סאמר סקול בחופש הגדול

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: אילוסטרציה ● 26/6/2019 08:51 ● מה נשמע 606
העיר אילת שזכתה לאחרונה בפרס החינוך הארצי בפעם השלישית, מקדישה את כספי הפרס בשווי 100 אלף ₪ לעידוד לימוד השפה האנגלית ● ביוזמה ובהובלה של מינהל שח"ק בעירייה בראשות ד"ר דרורי גניאל יפעל בקיץ הקרוב, באילת פרויקט קיץ ייחודי - "סאמר סקול בחופש הגדול" לבוגרי כיתות ג' ● משך שלושה שבועות ילמדו ילדי אילת את השפה האנגלית ויעשירו את אוצר המילים, כל זאת בעלות מסובסדת של 300 ₪ בלבד ● לצד הסאמר סקול יפעלו גם השנה "בית הספר של החופש הגדול", מגוון קייטנות שמפעילה רשת המתנ"סים לכל הגילאים, מחנות קיץ וסמינרים לנוער
סאמר סקול בחופש הגדול
מי אמר אנגלית?

ה'סאמר סקול' יפעל באילת במסגרת תוכנית תלמ"א (התכנית הלאומית למצוינות באנגלית), שמטרתה לייצר חוויית למידה בשפה האנגלית לבוגרי כיתות ג' העולים ל-ד'  תוך לימוד חוויתי, מהנה ובלתי שגרתי עבור תלמידי אילת. תלמידים אשר ישתתפו בתוכנית, יעשירו את ידיעותיהם ואת שליטתם בשפה האנגלית, בהתאם לתכנית הלימודים השנתית לשפה האנגלית של משרד החינוך. התכנית תפעל בין התאריכים 1-21.7.19 בין השעות 8:00-13:00, במקביל לתכנית בית הספר של החופש הגדול המיועדת לתלמידים עד כיתות ג'. 
בכל מסגרת ידריכו שני אנשי צוות דוברי השפה האנגלית, האחד הינו ישראלי המועסק בשכר והשני הינו מורה מוסמך אמריקאי, אשר מגיע מארה"ב לטובת התוכנית בהתנדבות מלאה, למשך כ- 80 שעות לימוד. לאורך התכנית ב"סאמר סקול" ירחיבו התלמידים את אוצר המילים בעל פה ובכתב, יצרו אינטראקציה חברתית דרך השפה האנגלית עם חבריהם לכיתה וצוות ההוראה, וכמו כן, יחשפו למידע באנגלית בעל פה ובכתב ובכך יתרגלו את ידיעותיהם ורעיונותיהם בשפה האנגלית, כל זאת כמובן בהתאמה לרמת הידע של תלמידי הכיתה במהלך שנה"ל שחלפה.
בנוסף, כמדי שנה מפעילה עיריית אילת באמצעות רשת המתנ"סים את תוכנית 'בית הספר של החופש הגדול' המיועדת לתלמידים המסיימים את כיתות א'-ג' ותפעל בבתי הספר בין התאריכים 1-21.7.2019, בימים א'-ה' בין השעות 8:00-13:00 בעלות מסובסדת של 300 ₪ בלבד לתלמיד. התוכנית מלווה ומופעלת על ידי הצוותים החינוכיים של בתי הספר וכוללת תכנים ערכיים ואיכותיים לצד העשרה. לצד "בית הספר של החופש הגדול" ו"הסאמר סקול" תפעיל גם השנה רשת המתנ"סים היצע רחב במיוחד של קייטנות: קייטנות גנים, רובוטיקה, מדע, מחנה כדורסל, מחנה ספורטניס, מחנה ווליום למוזיקה, מחנה כדורגל, צהרונים ועוד. 
השנה מתוגברת פעילות החופש הגדול בשתי מסגרות ייחודיות גם לתלמידי חטיבות הביניים כחלק מקידום תחום המדעים על ידי מינהל שח"ק. תלמידי כיתות ח' ייהנו הקיץ הזה ממחנה חשיפה מדעי שיתקיים באשכול פיס בין התאריכים 4-6.6 בשעות 8:00-16:00. בנוסף, בוגרי כיתות ט' מוזמנים לסמינר העמקה והכנה להגברה ל 5 יחידות לימוד בתחומי פיזיקה וכימיה בשלושה סבבים ייחודיים שיתקיימו אף הם באשכול פיס. זאת ועוד לצד פעילות "קיץ בטוח באילת" ושבוע הנוער והילדים שעתידה להתקיים במהלך חודש אוגוסט. 


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש