בדק בית

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 21/6/2019 13:10 ● ערב ערב 2919
קיבלתם דירה חדשה מקבלן? סיימתם זה עתה שיפוץ יסודי של הבית? קניתם בית יד שנייה? בכל אחד מן המקרים הללו אתם רוצים לבצע בדיקת בדק בית ואפילו לעגן את מעמדה של הבדיקה בהסכם הרכישה שלכם. מדוע חשוב לבצע את הבדיקה ומה בעצם בודקים במסגרתה? על כך ברשימת 5 הסיבות לבצע בדיקת בדק בית, באדיבות הדר בדק המציעים את בדיקת בדק הבית לכל סוגי הנכסים.
בדק בית

 

1. במבנה שלכם יש כנראה ליקויים – לא כדאי שתדעו עליהם

 

בכל פרויקט בנייה אפשר להניח שהגורמים המקצועיים המעורבים בפרויקט עושים את כל הנדרש על מנת להבטיח מוצר סופי איכותי ללקוח. יחד עם זאת, בכל פרויקט כזה אפשר גם להניח שעל אף המאמץ, עלול התוצר הסופי לסבול מליקויי בנייה שונים, שבחלקם יכולים להיות מינוריים ושוליים ובחלקם יכולים להיות מהותיים, דרמטיים ואפילו בטיחותיים. בדיקת בדק בית היא הבדיקה היחידה שמאפשרת לכם לקבל רשימת מכולת עם כל הליקויים במבנה שלכם, ומשם תוכלו להחליט מה לעשות עם זה, אבל את הבדיקה חשוב בהחלט לבצע.

 

2. הבדיקה היא בדיקה מחייבת

 

בדיקת בדק בית היא לא סתם בדיקה שמיועדת רק לספק לכם תמונה, אלא בדיקה שיש לה מעמד רשמי ומשפטי, את הבדיקה מבצע גורם מקצועי כדוגמת הדר בדק, בעל הסמכה רשמית בהנדסת בניין. הבדיקה מבוצעת על פי רשימה מפורטת מאוד של כלל האלמנטים שיש לבדוק ולבסוף מופק דו"ח רשמי המפרט את כל הליקויים שנמצאו במבנה. דו"ח זה הוא מסמך משפטי לכל דבר ועניין ויכול להוות הוכחה משפטית לכך שאכן קיים ליקוי בבית במידה והקבלן מתכחש לכך.

הדר בדק - https://ibedek.co.il/ חברת בדק בית המתמחה בביצוע בדק בית בבתים חדשים ובדירות יד שניייה.

 

3. בדיקת בדק בית היא חלק מהאחריות

 

כאשר אתם קונים בית חדש מקבלן, הקבלן מעניק לכם אחריות על הנכס, אך מעבר לכך מגיעה לכם אחריות על הרכיבים השונים בבית, וזאת במסגרת חוק המכר. אחריות חוקית זו מותנית בביצוע בדיקת בדק בית וללא ביצוע הבדיקה בתוך פרקי הזמן המצוינים בחוק, לא תוכלו לדרוש את האחריות המעניק לכם החוק בעצמו, ללא שום קשר לאחריות הקבלן.

 

4. תהיו בטוחים שאתם בטוחים

 

אם המרפסת של הדירה החדשה שלכם אינה חזקה מספיק, אתם רוצים לדעת את זה. אם מחר יכולים ליפול אריחי שיש מחיפוי המבנה ולסכן את העוברים והשבים, אתם רוצים לדעת את זה. אם ארון המטבח או המזגן עלול לקרוס בכל רגע על ראשו של אחד מבני הבית, אתם רוצים לדעת את זה. בדיקת בדק בית מבטיחה שתדעו מזה.

 

5. תוודאו שהבית עומד בסטנדרטים

 

הרצפה ישרה מספיק? שיפועי הניקוז משופעים מספיק? המרפסת חזקה מספיק? הטיח איכותי מספיק? עבודות הגבס מדויקות מספיק? הדלתות והחלונות אטומים מספיק? בדיקת בדק בית של הדר בדק, היא הבדיקה היחידה שיכולה לענות לכם על כל השאלות הללו.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש