היכל התרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 10/7/2019 09:12 ● ערב ערב 2923
כל אירועי התרבות לתאריכים 11-17 יולי
היכל התרבות
שלושה לילות של חגיגת פולקלור מרוקאית

 

פסטיבל לילות מרוקו המקורי בטבריה

 

צילום: מתוך הפרסום

שלושה לילות של חגיגת פולקלור מרוקאית

חגיגות פסטיבל לילות מרוקו מתקיימות שלוש פעמים בשנה: בנובמבר ודצמבר באילת, בפברואר לילות מרוקו בים המלח ובקיץ  - לילות מרוקו בטבריה.

אלפי חוגגים נהנים מידי שנה מחפלות עד אור הבוקר, מחגיגת פולקלור מרוקאית ומהווי המשפחתי של פסטיבל לילות מרוקו.

פסטיבל לילות מרוקו נערך לראשונה לפני כמעט עשורבכאירוע ביוזמתו של עו"ד יהורם מלכה אשר חיפש דרך לשמר את מורשת יהדות מרוקו ולשחזר את המוזיקה המרוקאית לדורותיה.

הפסטיבל בטבריה יכלול הפקת ענק, עם מופעים סביב שולחנות, של מיטב האמנים: מייק קרוצ'י, מקסים משעלי, סמי קרוצ'י, ריימונד אבקסיס, חיים זריהן, אבי כהן, דוד אבו, דאיידה (כוכבת התוכנית – 'אייל גולן קורא לך', עמי אבו, עם חאפלות עד אור הבוקר, וגם בצהריים.

14-17.7.19, טבריה, להזמנות: 052-2967696 – ז'קלין דדון נציגה באילת), 03-5441327, 054-7928833, הסעות מאילת – הלוך וחזור.


 

איך לדבר עם בני אדם - "רגע של אמת"

 

צילום: עמית ברלוביץ'

הרצאה של העיתונאי רוני קובן

איך שורדים ראיון של 24 שעות, איך מגיעים לרגע של אמת עם אריות תקשורת מנוסים כמו יוסי שריד או הבמאי האמריקאי וודי אלן ומה עושים כשהמרואיין שלך פשוט שותק?

כל זה ועוד בהרצאה, שמלווה בקטעים מראיונות שניהל עם האנשים המעניינים במדינה.

קובן מסביר איך לדבר עם בני אדם, לא רק בטלוויזיה, אלא גם בחיים.

איך יוצרים אינטימיות? מהו המתכון לשיחות מרתקות? איך מתגברים על הבושה ומתחילים לשאול את השאלות הקשות?

יום רביעי, 17.7.19, ב- 20:00, בספריה העירונית. כרטיסים: 08-6301730, מספר המקומות מוגבל – מהרו להזמין כרטיסים.


 

מועדון הסרט הטוב - משפטו של טד בנדי

 

מבוסס על סיפור אמיתי של אחד הרוצחים הסדרתיים הכי ידועים לשמצה בעולם. טד, בחור יפה תואר, חכם, חתיך, כריזמטי, אליל הבנות. ליז, אם חד הורית, מגדלת את הילדה שלה בכוחות עצמה ונותנת לה את כל מה שהיא יכולה. כשהיא פוגשת בטד, נראה שחייה משתנים לטובה. החיים ורודים ויפים, עד שטד נעצר ומואשם בסדרה של רציחות סדרתיות זוועתיות. כשהחששות של ליז נהפכות לפרנויה, היא נאלצת לחשוב כמה טוב היא מכירה את האיש איתו היא חולקת את חייה, וככל שהעדויות נערמות, היא צריכה להחליט האם טד הוא באמת קורבן או הרוצח הסדרתי הנורא ביותר שאמריקה ידעה מעולם.

שחקנים: זאק אפרון, לילי קולינס, ג'ון מלקוביץ', קאיה סקודלריו, ג'ים פרסונס. בימוי: ג'ו ברלינגר.

יום שלישי, 16.7.19, ב- 19:10, תיאטראות אילת.


 

סטנדאפ מהחיים - זוג או פרץ

 

צילום: מתוך הפרסום

שעתיים וחצי של סטנדאפ מהחיים מלא הומור עם הרב שמעון פרץ

בחמישי זה קורה, הרב שמעון פרץ מגיע לאילת.

משפחה בריאה כדרך חיים – הדרך היהודית לחיים מלאי הרמוניה.

"שלום בית וזוגיות" – משפחה בריאה בין עדה לעדה, קטעים מלאי הומור.

"איזו מדינה?" – המאכלים שאהבנו – בחזרה לשנות ה- 80.

כשרון יעודי – הרב שמעון פרץ, לשעבר שחקן באחד התיאטרונים המפורסמים, פותח את סיפורו האישי כחלק מסיפור חייו.

יום חמישי, ח' תמוז, 11.7.19, ב- 20:30, באולם בית הכנסת המרכזי – רח' החורב 256, שכונה א'. מכירת כרטיסים החל מ- 20:00. מחיר כניסה: 15 ש"ח, כיבוד קל במקום, אירוע לנשים ולגברים.


 

ספר מתח חדש: "העוצמה והזעם של אבנר ארליך" מאת פיני אלעזרי בהוצאת 'דני ספרים'

 

מותחן מרתק ומעורר מחשבות...תפניות, הפתעות וטלטלות רגשיות... עלילה הקצבית, כבסרט אקשן משובח, המחזיקה את הקורא במתח עוצר נשימה עד לסוף המפתיע

שרשרת פיצוצים קטלניים מזעזעת את בירות אירופה. בפיצוץ ברומא נרצחים 22 איש ביניהם שישה ישראלים. מהמודיעין שנאסף מסתבר שזה רק המבוא: עימאד אקברייה, פלשתיני שעומד בראש הארגון האיסלאמי שאחראי לקטל, זומם לפוצץ את מסגד אל אקצה ולהטיל את האשם על היהודים. הוא גם מקדיש את עיקר זמנו לקידום שיטה להעברת מטעני נפץ ברחבי העולם המערבי למרות מערכות הבידוק המוצבות בשדות התעופה ובמיקומים אסטרטגיים אחרים. השיטה מבוססת על מיצוק חומר נפץ נוזלי לג'ל. את הג'ל הזה ממלאים בבלון שנשתל בגופם של השהידים בניתוח. הכוונה היא לייצר מאגר פצצות אנושיות מתקתקות שאי אפשר לגלות. עימאד מתניע סדרת פיגועים קטלניים בריאד, בפריז, בבריסל, בלונדון ובברלין בהם נפגעים ונהרגים עשרות בני אדם בכל אירוע. אבנר ארליך, מאגף המבצעים המיוחדים של המוסד, נחלץ לסכל את התוכנית ויוצא למרדף חוצה יבשות בעקבותיו של מנהיג הטרור האכזרי. המרדף, הכולל הפעלת כוחות מיוחדים, סוכני מוסד וסי.איי.אי, לובש צורה של נקמה אישית כשמסתבר לעימאד שאבנר היה אחראי לחיסול אביו לנגד עיניו של עימאד כשהיה בן 10. אבנר חושף שמטרתו העיקרית של עימאד היא להחדיר את הפצצות האנושיות למסגד אל אקצה בירושלים. המחבלים נושאי הפצצות יתחפשו ליהודים דתיים ויפוצצו את המסגד הקדוש בשידור ישיר, מהלך שיגרום למאות מיליוני המוסלמים בעולם להתאחד למתקפה להשמדת ישראל. אז תיאלץ ישראל להגיב בפצצת יום הדין הגרעינית. אם אבנר לא יצליח לסכל את תכנית הנקמה השאפתנית של עימאד, היא תבעיר בלהבות את המזרח התיכון כולו.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש