מתגייסים עם ריקושט

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 10/7/2019 08:56 ● ערב ערב 2925
כבר לפני שנים העמידה הרשת הוותיקה 'ריקושט' בפני עצמה כמטרה את נושא המתגייסים החדשים בפרט ואת החיילים בכלל בכל הנוגע לרכישת ציוד - נושא התופס תאוצה בתחילת כל קיץ לקראת הגיוסים ● ב'ריקושט' אילת תוכלו למצוא כל מה שצריך לקראת הגיוס בדיוק כמו בכל חנויות הארץ, אבל במחירים הנמוכים ביותר בשל העובדה שבאילת לא משלמים מע''מ

מתגייסים עם ריקושט

'ריקושט' אילת עושה כל מה שצריך כדי להפוך את נושא רכישת הציוד לנוח ככל האפשר ודואגת שתוכלו להשיג בחנות כל מה שהחייל צריך - החל משרוכי נעליים וכלה בכל פרט אחר שברשימת הציוד המשלים לצבא. השנה קיבלו המתגייסים החדשים וגם אלה שהשלימו את השנה הראשונה לשירותם הצבאי, כוכבים לקניית ציוד צבאי בחנות 'ריקושט'.

 

 

החיילים והעומדים להתגייס מקבלים רשימה מושלמת, של כל מה שצריך לרכוש לקראת הגיוס, ואת אותה רשימה מקבלת גם החנות. לדעתו של שחר, מנהל 'ריקושט' אילת, אין שום סיבה לרכוש מראש את כל הפריטים ברשימה. "בתחילה כדאי שתרכשו מספר פריטים שאתם יודעים בביטחון שתצטרכו", הוא אומר ומוסיף: "ורק לאחר שתחזרו בפעם הראשונה או השנייה לחופשה מהצבא ותדעו כבר בביטחון מה באמת אתם צריכים, חיזרו ל'ריקושט' ועשו את ההשלמות".

 

אבל לא רק לחיילים ולמגוייסים חדשים דואגים ב'ריקושט', גם אזרחים מן השורה יכולים למצוא בה אין ספור פריטים שהם צריכים: 

 

החנות מחולקת למחלקות שבהן תמצאו כמעט הכל, לדוגמה:

  • מחלקה גדולה מאד של תיקים ומזוודות בכל הגדלים ולכל נסיעה.
  • מחלקה גדולה של ציוד לים כמו סנפירים, מסכות, ציליות לים של 'אותנטיק' בגדלים שונים ועוד.
  • במחלקת הקמפינג תמצאו אוהלים ומזרנים.
  • במחלקת הנעלים: נעלי טיולים של חברות שונות וסנדלי שורש וסנדלי 'ג'ק וולפסקין', שהם מותג הבית ומתאימים מאד לקיץ הישראלי, בדגמים שונים ובמחירים הכי נוחים.
  • במחלקות הביגוד תמצאו בגדים של החברות המובילות בשוק הביגוד למטיילים של חברות THE NORTH FACE,  JACK WOLFSKIN ועוד, אבל לא רק למטיילים – גם ביגוד ליום יום תוכלו למצוא כאן במבחר גדול, .ועוד הרבה מאד פריטים שתקצר היריעה מלהכיל.
  • בריכות לחצר בגדלים שונים ויש גם מבצע על בריכה בגודל 4X2 ובגובה מטר אחד כולל משאבה וסולם ב- 899 ₪ בלבד.

 

 
בנוסף לכל הטוב הזה, מציעה לכם 'ריקושט' להיות חברים במועדון החברים שלה, שבהיותכם חברים בו, אתם צוברים 10% מסך כל קניה בנקודות מצטברות שאפשר לרכוש בהן כל מה שיש בחנות. הטבה נוספת לחברי המועדון היא מתנת יום הולדת המזכה אתכם בהנחה של 25% על כל קניה עד גובה של 350 ₪.

צוות העובדים מיומן ומקצועי וישמח לעזור לכם בכל מידע החל ממה שדרוש לכם בצבא או בנסיעות או סתם בבילוי בקיץ ישראלי.
 

08-6339938
מיקום: ביג אילת.
פתוח: א-ה 09:30-22:00, שישי 09:00-16:00, מוצ"ש 20:00-23:00.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש