זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 10/7/2019 08:32 ● מה נשמע 608
תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה - 11-17/7/2019
זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

 

טלה


קיימת התעסקות במזון ובפעילות גופנית. הקלפים מגישים לטלאים השראה ורצון באחדות מחשבה וחיבור גוף נפש. זמן טוב לראיונות עבודה ולכל סוג של פרזנטציה. שחררו כל אחיזה במה שכבר לא מניב פרי.

 

שור


האנרגיות סביבכם חיוביות וכוללות פעילות רבה, נסיעות, לימודים, היכרויות, תחביבים וכיופים. צפויים שינויים עדינים אך אמתיים בגישה שלכם המקצועית. אתם בולטים בימים אלה ועשויים לקבל קידום והכרה.  

 

תאומים


קלפים יצירתיים ושמחים. השותפויות והזוגיות מזמנת סערות, תשוקה והנאה. מובטחים עוצמה ודיוק בדרך בה אתם מציגים את רצונכם, וכן דגש רב סביב התמקדות בהקשבה לעצמי. 

 

סרטן


מסתמנת אנרגיה של יציבות ומיסוד. זרימה טבעית. יש להימנע מקנאה מיותרת, רכושנות וצדקנות. בעבודה קיימת פריצת דרך והתחלות חדשות בגישה וברעיונות.

 

אריה


מסלול חדש ! על פניו נראה כי אתם צועדים על דרך לא מוכרת, דבר המקשה עליכם את פעילות היום יום. הקלפים מבטיחים תחושת נטיעה והשתרשות בהמשך, ובקרוב נוף חייכם יתגלה במלוא הפאר.

 

בתולה


אגוצנטריות בימים אלה באה לשרת את המשך הדרך. קלפים המצביעים על התבצרות הכרחית בעמדתכם. במקביל נראה כי החלומות והדמיון שלכם צוברים כח שכדאי לקחת בחשבון, לפעול ולצעוד לקראת.

 

מאזניים


התחושה העילאית להעניק, תשתלט ותגביר את הפעילות ההתנדבותית. הרצון לארח ילך ויגדל. אתם תתרמו ותתנו לכל פונה. זוהי תקופה פורייה וטובה.  אנשים לא ישרים או לא מתאימים, ינשרו מחייכם באופן מפתיע וטבעי.

 

עקרב


מיקוד הקלפים סביב נושאים כלכליים ומקצועיים למרות שיושם דגש גם על הבריאות. עייפים במיוחד וחלקיכם אפילו בסיכון בריאותי שנובע מהפרזה וחוסר מנוחה. הניחו לצורך שלכם בשליטה והרפו. מנוחה פיסית, רגשית ונפשית, חיונית ביותר עבורכם כעת.

 

קשת


רומן של ממש עשוי להתפתח מול אדם שלא הצליח לקרוא את הנכונות שלכם להיפתח אליו. הקלפים מגישים הזדמנות מצוינת להעמיק קשר רומנטי ולתת לו במה. ישנו שיפור בכל התחומים.  

 

גדי


רגישות לחולשה אנושית קיימת בכם תמיד, גם אנרגיית חמלה והתחשבות. אך הפעם הקלפים מתריעים בפני תעתוע סביב נושא זה. יש להפעיל שיקול דעת ולא לפעול רק מהלב או רק מהשכל.

 

דלי


פרק זמן נהדר. העולם מחייך אליכם ואתם עשויים לקבל הצעת עבודה מעניינת. הקלפים בוחרים להתרכז רק במה שטוב עבורכם. הרגשה פנימית של התחדשות ורעננות.

 

דגים 


קלפים של צירופי מקרים. עליכם לקחת בחשבון שאנרגיה יצירתית יכולה להיות גם הזויה ומבלבלת. כל תחושת בטן עלולה להתברר כשגויה בימים אלה. אין לתת אמון בחברים לעבודה, אבל גם אל תתרגשו מהם יתר על המידה.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש