בשורת הוואפל פלאפל עפ''י אביחי אוחנה

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 26/6/2019 08:31 ● מה נשמע 606
בתאריך 1/6 נפתחה באילת המסעדה של אביחי אוחנה (מנצח 'האח הגדול' מאילת) שמביאה לאילתים את בשורת הוואפל פלאפל – הלהיט האחרון שכובש את עולם האוכל הטבעוני ● כי גם לאילתים מגיע מזון מהיר, טבעוני, בריא, נטול גלוטן וכשר
בשורת הוואפל פלאפל עפ''י אביחי אוחנה

בשנת 2016/17 נכנס אביחי אוחנה האילתי בן ה-27 לבית 'האח הגדול' ויצא ממנה כזוכה  במקום הראשון בתוכנית הריאליטי הטלוויזיונית הפופולרית ביותר בטלוויזיה הישראלית.
ה"תוכנית הזו שינתה את חיי", אומר אביחי. "מצאתי בבית האח את מעין אשכנזי, איתה מצאתי זוגיות ואהבה ויחד איתה עברתי להתגורר בהרצליה. בין לילה הפכתי לסלב והזמנות להשקות ותוכניות טלוויזיה החלו לזרום אלינו מכל עבר. בתוך כל המהומה של חיי ידוען הצלחתי לבנות הרצאה המגוללת את סיפור חיי ואיך יכול מישהו כמוני, שכמעט ולא רואה, לחיות חיים מלאים ושלמים. אני מרצה במקומות רבים, ואני תמיד מקווה שבכל מקום בו אני מרצה מישהו שומע אותי, מפנים, ומצליח להתגבר על המגבלה ממנה הוא סובל". 

 

 

ואז מגיע הוואפל פלאפל


על רעיון הוואפל פלאפל שמע אביחי מגיסו באילת והחליט להקים מסעדה טבעונית שבה יגיש את הוואפל פלאפל שנולד בטורונטו והפך ללהיט עולמי, ויחד אתו יגיש גם מגוון גדול של מנות טבעוניות נטולות גלוטן.
 

למה באילת?
"כי אילת היא עדיין הבית שלי. המשפחה שלי כאן ואני יודע שאין מקום באילת שמגיש רק אוכל טבעוני, בריא וטעים. זה שפתחתי את הסניף הראשון באילת לא אומר שאני פוסל פתיחת עסק כזה בתל אביב או במקום אחר, שכן הכוונה שלי היא לפתוח רשת ארצית של וואפל פלאפל. כל אחד יכול להכין את המנה הזו, אין פטנט על אוכל, אבל לכל רשת סודות התבלון והכמויות שלה. אם אתם ממש רוצים, אפשר לדבר אתי ולקבל זכיינות, לפתוח סניף ולעשות וואפל פלאפל כמו שלנו, שאני מאמין שהוא מצויין", מבהיר אביחי. 
 

מי מנהל את העסק? 
"אחי נתן הוא שמנהל את העסק באילת, והוא שדואג לארח אתכם ולדאוג שתקבלו שירות במקום. גם אני כמובן אגיע לפגוש אתכם בוואפל פלאפל יחד אתו". 


למה וואפל פלאפל?
"משום שחשבתי לעשות את המקום שלי לאטרקטיבי על ידי כך שאביא לאילת משהו חדש  - את  הוואפל פלאפל, הטרנד החדש והמלהיב בעולם המזון הטבעוני שהפך גם ללהיט במרכז הארץ וגם בעולם".


אז מהו הוואפל פלאפל?
"הוואפל פלאפל הוא בעצם פלאפל הפוך. לוקחים מסת פלאפל שאנו מכינים לפי מתכון שלנו, עם תבלון שלנו – מסה נקיה מגלוטן, ומכניסים אותה למכשיר הוואפל הבלגי לשלוש דקות. כשזה מוכן יוצרים בוואפל כיס וממלאים אותו בתוספות – הסלטים והטחינה-  שבדרך כלל נכנסות לפיתה יחד עם הפלאפל. מקבלים כיס עשוי מעיסת פלאפל בתפקיד הפיתה כשהתוספות בפנים – ועל ידי כך חוסכים את הטיגון ואת השמן.  

 


מה עוד מגישים בוואפל פלאפל?


הרבה מנות טבעוניות ונטולות גלוטן כמו:

  • מנות חומוס עם תוספות חמות: גרגרים, פיטריות, חומוס עם חציל, חומוס עם כרובית וחומוס עם פול.
  • סלטים מצויינים: סלט קינואה אדומה, סלט ישראלי ועוד.
  • לארוחת בוקר תקבלו כאן פיתה עם עיג'ה, שהיא לביבת ירק עירקית טעימה במיוחד.
  • ולקינוח מלבי מדהים בשלושה טעמים – הטעם הרגיל, בטעם פטל ובטעם רימון.

המקום כשר בכשרות הרבנות אילת. יש כעשרים מקומות ישיבה בחלל הפנימי ויש כמובן טייק אווי ומשלוחים.

 

מיקום: המוצר 17 צמוד לניצת הדובדבן.
פתוח: ימים א'-ה' 10:00-18:30, וביולי אוגוסט עד 20:00. בשישי פתוח עד 14:30. המקום נגיש לנכים, יש חניה ויש חניה לנכים. טלפון: 053-4242120


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש