שירותי עורך דין נהיגה בשכרות – (המדריך המלא)

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 26/6/2019 16:48 ● ערב ערב 2920
"נהיגה בשכרות" מסביר לנו עורך הדין אלי אנושי, עו"ד תעבורה ושופט תעבורה בדימוס, "היא אחת מעבירות התנועה החמורות ביותר בספר החוקים, כאשר הסיבה לכך נעוצה בריבוי התאונות הקטלניות בהן היו מעורבים נהגים שבחרו לעלות על הכביש במצב גילופין".
שירותי עורך דין נהיגה בשכרות – (המדריך המלא)

עו"ד תעבורה ושופט תעבורה בדימוס אלי אנושי, מכיר היטב את ההשלכות המשפטיות הנלוות לכתב אישום בגין נהיגה תחת השפעת אלכוהול, וזאת לנוכח הקריירה המקצועית שלו כעורך דין אשר ייצג עשרות מואשמים בנהיגה תחת השפעת אלכוהול וכשופט לענייני תעבורה בדימוס שמסגרת תפקידו פסק את גזר דינם של מאות נהגים אשר הורשעו בסוג עבירה זו. "בשנים האחרונות", מסביר לנו עו"ד תעבורה אלי אנושי, "רשויות האכיפה ומערכות המשפט בישראל, עושות כל שביכולתן על מנת למגר את תופעת הנהיגה בגילופין ההולכת ורווחת בכבישי ארצנו, כאשר בין יתר הפעולות המיושמות בפועל ניתן למצוא החמרה במידת הענישה כלפי כל נהג אשר ייתפס נוהג תחת השפעת אלכוהול, כאשר בין יתר עונשים על נהיגה בשכרות ניתן למצוא: שלילת רישיון הנהיגה לפרקי זמן שונים של החל מ -6  חודשים ועד 4 שנים, הטלת קנסות כספיים גבוהים, עונשי מאסר על תנאי וריצוי של מאסר בפועל".

למידע מקיף ועדכני אודות נהיגה בשכרות לחצו על הקישור הבא >> עורך דין נהיגה בשכרות

 

אכיפה

 

"בנוסף", ממשיך ומסביר עו"ד אלי אנושי, "משטרת התנועה האחראית על אכיפת חוקי התנועה בכבישי ארצנו, מקיימת עשרות מבצעים שנתיים לאיתור נהגים תחת השפעת אלכוהול, כאשר בין יתר האמצעים העומדים לרשותכם מיושמת גם בדיקת ינשוף. חשוב לציין שבכל אותם מקרים בהם בדיקת הינשוף מעידה על הימצאות סימני אלכוהול בגופו של הנהג,  עומדת לרשות השוטר הסמכות להורות עיכוב הנהג והבאתו בפני קצין משטרה לצורך  שלילת רישיונו של הנהג לתקופה של 30 יום ויותר. כמו כן, לרשות משטרת התנועה עומדת הסמכות לשלול את רישיון הנהיגה של הנהג גם במקרים בהם לא התקיימה לגביו בדיקת ינשוף, וזאת על סמך בדיקת מאפיינים בלבד המבוססת על סממנים כאלו ואחרים היכולים להעיד כי הנהג מצוי במצב גילופין עקב שתיית אלכוהול".

 

 

בדיקת הינשוף

 

שאלנו את עו"ד אלי אנושי האם מומלץ לסרב לבדיקת ינשוף לה אנו נדרשים: "סירוב לביצועה של בדיקת הינשוף", מבהיר לנו עו"ד אלי אנושי באופן חד משמעי, "עלולה להתפרש בחלק גדול מהמקרים כהודעה בדבר עבירת נהיגה בשכרות, כאשר סירובכם לביצוע הבדיקה עלול להוות ראייה כנגדכם בבית המשפט, ולכן, מומלץ לא לסרב לבדיקה גם בידיעה שממצאי הבדיקה יעידו על כך שעליתם על הכביש כאשר אתם שתויים".

למידע מקיף לחצו על הקישור הבא >> בדיקת ינשוף

 

לסיכום

 

שירותיו המשפטיים של עורך דין תעבורה,  אלי אנושי, תקפים לכל סוגי עבירות התנועה הקלות והחמורות כאחד בעיני החוק, כאשר הידע המקצועי העומד לרשותו, הן כשופט תעבורה בדימוס והן כעורך דין לענייני תעבורה, מאפשרים לו לראות את התמונה הכוללת ולנתב עבור כל אחד ואחת מביניכם הנחשד ו/או מואשם בביצוע עבירת תנועה כזו אחרת, את האסטרטגיה המשפטית המומלצת ביותר, וזאת למטרות הקלה והפתחה בעונש ובחלק גדול מהמקרים גם לביטול כתב האישום כנגדכם. "חשוב להבהיר" מדגיש עו"ד אלי אנושי, "שבכל אותם מקרים של עבירת נהיגה בשכרות, החוק הקיים כיום מתיר לכל שופט תעבורה להקל ו/או להחמיר במידת הענישה וזאת בהתאם לנסיבות הפרטניות של כל מקרה לגופו, ולכן, המיומנויות המקצועיות של עורך הדין המייצג אתכם הן קריטיות וחשובות עבורכם לאורך כל ניהול תיק התביעה כנגדכם. לאורך השנים, פעלתי רבות לביטול כתבי אישום בגין עבירת נהיגה בשכרות ולהקלה בעונשים אשר הוטלו על לקוחותיי, וזאת במסגרת היכרותי רבת השנים והבנתי העמוקה את רזי חוקי ודיני התעבורה המונהגים במדינת ישראל".

אולי יעניין אתכם גם: עורך דין תאונות דרכים

אין בתוכן דלעיל משום המלצה, חוות דעת משפטית או ייעוץ משפטי; אין בו טענה לייצוג הנאשם, כמו כן התוכן דלעיל אינו מתיימר להיות מדויק ו/או מקיף ו/או עדכני, והמסתמך על המידע עושה זאת באחריותו ועל דעת עצמו בלבד.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש