אושרת לוי, עורכת דין - יש על מי לסמוך

מאת: אביבה דקל ● 5/6/2019 09:24 ● ערב ערב 2918
המשרד, בבעלות עו''ד אושרת לוי, מתמחה בעיקר בדיני משפחה, גירושין, צוואות, הסכמי ממון, נדל''ן, פש''ר, הפטר מחובות במסלול הוצל''פ ותביעות לשון הרע
אושרת לוי,  עורכת דין - יש על מי לסמוך

עו"ד אושרת לוי, בת 42, ילידת אילת, אם לילדה בת 11 ונשואה לקצין משטרה המשרת במרחב אילת. כמו רוב האילתים בני דורה, למדה אושרת בבית הספר התיכון 'גולדווטר'.  
"גדלתי במשפחה בה כולם עובדים במלונות, אבי גידל אותנו וכיום הוא בגיל הפנסיה. לכן כשבגרתי, הבנתי כי בכדי לשלב את האהבה שלי להילחם למען הצדק עם מקסימום 'זמן משפחה', עלי לבחור במקצוע עריכת הדין, ומבחינתי מצאתי שילוב מושלם של הדברים".

מדוע משפטים? 
"כבר בבית הספר גיליתי בעצמי את הצורך לעזור לחלש ולהגן עליו, חברי לספסל הלימודים יעידו על כך, והבחירה שלי במקצוע המשפטים נתנה לי כלים לעזור למי שזקוק לעזרה".

במה עוסק בעיקר משרדך?
"אחד מתחומי ההתמחות העיקרי של משרדי הוא דיני משפחה, אין לי מושג להסביר מדוע - אך עיקר לקוחותיי הם האבות במשפחה המתפרקת שמבקשים קשר עם הילדים וכמה שיותר. שנים של ניסיון בתחום לימדו אותי שבכל הנוגע לגירושין -  במרבית המקרים הגברים זקוקים לעזרה במידה שווה לנשים. אבות רבים, קולם לא מצליח להישמע במערכת, שבאופן טבעי מקשרת את משמורת הילדים לאם. לדעתי חשוב שיהיה לילד קשר עם שני ההורים במידה שווה. משמורת משותפת במרבית המקרים היא הטובה והעדיפה ביותר לילד. לצערי ישנם מקרים שהאידיאל מבחינתי אינו מצוי ויש לבחור את ההורה עם המסוגלות ההורית הטובה מבין השניים, אבל אני אופטימית בכל תיק מחדש ומחפשת תמיד פשרות"

 

 

סיפרת לנו שהיום את בבית המשפט בבאר שבע ומחר את באשדוד, כך שבכל מקרה את לא תמיד יכולה לבלות עם המשפחה כמו שהיית רוצה.
"זה נכון, אני נוסעת הרבה. מייצגת תיקים רבים בבתי משפט בערים שונות, אבל את סופי השבוע אני מקדישה רק למשפחה. בנוסף ישנן פגרות של בתי המשפט וחגים, בהם אני זמינה רק למקרים דחופים, בנוסף, אני משתדלת לפנות לי זמן ביומן במהלך השבוע להיות בבית, במיוחד בזמנים בהם השבועות גדושים בדיונים ברחבי הארץ".

מה את שואפת להשיג?
"אני מאד מקווה שעוד עורכי דין יקבלו את הנורמה של משמורת משותפת ויפעלו להחיל אותה ולא ישלימו באופן אוטומטי עם הטבעי והמצוי לכאורה, חשוב להסביר ללקוח ולשקף לו את זה, אנחנו בתקופה מתקדמת בה יש לתת לשני ההורים סיכוי שווה להמשיך לגדל את ילדיהם עם גירושי ההורים. ילדים זקוקים לשני הורים, והפתרון האידיאלי במקרים רבים הוא משמורת משותפת". 

באיזו ערכאה משפטית את ממליצה לבחור בתיקי גירושין?
"בעבר הייתי שומעת מלקוחות שבתי הדין הרבניים 'הולכים תמיד לטובת הגבר' לכאורה – לשמחתי אני תמיד מצליחה להראות שבתי הדין הרבנים עוסקים במלאכת המשפט ללא קשר לבעל או לאישה, בבתי הדין הרבנים נמצאים דיינים העושים עבודת קודש, מגשרים בצורה נפלאה וחכמה תוך פסיקה לפי החוק וההלכה, וכיום נשים וגברים מבקשים באופן כמעט שווה את שתי הערכאות. ע לכן, אין לי המלצה, שכן גם בביהמ"ש לענייני משפחה נמצאים שופטים חכמים שיודעים מניסיון החיים שלא להאריך, אלא לקצר ולייעל את ההליך בחוכמה ולשאוף לפשרות, ולכן כל אדם יבחר לפי ראות עינו -  בעיניי אין עדיף".


כתובת: בית קריית הממשלה קומה 2 אילת, 
טלפון 050-7688809.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש