראייה ועיוורון היא חלק ממערך של פרויקטים קהילתיים, שמבצע האגף לשירותים חברתיים בעירייה בניהולה של פרידה בן לולו, כדוגמת יריד מיצוי זכויות שהתקיים כאמור בשבוע שעבר, בשיתוף משרדי ממשלה ועמותות, ימים מיוחדים למשפחות עם צרכים מיוחדים וכן ביצוע פיילוט בשיתוף סטודנטים לעבודה סוציאלית מקמפוס אילת לפעילות משותפת של אזרחים ותיקים תושבי העיר במועדונית ילדים בשכונת יעלים.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש