שעת ניקיון באילת

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: או-מד מדיקל ● 26/6/2019 08:54 ● מה נשמע 606
באילת פעילים כ-3,000 מתנדבים במגוון תחומים, בזכותם זכתה העיר אילת באות הארצי "קהילה מתנדבת" ● בין המתנדבים התגבשה באילת קבוצת מתנדבים שאימצה את תחום הניקיון במרחב הפרטי המשותף במסגרת פרויקט הניקיון הבינלאומי "שעת ניקיון" הפועל ביותר מ-20 מדינות בעולם ● ביחד נפגשים המתנדבים, פעם בשבוע, מסיירים בעיר, מאתרים מוקדים אותם צריך לנקות ומבצעים בהם ניקיון נקודתי, במטרה לשפר את איכות החיים בעיר ומתוך אמונה, כי ניקיון הסביבה מעניק איכות חיים טובה יותר לכולם. בשבוע שעבר, נפגשו המתנדבים עם סגן ראש העירייה - סטס דינקין האמון על תחום השירותים העירוניים ועם מנהלי יחידות העירייה הרלוונטיים במטרה לקדם פרויקט חשוב זה ולסייע למתנדבים
שעת ניקיון באילת
מתנדבים מנקים באהבה

 בפתח הפגישה ברך סגן ראש העירייה - סטס דינקין את המתנדבות וציין, כי העירייה תירתם לסייע ככל שיידרש. במסגרת שיתוף הפעולה תספק העירייה לקבוצת המתנדבים כפפות ושקיות אשפה. עוד סוכם, כי הניקיון יתואם מול המוקד העירוני שיפעיל את פינוי האשפה לאסוף את שקיות האשפה מכל אזור בו יפעלו המתנדבים. כל יחידות העירייה שהשתתפו בישיבה נרתמו בשמחה לסייע לקבוצה שפועלת באהבה למען הסביבה. המחלקה להתנדבות תפעל לסייע בגיוס מתנדבים נוספים, היחידה לאיכות הסביבה תסייע בהסברה, פינוי אשפה יסייעו בפינוי האשפה בתיאום המוקד העירוני ומינהל שירות לתושב, יספק כאמור למתנדבים שקיות וכפפות. 
אלי לוזה - תושבת העיר המובילה את הקבוצה הודתה לעירייה בשם המתנדבות: טטיאנה ברגר, מרינה וורטליב פיסרבסקי, אלכס צ'רניצקי, קריסטינה סבוסטיאנוב, דיאנה זוריה, ילנה ניסים, קטרינה אורלובסקי, דריה רוייבק, וקראה לתושבים נוספים להירתם ליוזמה הבינלאומית שמטרתה לקחת אחריות על הסביבה מתוך ידיעה שתרומה של כל אחת ואחד תוביל לשינוי. "שמו של הפרויקט הוא "שעת ניקיון" המראה על פשטות המעשה" אומרת אלי ומוסיפה: "בחרנו לעזור ולשפר את מצב הניקיון בעיר מתוך בחירה אישית ואהבה למקום בו אנו גרים. הפרויקט נוצר כדי להוביל לרמת חיים טובה יותר, תיירות יותר איכותית ובסופו של דבר להרגשה פנימית יותר טובה אצל תושבי העיר".   
הקבוצה שפועלת כבר מספר שבועות פעלה בשלב ראשון באזור הבניינים 4020-4039 ובאזור גבעה 106. עתה עם סיוע העירייה תתפרס הקבוצה לאזורים נוספים ברחבי העיר. 


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש