הג'חנון של חני ובסט פיצה

מאת: אביבה דקל ● 18/6/2019 17:31 ● ערב ערב 2919
'הג'חנון של חני' קיים מאז 1997 להנאתם המלאה של הלקוחות האילתים והאורחים המגיעים לעיר מכל קצוות הארץ ***צמוד ל'ג'חנון של חני' תמצאו עוד מקום מצוין שרוכש לעצמו לאט לאט אך בטוח מוניטין בעיר - 'בסט פיצה'
הג'חנון של חני ובסט פיצה
צילום: אבירן קקון

הג'חנון של חני  - הג'חנון המיתולוגי של אילת

 

מנות רבות של אוכל תימני משובח עברו במקום שנפתח ב- 1997 והרבה לקוחות נאמנים ממשיכים להגיע מדי שישי או בשבת כדי ליהנות ממטעמי תימן שאין כמותם להנאה מלאה. בשנת 2013, עבר המקום לבעלותו של אבירן קקון, והוא זה שמחכה לכם ב'ג'חנון של חני'. אבירן קקון הוא אולי לא  תימני, אבל מבין באוכל מכל הסוגים, בעיקר באוכל טוב, ומומחיות מיוחדת שלו היא ג'חנון בפרט ואוכל משובח בכלל ובנוסף, הוא גם מומחה לענייני חמין, כך שמובטח לכם שכל מה שתאכלו כאן יהיה טעים מאד.

בחלל הממוזג של ה'ג'חנון של חני' כ- 40 מקומות ישיבה, ויש גם מספר מקומות ישיבה בחוץ,  בהם תוכלו ליהנות ממגוון מטעמי תימן. קודם כל כמובן ממנת הדגל של המקום – הג'חנון, ובנוסף לג'חנון - גם זיווה מצויינת, בורקס תורכי מעולה ומלוואח מצוין מכל הסוגים כמו מלוואח קלאסי ומלוואח ממולא במילויים שונים. בנוסף לכל הטוב הזה, מכינים לכם במקום גם חמין מעולה שאם תטעמו ממנו פעם אחת תחזרו שוב ושוב.

ואם אתם מעדיפים לאכול את הג'חנון שלכם או כל מנה אחרת אצלכם בבית, שירות המשלוחים של 'הג'חנןן של חני' יגיע אליכם עד דלת הבית עם המנה שהזמנתם.

'הג'חנון של חני' פתוח החל מיום שישי בשעה 22:00 ועד מוצ"ש - או עד אחרון הג'חנון – כך שכדי ליהנות מהם כדאי מאד להגיע מוקדם .  

יש גם משלוחים ויש גם טייק אווי.

טלפון הג'חנון של חני: 086316741.

 

בסט פיצה – פיצות מצוינות במחירים יותר ממצוינים.

במקום תוכלו להזמין או לבוא ולקחת פיצות מצויינות. 'בסט פיצה' הוא מקום כשר למהדרין הפתוח בימים א-ה מ- 11:00 עד חצות. תוכלו למצוא כאן את כל סוגי הפיצות ויש גם מיוחדים כמו פיצה אקסטרה דקה ופיצה אקסטרה דבל צ'יז. הפיצות מצויינות, אבל מה שמייחד את 'בסט פיצה' הם המחירים המצוינים כמו למשל: פיצה XXL  מאה אחוז גבינה ב- 25 ₪ בלבד. לצד הפיצות אפשר כמובן לקבל לחם שום, סלטים ומשקאות קלים.

המקום מיועד בעיקר למשלוחים וטייק אווי, אך יש מספר מקומות ישיבה בחוץ.

כתובת:  המלאכה 1, פתוח: א-ה 11:00- עד חצות.

טלפון 'בסט פיצה':  086369610.

 

 

חדשות אילת

 

 

 

 

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש